Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ami nekem kell az nem egy sima trafó,hanem egyben elektronika is,mivel nincs külön CDI.Elég ritka megoldás de a kokusan ezt a tipusút,igy oldotta meg.A Husky Wr 125-ön ez van gyárilag.Mivel a KTM-eket nem nagyon ismerem,nem tudom hogy valamelyik tipusnál van-e ilyen megoldás?Köszönöm hogy megosztottad a tapasztalatodat!
ÁÁ
kiderült megent hogy nem mondtam igazat.. akaratlanul is hazudok...
mert10.15kor rámentem köpŐ-nyegre.. és azt mutatilélcsak el fog álni.. és el is ált.. és 2 hónap után az első pályázás.. nagyon fárasztó volt..de nagyon kafi is...perszer aa végén az egyórát leszűkítetem 45 percre mert az álló képességem még ülő képességtelennek is kevés volt..de igy is nagyon nagyon kafi volt...
a farsangon kettőkor már ugy tudtam ott ülni ..ahogy egy lyó apának kell..csak csöndben ültem és néztem ki a fejemből...enyhe mosollyal a szám szélén ..lehet még a nyálam is csorgott ...de vagy nem vették észre.. vagy csak nem mertek megszólitani ..


loki ...nem is mesélted.. nálatok mi volt...
déwú?
és a többiek?

lyódos...
kérdezd már meg erkót.. ott a hegyben mi van...?
viszket a 18as hátsó kerék.. mert a 19es helyére szeretne kerülni egy kis hegyi hajtásra...
vagy ha nem akkor zozónak kell vezetni minket...persze ha vállalsz bénabéla alfŐdieket...
hali. nálam van ez a trafó amit zsiráf hirdetett. ki se bontottam a csomagból mert nem kellett.5000-ért tiéd ha érdekel.
Gas Gaszos urak,mekkora fő,és alapjárati fúvókával hajtjátok télen a vasat?
És standard mekkora van benn?
köszi
imi.
a ktmen amikor azt hitték azért nix szikra melegen..mertr szar a tranzformátor valami áprililya gépét rakták fel...persze nem az volt a baja hanem gyertyapipu..de az a lényeg..kb jó hozzá meglehetősen sok tipusé is....azóta persze levetem a áprililyára való tunnying trafót és visszaraktam a gyárit...de amúgy lófasz mindegy mert mind a kettővel ugyan úgy megy..

van egy olyan mondás(om).. akkor kell kimenni motorozni amint lehet..ilyen inséges időkben..mert különben nem tudni mit hoz a holnap...
na tegnap nem mentem ki hajtani mert 13kor még csak két fok volt.. meg havas egy két helyen...
aztán csak fölment aztán egyszer csak a hőmérő 8 fokig felment..amire nem számitottam......és szinte semmi ho nem volt ...mondom nem gond majd holnap..de most csak egyik van a időm...plussz 5 fok van...semmi hó...
de esik az eső.. és olyankor elolvad a cÚkor ...ugyhogy ma sem megyek
mert kemény vagyok mint a lejárt szavatosságú danon kefír

de gondolom arra felétek..dzsimbó és loki..arra felétek csak kemény-fa-szú motorosok vannak.. és hiába szakad...mentek kifelé
igy is kell
Nekem meg egy ilyen jelű kellene.Ez is Kokusan. Nem tudod,hogy a kettő között milyen értékbeli különbség lehet?Honnan tudnék ilyet szerezni? Próbáltam a neten a jelölés alapján,de igy nem találtam.
ez már mekkora?
Én nem készülök,mert már kész vagyok!A motorozást nem adom ki,a többi az igaz!
loki...
ezt el tudnám képzelni ..nem túl nagy erőfeszitések árán is


zozó
mért mondom hogy oltsón megszámitottad ..
mert azt a szerszámot ..amivel szerelsz..meg is kell ám venni..szóval...
krowa készlet meg minden +200ezer...
garagét fel kellett építeni ...+2millió...
anyádéknak fel kellett nevelni..és élni 40 évet...+20millió
te ezeket az apróságokat..elfelejted
ugyhogy te egy tök olcsó lyános vagy...

pl egy kőmíves .. azt mind hozzászámolja..vyg egy gázszerelő aki kijön megjavitja a konvektort ..50 perc alatt.. javitás munkadijja!..15 ezer..+ha kellet hozá anyag is...mondjuk egy stift
nem adnak annyi pénzt a bankok a házra hogy ki lehessen fizetni
sanyó
én is ezért nem eröltetem..
felveszem átforditom..de nem játszok vele..

girappó...
kafi..

