Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nemröhög
Kabbe
Hmm....
Isten nem ver bottal!
Most már én is betettem egyet a szerszámosbatyumba...bár ma pl. azt is itthonfelejtettem
És ki volt a leggyengébb láncszem

/Amúgy kiderült hogy az LC8-as kollégának hazafelé is volt még egy defektje...állítólag itt már kevéssé volt őszinte a mosolya /
GD! sajnos több helyen is hallottam, hogy már a gyertyákat is hamisítják!
Ilyen okok miatt viszek én is magammal mindig tartalékba 1-2 darabot
tavaly nyaron osszejott egy tarsasag. az en Z750-em inkabb a csoport also felebe tartozott par hayabusa, par xx, valamint egy ifju motoros holgy ...
erd JET-kut - Balatonboglar strand kereken 3 óra 20 perc menet kozben megelozott egy vilagoskek VASI-Volan jarat is mire odaertunk, mar mindenki tudta, hogy nem egyutt megyunk visszafele
Ezért...
Jaja
És f11-től 3/4 2-ig tartott mire Tárnokig eljutottunk...mondhatni elég szar részidőt mentünk
akkor ezért nem jöttél Taksonyba
amúgy az ngk-t hamisítják!
Ti talalkoztatok az M0-as csepeli lejarojanal reggel
arra mentem 10kor es szembejott egy ot fos csapat, akik nagyon narancssargak voltak es borzalmasan nem birtak magukkal
hivtam is Kemet, hogy mostmar tutira itt a tavasz, mert ezek megorultek
na paaaaaaaa
A mai nap története: KTMKlub endurotúra avagy hogyan szopassuk magunkat betegre

Reggel nem túl frissen ámde várakozásokkal telve ébredtem, végre, idén először az idő is jó, én is ráérek és még a többiek is motorozni akarnak - mi kellhet még?
A 10 órás talira - szokásomtól eltérően - kb. 10 perccel korábban érkeztem, de néhányan még engem is megelőztek. Néhány perccel a megbeszélt időpont után aztán befutott a csapat nagyja is, majd nemsokára a vidéki brigád is, már csak egy emberre vártunk. Közben azért kiderült hogy egyik vidéki versenyzőnk (LC4 Advencsőr) már odaúton (Ócsától földúton jöttek) alakított: némi akrobatika után sikerült átugrania a kormányt és kifordítania a hüvelykujját, így ő a további terepezésről le is mondott. Némi duma után, már f11 magasságában nekiindult a társaság - azaz csak nekiindult volna, a másik vidéki kolléga hisztispicsa motorjából (LC4 640) ugyanis elfogyott a delej, így a kezdeti létszám máris 2 fővel zsugorodott. A "maradék" mindenesetre átkelt a Dunán és bevetette magát az ártérbe, ahol igen változatos talaj és vízviszonyok fogadtak minket, többször erősen megizzasztva a nehezebb motorokkal próbálkozó márkatársak életét. Az ártérből kijutva aztán célba vettük a legközelebbi benzinkutat, többeknek kellett volna ugyanis ügyes-bajos dolgaikat (tankolás, eszi, iszi, pisi, kaki, guminyomás-beállítás stb.) intézniük, csakhogy a kúthoz vezető földút a korábbi napok esőzései, az éjszakai fagy és az addigra már kellemesen meleggé vált idő következtében "enyhén" sárossá és egy "kissé" csúszóssá vált, ami az egyik kolléga - akinek ez volt első útja sárban - illetve leginkább motorjának (LC4 Adv.) eléggé feladta a leckét (sárvédő alá gyűlt és első kereket blokkoló dágvány formájában). Végül többünk hathatós segítségével is csak jó hosszú idő alatt szabadult ki szorult helyzetéből, azonban ez a kis mutatvány ropi barátunk annyi energiáját felemésztette, hogy kis híjján ápolásra szorult, így aztán végülis a további küzdelmektől visszalépett és a kúttól aszfalton hazafelé vette az irányt. Újabb mínusz 1 fő.
Az egyre fogyatkozó csapat folytatta útját, azonban néhány száz méter megtétele és egy patakátkelés után az egyik LC8 hátsó kerekében erős levegőhiány lépett fel, így újabb megállásra került sor egy "gyors" belsőcsere idejére. Itt már erősen elmúlt dél, így a szerelés végeztével igyekeztünk minél gyorsabban továbbhaladni, azonban pár km-rel később a patkány egyszercsak megállt és hosszas kísérletezés után sem sikerült beindítani - beszart a frissen cserélt gyertya Másik persze nem volt nálam (magamnak is gratulálok ), így telefonos segítséget voltam kénytelen igénybe venni (édesapám személyében). Mivel ekkor már 3/4 2 felé járt az idő, a csapat megmaradt része ezen a ponton kettévált, a többség visszafelé indult, a brigád elmebetegebb része továbbment Sóskútra hogy ha már eljöttek idáig végülis csak motorozzanak már egy kicsit. Velük egyébként még a visszafelé útjukon is talákoztam (néhány perccel azután hogy elhúztak, futott be a felmentő sereg értem), egyiküknek (nem annyira okos, ámde roppantul erős ) sikerült kissé áramvonalasítania a motorját (LC4 690), neki nem kell rá első sárvédő (sem)
Én végül 4 óra magasságában érkeztem haza, visszatettem a régi gyertyát, amivel természetesen tökéletesen működik a gép, úgyhogy ezúton is csókoltatom az NGK-nál dolgozó japán barátainkat hogy olyan gyertyát gyártottak ami nem egész 30 km-t bírt ki
hüle
A bágerben voltunk
ti ezért veszitek a motorokat hogy összekenjétek?
azthittem hogy ti is azért hogy elmondhassátok milyen fasza gyerekek vagytok mert motorotok van









































Képet csak itthon csináltam ismét, mert nem vittem magammal, de jobb is, mert tuti összetört volna Dobtam egy hátraszaltót, és szépen kigurultam bukfenc formájában, akárcsak a kezdők
Lássunk már valami vidit, vagy képeket a mai naprol
Jól tették, várjuk
Én meg mentem melózni, csoki
a sracok koroztek a taksony melletti palyan. en meg neztem
csinaltam sok fotot Matyi fenykepezojevel, ugyhogy remelem feltesz ide parat, ha hazaertek
Mármint mi?
aaaaaaaaaaaaannyira jo volt, hogy a nezesbe is elfaradtam
Hello Bello
Végre kész lett a motorom!
SUZUKI RM 250 1998as tökéletesen szép állapotban.
Így tehát mostmár teljesen jó állapotában, eladó! Új tömítésszett, váltófogaskerekek, csapágyak, szimeringek, felújított első teleszkóp, himpa-lengővilla csapágyak kicserélve(SKF csapágy )
ÁR: 330ezer HUF
Serfőző Zoltán
email: serfozo@vipmail.hu
msn: ser_zo@hotmail.com
tel:06706059366