Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amióta szar a gyertyát minden indítás előtt kivettem
Hát nemtom bennem valamilyen 4es maradt meg:Dén 120-al ereszkedtem...előzéskor néha belecsúsztam a 130ba..légszűrőt már akkor kitakarítottam amikor ezt kezdte csinálni...a hézagellenőrzőt meg nem találtam meg mert apa elrakta vhova...
Nekem inkább arról a kopresszióról mesélj.
Nyakat!

A 0,04 és a 0,09 is irreálisan kicsi. Gondolom 4 és 9 tizedre gondoltál, nem? 0,4mm 0,9mm
Rosszul induláskor meg gyertya+légszűrő tisztítás evidens lenne nem?(hézagellenőrzéssel)
Wow 6,9l-es átlagra jöttem ki horvátország , autópálya, 140km/h, MX3.
Tud közületek valaki olyan szerelőt aki az RXV-re tudna csinálni nekem hűtő védőt?
Ha igen megadhatná az elérhetőségét.
A legeslegeslegfontosabbat kihagytam . Teletankoltam mielőtt indultam kecelre(oda vissza 54km)és mikor visszaértem 3,14litert tankoltam!Szóval 6,2l körül jöttem ki hosszú távon...városba meg 8-10
Szevasztok!
Nah voltam kompressziómérésen: folytószelep zárva:8bar, nyitva: 9,2bar. Szerintem 1000km aztán cserés lesz a dugeszom...szerintetek?A másik: azért nem indult hidegen a motor mert a 0,04es gyertyahézag helyett 0,09es volt +rohadt szutykos volt a benzinszűrő, pedig amikor megvettük akkor is ki lett takarítva és mindig ugyanazon a kúton tankolok
majdnem én is megvettem csak hát 89es....4kilóért sok volt. aztán majdnem Geriét vettem meg,de az meg összevissza lett hegesztgetve,srác egyik nap panaszkodott nekem hogy a hátsó gátlóból a rugó beleér a lengővillába és állandóan nyikorog meg minden,mondjuk neki most meg halt a váltója csak 3 és 4 van...
enegem a maszek huzot le az aprilia szerviz tulaja meg ismerösöm szal csak nem
na a lényeg amit tudok haweromnak nem küldte el az elözö tulaja a törzskönyvét a gépnek és nekem most kéne mert akk nem álok át 4 kjerékre hanem amradok még 2 ön de 50 esként használni bátorság igaz bátor vagyok de edig nem fogtak meg most majd jön egy köcsög yard azt magyarázd emg neki ho ez 50 es
bocs polini
polini amúgy a viktor nagyon sok alkatrészt adott hozzá anno,amik hát elvesztek ...gondolom abból is kivette a pénzt az előtted lévő tulaj!nem kell ezekre polini,nincs értelme...aprilia szervízt meg felejtsd el mert nem értenek hozzá és lehúznak,maszekhoz vidd...
Hát ez a vas már 1 éve itt van csornán ezelöt haweromé volt aki verseny cross célokra használta és a 160 as bulini henger kicsit csunyán szét ment most csináltatam meg most pedig valoszinü hogy a vizpumpa szimering adta meg magát most még van rá egy kis tartozásom azt ki let fizetve útána felviszem györbe aprilia szervizbe és megkapja a legjobat amit érdemel
mármint Viktor már rég eladta,4kilóba ... aztán megint eladták,3ért hírdették +100at kértek a sm szettért
annyit tudok hogy zuglóban lakik asszem és Zsolti haverom barátja meg bikepics-en van 1-2 kép...amúgy kb 3-4 hónapja árulták ezt a motort
hmmm Engem egyrészt meg gyöztél de nem ismered közelebröl azt bizonyos "Viktort" tehát e-mail msn -cim v vmi? amugy meg a motor mostani gazdája én volnék.....
Simsonra mennyi lenne a Pro Circuit vagy az FMF?
stewart a kawasaki gyári tesztpályán

bubba

nem ma kezdte.....


na jó éjt
igen...sőt európai bajnokságokban sokon akra van. 4t-ről beszélek.
usaban a gyári kawa csapatt mögött is ugye a pro circuit van...így elég komoly és valós fejlesztésekre futja a büdzséből. 250-450 4t
fmf is rengeteg kawán van
jóó....azért motoroztunk is
hívd fel őket: pro circuit

nekem nagyon baráti árat mondtak a kawára....pláne ha tudjuk, hogy a pro circuit igen odafigyel a zöld márkára.....így kb a legjobb rendszer ami létezik rá.
de aztán mégsem vettem meg
kurvasok...
na lépek aludni ! jó éjt !
ok!
mennyi lehet vajon egy 250es pro circuite kipuf rendszer a mocimra? ha valaki tud esetleg akkor szóljon és megeggyezhetnénk