Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tudom, hogy régi olaj és jó, a fagyveszély a ricinus tartalom miatt lehet, de azért lehet a hidegben is motorozni keverős motorral. majdnem mindegyik olaj minusz 30 fok körüül dermed meg. Ha más nem akkor hómobil motorral.

motul 100: minusz 27 fok.

http://www.opieoils.co.uk/pdfs...
Elmondom.neked a castrol. A 747 egy regi olaj es nem.rossz!! Viszont kiemelten fagyveszelyes! Lehet folyik viszont tonkremegy. :)
A castrol 747-nél minusz 30.

http://msdspds.castrol.com/bpg...$File/A747_450439_200903.pdf
A motul 800 nál ez minusz 36 fok.

https://www.motul.com/system/p...(GB).pdf?1458898826
Nekem kell 6-7
Annyira olajoztok,észre sem veszitek az olaj egyik legfontosabb tulajdonságát.Érzékeny a hidegre...konkrétan annyira hogy nem tudja szállítani az olajpumpa.Ki kell állítani a hidegbe és levenni a csövet,semmi nem történik nem fog csak buborékot köpködni. Erre sajnos csak akkor jöttem rá mikor megragadt a bejáratós motorom.Hívhatnánk ezt a külön olajzósdit luxusnak de,be kell látni hogy érzékelők meg apám fasza ezek csak hibaforrások
Bàrmikor kipróbàlhatod...Amikor plusz 3 fok lesz...Megyek...
Köszönöm, ezt pl eddig nem láttam.
csak nem mindenki motorozik úgy hogy elég 1 tank 1 napra vagy épp ott van mellette a kocsi a cuccaival
pl mi többnyire úgy megyünk hogy egyszer kell tankolni valahol, ilyenkor már bonyolultabb a helyzet
csapattam régebben is 2t egyedekkel mindig gondot jelentett az útközbeni tankolás
persze lehet vinni bekevert cuccot is de nem egyszer adódik olyan is hogy egyik motorból öntögetünk a másikba stbstb
szóval egy jól működő különolajzás az jó dolog hobbi szinten, mert ugyen nem mindenki versenyezni veszi a motort.
Ma beszéltem Ferikével, nagyon dicsérte a motorodat.
Hogy könnyebb legyen beillesztem ide újra.

Feri!

Linkeld már be légyszives a legjobb 2-3 felvételt, amiből lehet tanulni motorozni.

Jövőre én is indulnék egy pár versenyen, hátha hasznos lenne nekem is. Ne kelljen végigbogarásznom az összeset.

Köszönöm.
Szerintem se problema a benzinkeveres. Gyakorlatilag mikor eldontom hogy motorozok megfogom az olajat kimérem.a kis meroedenybe 3 masodperc. Bele a kannaba. Eztan megyek a kutra mindig azonos mennyiseget tankolok. Innen indul minden. Elbaszhatatlan. Nem veletlen nem.tettek szerintem a verseny valtozatra keverot. Biztosabb ha bekevert benzin megy a tankba. Ami azt illeti en az injektort varom mert szerintem.kurvajo lesz. A munkatarsam 5 eve versenyez szezonban heti rendszeresseggel. Soha semmi baj nem volt a trialon a japan injektorral! Ki van talalva. Letezik. Mukidik. A fealadat egyszeru . at kell ultetni az enduroba. Szerintem a segguk jukabol huztak ki a mernokok. 2017 van. A nasanal Keszulnek a marsra! Jarmuvek vannak a marson emberek!! Dew meg azt elemzi egy laptoppal hogy vajon mukszik e majd az injektor a ketteben??? Jeeezusom.... :)))))
Feri!

Nem kell nekem elnézni semmit, nem vagyok szent tehén. Inkább tisztáztuk a problémát.

Másold már be a hozzászólásomnak azt a részét aminek a stílusát nem érted, vagy negatív, hogy el kelljen nézni. Vagy azt a mondatomat amivel megkérdőjeleztem valamit, vagy a zavaró reakciómat, vagy amivel hitetlenkedtem volna.

Köszönöm
Nem azért, hogy megint ellent mondjak de a Feri ezt az ismertség dolgot jól csinálja. Jelenleg nem tudok olyan enduróst aki ne hallotta volna a nevét. Igaz ez a versenyzőktől az egyszerű bokorugróig. Lehet, hogy nem népszerű (biztos mert jót véleményt nem hallottam még róla), de ismert. Ráadásul a fiatalok között, ahogy látom még népszerű is és ugye ők a jövő motorosai. Az meg hogy nyomja a beta-t? Miért ne?! A Ktm meg ready to race, mi?! A marketing az mindenhol bull shit (ha már angol szlogenek).
Az olajbefecskendezést írta is a cikk ami az új injektoros ktm-ek kapcsán készült valami fejessel a ktm-től.

Én most nagyon boldog vagyok a karbis 2t-mel mert jól megy vele a motorozás. Vannak hibái ennek is, ez van. A különolajozást jó dolognak tartom, csak mielőtt vennék magamnak szeretném látni, hogy működik. Nem egy olyan motoron amiből van 2 darab az országban, hanem olyanon amiből 5 darab van a baráti körben.

Érdekes, hogy van akinek a benzin keverése gond. Én egy 20 literes kannába keverem az legalább két motorozás, de inkább három és kb 1 perc időt vesz igénybe. Ezzel szemben csak a motor mosás és légszűrő pucolás motorozásonként minimum fél óra és akkor javítani semmit nem kellett, Számomra egyetlen komoly előnye a különolajozásnak az hogy a keverék a felhasználáshoz igazodik és ez növeli az alkatrészek élettartamát.

