jaja volt
13 meg 14 hely jött össze
első futamban a leggyörsabb köröm az utolsó volt
akkor kezdtem ráérezni a motorfék által kihasznált rövid féktávra
motor nagyon tetszik,eleje kurvajól be volt állítva..eccer nem tudtam lekoppintani,a hátulja túl kemény volt...párszor volt parás helyzet..ment össze vissza..majd puhítok pár klikket
blokkja elbaszottúlbrutálisangecirekeményen erős
de télleg
lehet hogy meg is vesszük ha sikerül kitalálni valami jó árat rá
kawád 4T az meg nem az én műfajom.
meg amúgy sincs annyi pénzem. Ja és azért kell ilyen, mert 2t -be 250ccm felett mit lehet venni ami normális? gas gas?
hello mindenki! az a helyzet, hogy le szeretném cserélni a mocim, és 1 husqvarna wr 360-at néztem ki, csak az a baj h. nem igazán van tapasztalatom husqvarnával, szóval ha valaki esetleg ismeri a típust vagy tud nekem valami információval szolgálni ezzel kapcsolatban az írjon pls.
előre is köszi!
Megyek hát. Intéztem furgont is így haverommal le tudunk döcögni kettecskén
Az SM meg jó lesz, azzal talán többet fogok járni mint az XXel, és még az asszonyt is fel tudom rá rakni ha kell. Sajnálom az XXet, mert szeretem, de semmi értelme nincs hogy porosodjon a garázsban.
Még nem tudom milyen SM lesz, de nagyon szemezek egy LC4 Prestige-el, de szigorúan 640. A 690 nem tetszik sem külsőleg sem motorikusan...túl finoman jár
Esetleg ha be tudom számíttatni egy XT660X-be...mondjuk az nem supermoto, de nem rossz motor.
Tegnep verettem megint kicsit a Berggel (KTM tesztnap után) és nem hittem volna mekkora különbség van a motorok között. A yamaha után olyan a berg mintha skodából átülnél porschéba. Olyan pillanatok alatt lehet ritmust váltani, megindulni, megállni hogy hihetetlen. Nem hiába olyan jó az a WP futómű...és nem hiába megy majd" minden versenyző 4t géppel. Nem hittem volna hogy ekkora a különbség. Még rendesen ugratni kell megtanuljak és kész is...
Ja és az XX sorsa is megpecsételődni látszik...lecserélem egy supermotora, azt talán használni fogom.
már régen voltam, de muszály motorozni főleg h megcsináltuk a pályát is