!
A haver srác ugyanazt megcsinálja az 50 lovas drz vel mint mi a berggel meg az sx el. Szóval aki tud gumicsizmában is tud. Ha turázgatunk nem a hegyen mászunk fel le jók a japánok, bár szerintem egy wr 450 annyira nem rosz extrémbe sem!Vagy? Hisz valaki ne haragudjatok nem tudom ki de nyomja itt kawával is nem?
aztán lekopasztottam és kroszmotort akartam belőle csinálni mert akkor elkezdtem kijárni kroszpályára néha a drz vel és simán leszoritottam azokat akik 10 éve krosszoznak mondjuik nem mindent de néhányat aztán kezdtem látni hogy mifelé kéne tendálni azután elkövettem az ujabb hibát egy vadiuj exc 525 képében szintén hitelre regadoba beleszaladtam stb... vagy 2,5 millába volt a moslék 2004 ben :) na utána aztis eladtam hálistennek akkor már csillagos égbe szökő bukokkal és ekkor vettem életem motorját kesre egy 2006 os sx 250 est! na az motor volt! valami 750 ezerért vettem egy fasztol aki behajitotta egy foliasátorba a paradicsommellé kacatnak a féléves motort.
) de csapat ás állítom hogy az átlag magyar még a 2020as 300as ktm-el se tudná követni
és mikor egy hónap után átvehettem a boltban és elindultam vele hazafelé már akkor éreztem az utánozhatatlan érzést.... mit csináltál te barom ......
na így éreznék kb ezektól a japán lámpás csodáktól is. esetleg ha radikálisan ujra terveznék és sallangmentesítenék meg végre elindulnának a 2t vonalon nem a 20 éves yz vel vagánykodnának ami azóta szinte érintetlen.... max átműanyagozzák 3 évente, nameg kapott egy aluvázat....
a bevételének az 1/3-át költi szponzori és reklám célokra, magyarán kb 30%-át, az állitásod másik része viszont igaz hogy ez egyedülálloan magas..
szoval a lényeg enélkül a visszaforgatott image nélkül nem működne a dolog..
de volt havernek 2009 rmz 450.. na az az később rottyant meg mint az összes venti nélküli ktm..
na azzal is szemezgettem egy időben..
az pl a az úgy ahogy volt.. azzzal jöt a srác ..a romaniacs nyomokon.. ott akkor a két nap ő volt a legügyesebb..
zarándban is sokat volt kint vel. ott is jól birta....de itt lebeszéltetek róla mert nem bir annyit mint egy ktm.. közbe meg..
az biztos.. most jön az az idő hogy egyre többet hülyéznek be.. és pl pályára azért egy 108kilós rmz 450 za csak jobb mint egy 120kilós berg 570
bár van egy teszt ahol egy 2012 fe 570 akorpolisz dobbal...vs egy 2013 exc 500 akropolisz dob 52 teló val..és még 2011 sx-f 450 kétmillás futóművel..és kimennek kropccpály endúrókrocc pálya..és a berg a gyári futóművel 1 secen belül ..hozta ezeket!. ugyhogy végül is .. elkeseredésre semmi ok.. a gép tudja