elkezdtem pumpálni a féket (gyorsan lenyomtam vissza engedtem)
utánna LENYOMVA tartottam a fékpedált a fékmunkahengeren egy (nekem legalábbis) fekete sapkás "légtelenítő" csavar van azt elkezdtem kifelé tekerni és amikor megjelent egykis olaj vissza tekertem
és EZEK UTÁN engedtem fel a fékpedált
sztem igen...mondjuk teljesen kijött belőle az összes olaj a rendszerből...írd le, h te hogy csinálnád, ha egy csepp olaj se lenne benne, és azt akarod, h jó legyen
Aha,akkor megpróbálok nézni 450 vagy 550-et!
De az is lehet hogy kipróbálom azért egy 501-et is amit néztem az nagyon úgy néz ki hogy egyben van és szép is!
680E az ára és 2002-es!
csáó
tudna valaki adni egy linket a hátső főfékhengerről endurohoz? Vmiért nem pumpálja az olajat, olyan mintha csak szívná-fújná a levegőt, de olajat nem nyom:S Aza furcsa, h azt akartam h keményebb legyen a fékem, állítgattam és mostmár semmi:S Mi történhetett vele?:S
nekem anno azt mondták, hogy a 450-550-650 közül válasszak, mert azok a tutik. Az fix, hogy jobb a karbi és a gyújtás az újabbakon. Az 501 se rossz gép, de sajna vannak bajai mint minden régebbi gépnek, ja és az alkatrész is drágább mint az újabbakhoz.
kepesmotor.hu enduro