Elfelejteni a bekeverést eddig nem sikerült. Mondjuk nem szoktam várni vele. Ahogy kiveszem a teli kannát a kocsiból megy is bele az olaj. Mivel van 4t motorom is, így két külön kannám van, más a formájuk és a 2t-re nagybetűvel, minden oldalára rá van vésve, hogy 2T. Persze a színén és szagán is észrevenni, de elhiszem hogy hajnali pakolásnál ez nem tűnik fel esetleg, de azért ezt könnyű elkerülni.
Nem akarok belerugni senkibe. Na jó zsirtv be de. Látom teljesen kezd megfertőzni a buzisagaval.mindenkit . Mielőtt oriasi gruppen egymást leszopos bulit szerveztek valahol... Igen az osztrákok veszik mint a cukrot. Elmondom miért. Mert egy birka népség. Van ott pár jó dealer.par euróért megbaszak a saját anyukat. Ugyanakkor majdnem.mindent hitelre vesznek! Olcsóbb a beta ezért veszik. Érdemes megnézni a wilhabent. Szarasig van 1-2 szezonos betaval. Eladhatatlan használt korában. Csak úgy mint a kék motor. Vagy több ezer euró mínusszal. Az osztrák aki aruja a friss betajat 95 szazalekban ktm et vesz utána. Zsirferi . A tudatos marketing hadjáratot átlátszó. a minap volt szerencsém beleolvasni egy általad preferált oldalba.15 éves srácok vitatkoztak az egyiknek az apukája menő farmer komoly birtokkal. Traktorokkal stb... van lové faternal.Kis faszkalap kövér beképzelt fia szapult egy egyszerűbb körülményekből kiszabadult kis srácot aki motorról álmodik. A kis dagi geci a te stílusosan beszélt a motortalan kisfiúval. Minősíthetetlen volt! Ezt csak azért írtam le mert ők a rajongotaborod. Visszatérve a betara. A te ideologiad kibaszott lekovetheto. Agresszívan ellentmondást nem turve terjedzted az elveid. Szólok neked komoly emberek téged mindenhol kirohognek ebben a kicsi enduros társadalomban. Kártékony fasznak tartanak akit kerülni kell. És mindenhonnan elzavarni. Buek
El hiszem..na de ezert mondtam,hogy karbol kell el emelni.A 125 -el mar erdekes a tema.
Itt is jarta meg eleg sok figura,hogy nem rakott olajat...en is voltam ugy hogy ki kelett toltsem es szin alapjan ellenorizni,hogy tenyleg raktam-e olajat,de az,hogy total elfelejteni..akkor bringat kell venni.Mikor toltod bele,az kell legyen az elso,hogy be van-e kavarva vagy az a legjobb ha elotte akkor nyomba kavarod..1 perces mozdulat,sokszor a hitvany motoros baratokra tobbet kell varni :)))
Mi ez a Beta Hungary, név? Fantom cég? Vagy előre megelőlegezett gyári selyemsámlis kapcsolatos névhasználat? Nincs is ilyen cég itthon, vagyis egy van, group kiegészítéssel felszámolás alatt...az meg nem ez,akkor,ezt most,hogy is van?Nem értem én ezt...
Erről kàr beszélni,mert évek óta működik.....Ilyen alapon a 4Tnek is megàllhat az olajszivattyúja.....Azt hogy veszed észre időben,,,,vagy hogy ellenörzöd.Kicsit bizalmatlan az enduró tàrsadalom......Nem csoda,mikor éveken àt működőképtelen,önindítókat sóztak rànk...
Úgy tudom a Beta olajzása full electronika tehát nem olyan tuti mint valamikor a dt 125 volt
Most már csak az a kérdés mennyi az annyi ?
Biztos jó motor az kétségtelen az osztrákok is veszik mint a cukrot. Csak az ára mit mutat.
Ha a vételár beesik pont a ktm és gas gas közé akkor szerintem megálja a helyét majd .
Ha injektoros lesz, tuti külön olajzós is, nem szeretik az injektorok az olajat, csak a benyát.

Van előnye a külön olajzásnak a kényelmi dolgokon felül, amit írtam, ez nagy súly nálam, persze a kockázat is nagy súllyal bír

A kényelmi dolgok és bekavarás macera nálam kis súly, automatice megy, sose felejtem el, olaj piros, rögtön látnám, ha nincs bekavarva stb.
Igaz nem szoktam kúton tankolni, csak itthon menet előtt közvetlenül.
Bekeverted a benyát es csooookooolooom.
1 ok tuti kizarva.
Na ugyan ez a velemenyem a injektor a jövő projektrol is.
nekem 95ös a gép aztán nem ragadt még meg......
de nem is ismerek olyat akinek a külön olajzás hiba miatt állt volna be
olyat már többet ismerek akinek egyéb ok miatt (pl csapszeg zéger kiesett) állt meg, vagy épp addig tuningolták amíg a szegény keverék miatt beállt
persze egy endúrón előbb leeshet a kis cső mint egy robogón, de azt csak észreveszi az ember(csak úgy magától az életbe nem jön le)
én pl tuti jobban örülnék egy szabályzós különolajozós motornak, nem kellene baszakodni az olajjal útközbe tankolásoknál nem kell agyalni mennyit tegyünk bele nem fog kifolyni a hátizsákba az olaj meg ilyenek...