Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem igazán kedvelem Ferit, de most meg kell védenem. Rajta követelni a sérülésed miatt kiesett fizetésedet nem túl bölcs dolog. Illegális motorozáson vettél részt, amit talán ő szervezett. Papír gondolom nem készült róla, tehát máris felejtős a dolog. Illetve nem kényszerített senki, hogy húzd a gázt jobban, mint amit a képességeid diktálnak. Sajnálom, hogy összetörted magad, de ne mást okolj ezért!
Aztaa, ha ez Magyarországon történt akkor te tudsz valamit .
Szia! Szerencsére a műtét óta egyáltalán nem fáj a sérült lában, de a motorozás nagy kérdés lesz... an felejtős.
Ne is mondd. Elütöttek zebrán, eltört a karom 2 évig alig mozgott a vállam. Szemét volt az autós 30-as táblánál legalább 60-nal jött esőben. 100%-ban ő volt a hibás. Kértem 1 milliót kárpótlásnak, kinevetett a végén négyet fizetett. Akkor az egy budai ház árának a fele volt. Bónusz két évre elvették a jogsiját.
Az esesek soran altalaba nem a sebekkel volt bajom,hanem a randulasokkal,nyak erre kibaszottul erzekeny,de ezt lehet hasizomgyakorlatokkal erositeni,vall ami nagyon serulekeny,altalaba arra esel ra es a térd..
Nekem is voltak erdekes eseseim,de altalaba sarba befelekbe vettem istenteleneket.Felfelekbe igen ritka.A haver egy tehenyomosba letappintott 1 essel ment es a terde eltort..vagyis a csont hosszan leszakadt izuletestol..ezek persze szerencsetlensegek..ezeken a vedo sem segit..a sok eses ellen egy ellenallo sportolt,karbantartott szervezet a legmegfelelobb..sokat nyujtani,hengerelni,pilatesz stb...es persze jo reflekszek es amit lehet menteni mikkr latod jon a baj..persze ha tudod es nem fosol be es meredsz le
Fél év után már csak kicsit fog fájni, nekem is balszerencsém volt. Máskor pályanapon 140-el dobtam el a motort, egy karc se volt rajtam. Mátrában szalagkorlát fogta meg a motort, felállítottam, hazamentem vele.
Sajnos én az ellenkezőjéről tudok beszámolni. Tudom nagy balszerencsém volt....
Minden védőfelszerelés rajtam (nem az alsó polcról) mint, egy középkori páncélos lovag, de mégis sikerült széttörnöm a síp és a szárkapocscsontomat álló helyzetben (mondjuk egy kő közé beszorult láb miatt). Már 6. hete nyögöm és még sok van vissza....
Ezekkel a vedojkel nekem is bajom van.Annak idejen bringa trialoztam,biztos irtam mar..egy versenyre keszulodve pofara estem 1,5 m magasrol..koponyaserules,repedes,4ora kampecem volt..lofaszt bukó..akkor beszartam eladtam mindent..
Mikor nekifogtam motorozni most 12 eve..minden vedokkel akkorakat estem akar a nagy kabat..ahogy telt az ido koptak le a vedok es a fontosak maradtak..Bukosiska,terdgép,es csizma..a pancel csak vesenyen a kovek ellen..engem kibaszottul korlatoz es esesekbe kurvara nem tudsz mozogni mindt a macska..ha befelebe esek lepek le,ullok le a motorra,hatrafele ritkan esek..tempoba a halal fasza vedo sem fog meg semmit..esel akar egy zsak krumpli.Szoval..alapokat kell vedeni,nyakat kellene es gerincet,de nincs egy normalis vedo ezekre..vagyis nyakra van,de gerincre mind akadajoznak.tempoba ha van ha ni cs ugyis torod magad ha nincs szerencsed..
Van magán biztosításom, halálra és törésre fizet. Nem járatlak le, lejáratod saját magadat. Megkérdezem a DAS-t a lehetőségekről, ha nem tudunk megegyezni békésen.
Először is egyszer láttalak nem vagy a barátom. Teljes alpinstar védőfelszerelés volt rajtam (a térdvédő és a csizma között tört el a lábam semmi nem védte volna meg). A biztosítás akkor se lett volna érvényes erre a motorozásra, ha van magyar TB-m, nem tudom miért rugózol ennyire ezen, ugyanis én fizettem. Viszont ha itt tartunk szerveztél egy motorozást, direkt kértem hogy NE menjünk nehéz terepre. Erre bevittél egy olyan helyre, ahol a térdig érő sárba a terepjárós se tudott bejönni, egy lábon kúszva mentem ki a kocsiig, lemérve 2,5 kiló sár volt a ruhámon (minden dokumentálva). Eddig nem tértünk ki rá, de fél év munka kiesett (pincérként dolgozom Angliában 6x800,000Ft). Ezt hogyan gondoltad kompenzálni?! Én úgy gondolom hogy legalább 50 százalékban felelős vagy a baleset miatt. Az egy napos alkatrész rendelésről annyit hogy 1 hónap után se lett beta kuplungom.
Nem. Azért rakok, mert egy faàg bàrmikor beszúrhat a katbihoz, és leverheti a csövet a helyéről.
Csak azért raksz a benzinbe olajat, mert motul 800-al szeretnél menni és azt nem lehet betölteni a pumpához?
Örülök, hogy a barátodnak működik!

