De nézem ez már régóta akarja eladni de utánna néztem ésezelviekben 250 re jó 2003 as , teljesn máshol van a felfogatás az első felfogatás a 250 től felfelé már a dob aljánál van a vázhoz szóval ez tuti nem passzol
Ja egyébként nem egyforma a 125-ös és a 200-as dobja!A 125-ös rezót tök egyszerű megkülönböztetni már ránézésre látszik mivel nem kanyarodik el a könyök balra(kivétel pár enduro)!
50 E ? az kurva sok egyegyszerű gerincvédő kijön 6-8 e ből is. Vagy mondjuk egyjobb protektoring bár nyáron ha megálsz belemelegszel az kb 25-30 ezer vagy esetleg cross páncélaz meg max 15 szerintem.
Kérdésem lenne hogy az SX 200 on a dob ugyan az mint a SX 125 ön? Azért kérdezem mert nekem egy 200 EXC van és nehéz rá használt dobot szerezni, szóval a lényeg az hogy jó-e rá a 125SX dob? http://krosszmotorok.hu/data/i...
Tavaly én is törtem a fejem hogy melyik motor is lenne nekem jobb választás .Vagy 525EXC vagy a bátyám 300EXC-je amit akkor el is adott volna nekem.Nekem nagyon bejött az 525-ös és egyáltalán nem egy vadállat gép!Lehet vele nagyon nyugodtan motorozni az én tudásom szerint.De mikor cserélünk a bratyóval néha egész nap a 300-assal megyek és néha még jobban tetszik mint az 525.Az igazság az hogy az én tudási szintemhez tök mindegy melyik mert szerintem mindkettő ugyan olyan fasza gép!Én mindig is szerettem a 2T-ket meg volt is de valahogy mégiscsak a 4T-ket szeretem jobban.Az az igazság hogy mindkettő kéne és nem lenne nyafogás
endúróban szerintem előnye, hogy könnyebb, és bukfenc után is indul 2-3 rúgásra
Amúgy endúróban a 300ccm-re mondják hogy nem is 2t hanem valahol egy köztes dimenzió a 2t 4t között
nyomatékosságuk miatt, én egyszer mentem exc300-zal és tényleg nem az a váltogatós típus
Csak itt meg a "szomszéd" (GasGas) topikban van vagy 4-5 ember (magamat is beleértve) akik - néha több - 4T után visszaültek 2T-re...mondjuk az is igaz, hogy mindegyikü(n)k jellemzően endurozik...
Hangban egyébként nekem is picivel jobban tetszik a 4T (főleg mondjuk egy nagy V2 nyitott dobokkal), viszont az utóbbi időben kimondottan idegesítenek terepen a hangos kipufogók - és hasonló paraméterek esetén egy 2T jóval halkabbnak tűnik...
ja az biztos
tetszett hogy sokkal nagyobb fordulatszámtartományban használható, nem kell annyira figyelni, hogy hanyasban vagy egy kanyarban vagy ugró előtt
nézz itt körül. www.universalmotor.hu www.parilla.hu
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
http://krosszmotorok.hu/data/i...
remélem összeáll addigra nyuzukim
Amúgy endúróban a 300ccm-re mondják hogy nem is 2t hanem valahol egy köztes dimenzió a 2t 4t között
nyomatékosságuk miatt, én egyszer mentem exc300-zal és tényleg nem az a váltogatós típus
Hangban egyébként nekem is picivel jobban tetszik a 4T (főleg mondjuk egy nagy V2 nyitott dobokkal), viszont az utóbbi időben kimondottan idegesítenek terepen a hangos kipufogók - és hasonló paraméterek esetén egy 2T jóval halkabbnak tűnik...
tetszett hogy sokkal nagyobb fordulatszámtartományban használható, nem kell annyira figyelni, hogy hanyasban vagy egy kanyarban vagy ugró előtt
Én biztos nem ülnék vissza
mert még más motorom nem volt