Igazából a 2T-vel is megoldom már a dolgokat így vagy másfél év komoly hobbiendurós múlt után.
CSak a múlt héten rendes sikamlós talajon mentünk egyet. Aztán van felfelé olyan hely, ahol az enyém kettőben kevés, visszaváltva meg nagyon lelassul. Oszt csak többedszerre sikerült. Jött egy srác LC4-gyel, ő ott erőből felment elsőre, pedig előtte volt olyan hely, ahol többen rángattuk a motorját. Akkor gondolkodtam el. Hogy jó lenne alul kicsit több erő, meg egy önindító. Bár lehet, felrakok kettővel nagyobb kereket hátra, és az is segít valamelyest
egy jó 520-as nem motorerejében gyengébb.....talán néhány ló de elhanyagolható....picit inkább az újabbak felé ahogy jössz inkább simítottak a karakterisztikán....sőt már a 2007 est el is kellett adni mert már túl lightosra sikeredett...de nem az ereje fogyott hanem nem volt annyira vad...ez hosszú versenyeken gondolom pihentető.....viszont 50-60 as tempónál már nem kapkodta igazából az elejét fákon átmenve vagy szar terepen mikor kínlódás ha lent az eleje ......
a nagyobb baj ill. ha mész mindkettővel akkor futóművén és vezethetőségén észrevehető.... olyannyira , hogy anyám észreveszi
picit olyan az eleje mintha mély homokban mennél vagy eveznél a kormánnyal vele mindíg ....olyan kicsit nehézkesebben fordul ....meg olyan mintha egy picit magasabb súlypontú lekvárosbuktán ülnél és azt akarnád vezetgetni.....
azért szoktam mondani , hogy 2004- től ezeket a hátrányokat lefarigcsálták és már az újak olyasmi érzést nyújtanak mintha crossgépen ülnél...persze nem az de egyre közelebb kerültek hozzá....
amúgy ha 2T-vel fölmentél mindenhová és megoldottál mindent akkor ezzel sem lesz baj és kényelmesen törökülésben ...érzésre mint egy tdi.....el lehet menni mindenhová.....
mondjuk sárban nagytempónál kéttével körbemotorozlak......de már a hatossal a sár is egész jó ......
hát lehet érezni , hogy évente fejlesztgetnek és komolyan próbálják leköszörülni a sarkokat ...ja és sikeresen....
a hetessel beszopott a gyár mert már a hetesbe az szerették volna ha az új blokkjuk kerül ...ez elhúzódott egy évet ......mikor ráébredtek a csúszásra a régi blokkot elővették és gyorsan még szelídítettek rajta egy cseppet...pár aprócska váltopzás.....
de végül is nem is vennék még új blokkosat mert ez már abszolút kiforrott dolog.... elég egy halandónak.....mondhatni hibátlan....
az újjal várnék még egy két évet és ott is kiderül mi a zsír...bár akinek van aszongya királyság.....
meg mégjobb az amúgyis jó futómű.....
Igazából a 2T-vel is megoldom már a dolgokat így vagy másfél év komoly
CSak a múlt héten rendes sikamlós talajon mentünk egyet. Aztán van felfelé olyan hely, ahol az enyém kettőben kevés, visszaváltva meg nagyon lelassul. Oszt csak többedszerre sikerült. Jött egy srác LC4-gyel, ő ott erőből felment elsőre, pedig előtte volt olyan hely, ahol többen rángattuk a motorját. Akkor gondolkodtam el. Hogy jó lenne alul kicsit több erő, meg egy önindító. Bár lehet, felrakok kettővel nagyobb kereket hátra, és az is segít valamelyest
várjál körbetelózok mi a zsír mert ezek még döglenek
tetszett a lekváros buktás elméleted,, bár még életemben nem motoroztam lekváros buktán,,,
a nagyobb baj ill. ha mész mindkettővel akkor futóművén és vezethetőségén észrevehető.... olyannyira , hogy anyám észreveszi
picit olyan az eleje mintha mély homokban mennél vagy eveznél a kormánnyal vele mindíg ....olyan kicsit nehézkesebben fordul ....meg olyan mintha egy picit magasabb súlypontú lekvárosbuktán ülnél és azt akarnád vezetgetni.....
azért szoktam mondani , hogy 2004- től ezeket a hátrányokat lefarigcsálták és már az újak olyasmi érzést nyújtanak mintha crossgépen ülnél...persze nem az de egyre közelebb kerültek hozzá....
amúgy ha 2T-vel fölmentél mindenhová és megoldottál mindent akkor ezzel sem lesz baj és kényelmesen törökülésben ...érzésre mint egy tdi.....el lehet menni mindenhová.....
mondjuk sárban nagytempónál kéttével körbemotorozlak......de már a hatossal a sár is egész jó ......
hát lehet érezni , hogy évente fejlesztgetnek és komolyan próbálják leköszörülni a sarkokat ...ja és sikeresen....
a hetessel beszopott a gyár mert már a hetesbe az szerették volna ha az új blokkjuk kerül ...ez elhúzódott egy évet ......mikor ráébredtek a csúszásra a régi blokkot elővették és gyorsan még szelídítettek rajta egy cseppet...pár aprócska váltopzás.....
de végül is nem is vennék még új blokkosat mert ez már abszolút kiforrott dolog.... elég egy halandónak.....mondhatni hibátlan....
az újjal várnék még egy két évet és ott is kiderül mi a zsír...bár akinek van aszongya királyság.....
meg mégjobb az amúgyis jó futómű.....