Talán a BETA-sokat is meggyőzi, akiket ismer Sanyi, hogy nem kell a benzinbe olaj, a 60-as évektől működik a különolajzásos rendszer.
Így már jobban hangzik. Nyilván a fejben lévő tartózkodást nincs mit vitatni. Mondanám, hogy az újtól nem kell tartani, de a 60as évektől működik a különolajozásos rendszer. Jellemzően nincs vele probléma. Pont a hétvégén dícsérte meg az egyik barátom, hogy töredék mennyiségű olajat kell vennie, mint korábban, és panaszmentes az üzemeltetés.
Valami van a telloval elől, mert nagyon bologat..aztan igy fentrol lofaszt se lehet rendesen meg allapitani
Kurvááá :))
Jól nyomják
http://youtu.be/MWuEXqiYnDs
Dew! Nem ismetek olyan betàst aki ne rakna olajat a tankba. Valaki többet valaki kevesebbet.A magam részéről 1:50 motul 800. A szivatyuba meg màs olaj,mert ezt nem lehet.
A balesetek 99%-a olyan helyen történik...ahová nem jön ki a mentö...azon egyszerü oknál fogva..hogy nem tud....Ha nagyon nagy a baj...és elkerülhetetlen...csak akkor szabad bevonni a hatóságot...helikoptert ..stb...Mert a baj mellett egy komoly büntetést is kapni fogsz...az biztos....Itt ..az országon belül az tuti..A mentös...ha bemondod..hogy motoros baleset történt...automatikusan hivja a rendöröket is...Jó tanács...ha ilyen történik...valahogy haza küzdöd magad...ha kell kúszva...Ruhát csizmát..stb le...a sérülésböl adódó mesét kitalálni.(leestél a fáról...a padlásról...az asszonyról)..és irány a kórház...
A különolajzásnál se a pumpára fognám feltétlenól a bibit, lehet csak a tulaj nem tudta milyen olaj való bele és ezért szart be neki folyamatosan, de függetlenül ettől csak felesleges kockázat az egész külön olajzás egyik nézőpontból.
Még eddig nem találkoztam hamísított KOYO, NTN csapággyal, de előfordulhat, hogy létezik, nem tudom.
A videóban megemlíti valamelyik, hogy az olajpumpa beszart neki többszöri csere után egymás után. Amelyikben beszart és mentek vele így, hogy ezt észrevették volna, olyat én nem vennék...még akkor se, ha nem lenne a csapágy probléma függetlenül attól, hogy külön olajzós vagy sem. Így értendő a különolajzós motor vásárlás probléma.

Félreérthetően fogalmaztam a konklúziót, így talán jobb, használt BETA-t venni ezen infók után kockázatos, főleg külön olajzósat (s itt nem a főtengely csapágy bibire gondolok, hanem az előbb leírtakra)

Külön olajzósat részemről nem vennék ettől függetlenül sem, ha minden rendeben lenne vele.
A csapágy típusa, vagy szerelési hibája, és a különolajozás között mi az okozati összefüggés, ami kockázatossá teszi a használt különolajozásos motor vásárlását?
Hagyományos görgős radax csapágy. Van aki azt mondja a japán felirat ellenére kínai csapágy van benne. Gondolom tudják az olaszok hogy c2 kell bele. Volt egy japán honda mbx 80-am kicseréltem az összes 20 éves csapágyat benne, aztán sokkal hangosabb lett a motor. Volt öröm.
"Oldalirányú terhelést a hengergörgős" helyett "Oldalirányú terhelést a golyós."

Bocsi