zozó.. még oltsón megszámítottad akkor ...
szinte ingyé
szét-gyellem magam..visszakutyáztam..
azt hittem 10 fok lesz ma.. mondom akkor 5-6 fokba millen kafi elsz..erre van összessen 8 fok...
szumma nyÓc...
azaz elől két fok meg hátul is kettő.. jobbról is kettő meg balról is kettő=szumma szummárum összen nyÓc fok ..hát megvárom én azt a 7 végét
Hello Déw. Kitartó vagy ,hogy ennyit gyakorolsz.....Én 4T.vel nem merem ezt sokáig próbálni,mert félek az olaj nem jut oda ,ahova kell...De ha annyit mondhatok,hogy könnyebb ezt ,ha nem állóhelyzetből kezded, hanem lassú gurulásnál befékezel egy kicsit,és a bólintásból felfele már sokkal könnyebb indítani a dolgot. És a fék,úgy hallom ,látom ,nem használod nagyon.Pedig kell. Jön a tavasz
Bocs, akkor félre értettük egymást!
Viktor kérdésére válaszolva, csak az én 2006 SXS 450-emről írtam!
jó alkatrészigény tényleg kéccáz kéccázötven...euro kb..kedvezménnyel..csináltam egyet nem emléxem pontosan árakra de kellett fogaskerék az asszem csak az 120 meg a léptető meg a cuccai 50 környéke meg a shiftrolleris 50 pár apróság tömítés és már ott is az öngyilkossági hajlamuk az embereknek... plussz ha beviszed servicébe blokk ki szét össze ..olajjal sippel suppal sabappal már veri is a motor árát
Csak a STIFT adhat neked erőt + mindent legyőző akaratot
+ SEBESSÉGET!
kicsit furcsálom ezt a többszáz ályrós költcshéget...
mert annó mikor még a bergben akartam átalakitani a 6os váltót.. ugyna azok hiányoztak belőle mint a ktmnél..és úly árba lett volna..45ezer...
úly árban!
mert mi kell hozzá...
léptető villa. one darab...
5dik fogaskerék..one darab...
6dik fogaskerék..one darab..
mert ezeknek a párja a mási ktengelyen rajta van mert kapcsoló szerepet tölt be más fokozatoknál...
ugyhogy igazániból a 4-6 váltó nem nagy vax iz dax...
tényleg csak a stiften múlik...
morgen ...frímen

bakkter...
ugy volt ahogy zozÓ mondta.. egyből mentem kis a garagéba..idáig azt csináltam..
kivettem a stiftet...és kiderült a 6 sebességes váltom...valólyában nyÓc osztrák hatos váltó=kinalyi nyócas váltó
konkrétan 190nél rakom 7be.. és 250nél kapcsolom nyÓcba
és csak a stift...
ugyhogy örök hála nektek a fórumról.. mert ha erzt nem mondjátok hiába még hatodik stiften ha csak 200at tud az erdei ösvényeken..de most már hogy 300al is tudok majd menni..sokkal jobbat alszom..
morgen kislányok
zoozee66kukacgamil.com
lyÓÓ!
vagy oltja a tüzet vik
lehet rendelni persze ... akármit

a dehogyisra gondolsz...
hát azt nem írtam oda hogy nincs olyan váltó amiről beszélsz...mert talán csináltak belőlük kb 250 darabot 3 év alatt ...leginkább kisszériás meg ilyen olyan limitált steve ramon unokatestvére baja replika verziójút ... kb 3 hányódik az országban...a baj..ill. nem baj csak észrevétel... ezzel kapcsolatban szerintem általánosítva sugalltad , hogy ennyi az sx váltó kontra exc váltó ....egy stift aztán jónapot...
és déw már ette is az oltásodat ..írta ,hogy csak ennyi a különbség de jó...hát nem csak ennyi ..és erre írtam ,hogy dehogyis csak nem volt időm vesézni a dolgot ..
mert a probléma az az ,hogy az országba vagy a világba az eladott sx többsége nem az a váltós ..és ezzel szembesülnek a fiúk akik itt titokolvassák a tutit ...elmennek megveszik az sx -et és mennek haza stiftet keresni ..és meglepődnek mert még léptetővillát se találnak és többszáz euro átalakitani a váltót mert kell egy marék alkatrész... csak erre írtam, hogy dehogyis ....
szóval van ilyen amiről te beszélsz sőt azt is látom ki csinálta....csak nem ezzel fog a legtöbbje találkozni ..prosókba meg manualokba meg le kell írni mert van...

nem olvastam vissza de akit érint itt ez nagyon az már veszi is a stiftet ...zarándög
Bocs a [211462] számú hozzászólásod úgy értelmeztem hogy szerinted hülyeség amit írtam.
Utána rákérdeztem tőled, de nem válaszoltál!
Egyébként az elérhetőségre, sem válaszoltál.
Azt szerettem volna egyébként kérdezni, hogy lehet-e tőletek
alkatrészeket rendelni, ha igen milyen feltételekkel.
2012 SX 125 átalakításáról lenne szó 150-esre.
te mikor tévedtem ...?