Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia.látom,sok az okostojás versenyzőjelölt lebecsmérlő dumájukkal ,ezért én válaszolok neked!
Károsodás nélkül egy módon tudsz fojtani ,a karburátornál a súber fölé,oda ahol a rugója van teszel egy műanyagperselyt olyan átmérőjűt,hogy a rugót ne zavarja a működésben!
A teljesítményt a persely hosszával úgy tudod beállítani,hogyha belenézel a karbiba a légszűrő felől,akkor kb fele nyílás maradjon,aztán ahogy szokod a vasat,úgy csökkentheted a persely magasságát!
Ez gyakorlatilag mechanikusan gátolja meg a bowdent abban,hogy több gázt húzhass!
Régen ezt használták nagyon sok motortípus visszafojtásához garanciaidő alatt!
olvastam a válaszod, köszi! nem a flegma és köcsög válaszokra lennék kíváncsi...eddig tök normális válaszokat kaptam de szinte mindenhol ugyan azt.
irtam neked válasz a ktm-be,.. de ha megvárod zarándolt, az tutti választ ad neked....
Szevasztok!
Tudnátok segíteni, hogy hogyan lehet lebutítani egy 250-es 2T endurót a végletekig, úgy hogy maradandó károsodása ne legyen? Tegnap vettem egy Husqvarna WR 250-est, de bitang erős. Valaki segítsen!
Köszönöm!
Hali!

Lenne egy kérdésem. Nem tudja valaki, hogy lesz-e idén is a piliscsévi Fülöp ranchon amatőr endurocross edzés, vagy valami hasinló rendezvény?

Válaszotokat köszönöm!

Üdv!
Jó egészséget a babának és a mamánák . Neked meg gratulálok és sok örömotök legyen a picibe .

Részvétem .
Gratulálok !Meg, részvétem is
A vázba kell tölteni!
Ott is van egy nivója
összesen vagy 3 liter olaj megy bele
Hajrá!
Én szülinapozok! Kedden megszületett a fiam!

Vasárnap edzésképp lehet megyek egyet a környéken.
Utánfutó papírok még intézés alatt. Sajna motorszerelő barátom elhunyt. Neuser Lajos. Övé volt a futó és még most írom át, hogy vizsgáztathassam.
Üdv.mindenkinek.

Sürgős lenne !
Segítséget kérnék !

Mennyi olaj kell valójában a Yamaha XT 600 -as mociba és hova kell beönteni ? A hátsó tartályba hiába öntöm onnan nem tűnik el semmi,nem folyik le a blokkba , vagy oda külön kell önteni oldalról, vagy úgy szívja a tartályból ?
Szia,
Ha lacháza a terved/tervetek ajánlom, hogy 09:00-10:00 fele menjetek ti is, mert akkor még rendesen be lesz locsolva, délutánra élvezhetetlen lesz.(múlthét tanulsága)
Helló
Jó estét ! Mikor gurulunk egy jót? Lacházát nem válaljúk be? Edzet vagyok mint Piedone/vagy csak ugy nézek ki /szombaton gurulok egyet ha etnikumgyerekek esnek az égbol aKKOR is.
ha nyitsz a rezón, akkor a henger nyílás átmérőit- vezérlési időket is módosítani kéne hozzá..
Még karbi fúvókázással, állítgatással lehet hogy segíteni lehet. Gyertya színkép ellenőrizgetés mellett.
Na, ezek már igazán nagy jétékok
Abbiztosis
A rezóban van gyárilag egy kissebb átmérőjű cső amit a teljesítményhez meg a fogyasztáshoz van kitalálva pontosan, ezt a rezót szétvágták és ki szedték belőle a -fúlytást- és ezmiatt minden megváltozott, a hangja is meg a fogyasztás si meg a teljesítménye gyengébb lett.
Igen vannak olyanok amikbe nincs gyárilag fúlytás de az már tervezett rezó, az arra lenne tervezve h adott tarományban még legyen benne erő, azt az adott tartományt pedig te tudod megmondani h hol akarod, és egy normális kipufogó szerelő megcsinálja neked tökéletesre... de azzal is többet fogyaszt egy kicsit, de nem annyit maint a teljes folytás kivételével -heréléssel- mert ezeknek a rohadt 2t-nek kell egy kis fúlytás salynos nem olyan mint a 4t...
Amúgy hát igen az a baj az öreg motorokkal h mindenkin akin már átesett az megváltoztatott rajta vmit, ha meg egy ilyet veszel akkor meg találd ki h mi a fasz baja van a motornak ha szar..-.-"
ráadásul az enyém már nem mai darab 22éves... -.-" :D de még mindig megy mint az őrült csak beteg egy kicsit, de meg lessz csinálva és pont jó lesz ara a célra amire kell..
Ja nem tűntél bunkónak, csak gondoltam írok vmit...:DD
1998 évjáratú, papírokkal együtt kb 400ba fog megállni, hogy százon mennyit eszik majd meg nem mondom neked.
Mikori?
Mennyiért?

MEnnyit eszik 100-on?
Majd ha meglesz az első olyan motor, amit nem kell túrni, akkor lesz egy jó összehasonlítási alap. Az a baj a 2-3 évnél öregebb motorokkal, hogy a pénz nélkéli tákolások miatt azt sem lehet tudni, hol keressük a bajt- mert minden belenyúlással eltoltak valamit.
Rezón mit lehet herélni? Az csak egy két kúppal zárt cső- max a hangtompító dobon lehet valamit faragni- de attól csak hangosabb lesz.

A herecsapkodó-klopfoló egy kis ébresztő akart lenni- pár éve ez a fórum pezsgett, mint a birkanyáj a piranha-s folyóban!

bocs, ha bunkó voltam.

10 év távlatából mondom a szívást- ha meg is csinálod magadnak mindent, ahogy szeretnél- akkor is max 60%-os színtet üthetsz meg. Annyi sok kis bizbasz kopik már el ilyenkorra- sose lesz vége a faragásnak.
Köszi az egyértelmű válaszod a kérdésemre! hidd el ezzel sokat segítettél. Amúgy hogy tudd én darabokba vettem a motrt, és ÉN raktamn össze segítség nélkül, minden jó lett rajta kivétel az a kipaszott kipufogó rendszer, de akárhogy is gondolom azt szétszedve nem tudtam volna kiprbálni...vagy fújkálnom kellett vna bele a levegőt és hallgatnom a hangját?, én ezt bevállaltam h össze rakom és nem vki más gányolt szarával megyek ami épp h csak össze van tákolva, ezt én raktam össze és tudom h nem esik szét 2 nap alatt. A kipuval meg megszopatott, de gondoltam kapok vkitől normális válszt h az miatt lehet e szar az egész, de már kaptam választ és tudom h mi lessz a következő lépésem amit cserélek rajta h 100%ig tökéletes motorom legyen....
Ja sztem ne vegyél motort,a here csapdosás jobban hangzik, és olcsóbb is mint egy motor fenntartása, javítgatása.
sok sikert a választásban a kettő közül.. :)
Köszi de XR600 lesz helyette.
xr 400?
Valahol mindenkinek el kell kezdeni a szopást. Te most kezded.
De nye gond, 3-4 motor után már tudni fogod mit kell nézni
Szasztok. Motorotni szeretnék. Szerintetek vegyek motort vagy csak elég a herémet csapdosni klopfolóval és közben neten videót nézni? Mert az is ugyanolyan lehet.
előre is kösz a választ.