Nem igen tudok nyilatkozni ezügyben.
Szerintem semmi hátránya nincs egyik megoldásnak sem,kivéve ha Gerre módra akarsz vele kerekezgetni.Abban az esetben mindenképp a szárazkarterest ajánlanám!Ott tuti mindíg van olajzás még holtponton is
Meg jobban is hül az olaj mivel a tartálya a váz!
Meg hasonlók!
Ezzel is egyetértek, de az is száraz OHC. Most már tegyél helyre! Mert én megvagyok róla győződve, hogy az DOHC nedves k kevésbé tatosabb! Ezért nem értem a japánokat amikor elindultak ebbe az irányba. Oké hogy szelepvezérlés és az olajzás két különböző dolog, de a szelepeknél is ott az olaj, és szerintem a két motortípus között az pl az indításnál kijön a különbség, ami évek távlatában esetleg a tartósság rovására mehet. Vagy nem?
(Csak 600cm motorokról beszélek)
Ha számít a véleményem,én inkább az XR-t favorizálom.
Volt itt mifelénk jónéhány(többekközt nekem is egy 400-as),és tényleg nem egy széthullós motor.
Arról nem is beszélve hogy viszonylag jó a szervízháttere,igaz az alkatrész nem a legolcsóbb hozzá!De viszont ritkán kell!
Csomó kiforrott,monthatni őskori megoldás van a blokkjában,és ami a legjobban tetszik hogy csak 1 vez.tengelyes,és egy tizes kulcsal és csavarhúzóval könnyedén állítható a szelep.Nem kell lebontani a fél hengerfejet és korongokat rendelgetni!
Összsségében egy full igénytelen,megbízható motor,viszonylag olcsón.
De ha teheted próbálj ki 400-ast is.Szerintem a teljesítménye nem sokkal marad alul a 600-hoz(bár kevésbé nyomatékos)de cserébe jóval könnyebb,és jobban rugózik.Meg a fékei is hatásosabbak a néhány mínusz kiló jótékony hatása miatt.
Szia
Tudom igazad van, viszont ahhoz szerintem van, hogy az olajzás típusa azt mennyire elégeti azt ki! Csak pl mely endurok azok amik DOHC és nedves karteres? 600 fölött. Szerintem nem sok van, és nem véletlen! De cáfolj rám kérlek!
Hát az XR valamivel könnyebb,erősebb,mint a TTR meg szerintem szebb is.
A TT-re azt szokták mondani hogy nagyon megbizható gép,bár az XR-nél sem szokott gond lenni.
Én XR-t vennék ha akettő között kellene döntenem,a legjobban ebben az árban meg RC600R-t szeretnék magamnak.
Szombat inkább?
Eddig:Török,Én,Juffi?
OHC=Overhead Camshaft
DOHC=Double Overhead Camshaft
http://en.wikipedia.org/wiki/O...
a DOHC ugyanaz csak dupla vezérműtengellyel.
asszem
mondjuk az olajtartály a vázba az nem a világvége találmány
Szia
Szerintem semmi hátránya nincs egyik megoldásnak sem,kivéve ha Gerre módra akarsz vele kerekezgetni.Abban az esetben mindenképp a szárazkarterest ajánlanám!Ott tuti mindíg van olajzás még holtponton is
Meg jobban is hül az olaj mivel a tartálya a váz!
Meg hasonlók!
Na megyek árbájtolni! Sziasztok.
(Csak 600cm motorokról beszélek)
Bár őszintén megmondva nem nagyon érdekel
Volt itt mifelénk jónéhány(többekközt nekem is egy 400-as),és tényleg nem egy széthullós motor.
Arról nem is beszélve hogy viszonylag jó a szervízháttere,igaz az alkatrész nem a legolcsóbb hozzá!De viszont ritkán kell!
Csomó kiforrott,monthatni őskori megoldás van a blokkjában,és ami a legjobban tetszik hogy csak 1 vez.tengelyes,és egy tizes kulcsal és csavarhúzóval könnyedén állítható a szelep.Nem kell lebontani a fél hengerfejet és korongokat rendelgetni!
Összsségében egy full igénytelen,megbízható motor,viszonylag olcsón.
De ha teheted próbálj ki 400-ast is.Szerintem a teljesítménye nem sokkal marad alul a 600-hoz(bár kevésbé nyomatékos)de cserébe jóval könnyebb,és jobban rugózik.Meg a fékei is hatásosabbak a néhány mínusz kiló jótékony hatása miatt.
Tudom igazad van, viszont ahhoz szerintem van, hogy az olajzás típusa azt mennyire elégeti azt ki! Csak pl mely endurok azok amik DOHC és nedves karteres? 600 fölött. Szerintem nem sok van, és nem véletlen! De cáfolj rám kérlek!
A TT-re azt szokták mondani hogy nagyon megbizható gép,bár az XR-nél sem szokott gond lenni.
Én XR-t vennék ha akettő között kellene döntenem,a legjobban ebben az árban meg RC600R-t szeretnék magamnak.
Nem akarom osztani az észt,de az OHC,meg DOHC meg ilyenek a motor szelepvezérlés módjának a rövidítései!Semmi köze az olajzáshoz.