Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy fasza hűtőventillátor életmentő lehet egyes esetekben
szarul felmókolva meg 12 km tolást eredményez
ez lemaradt...
Sziasztok!

Van egy bontásra váró FSE450-e supermoto. Hajtókar szakadása volt, tehát blokkház, henger, dugó, szelepek , főtengely csak kukában. A többi rendben volt műszakilag. Külalak ronda, de nem törött, nem sérült semmije . Papíron 400-as, 35KWos . 2 személyes novi vas segédváz, gyári!!!
Alkatrészenként eladó, egyben nem. Max ha nagyon meggyőző az ajánlat. Építéshez vettem, de lecumiztattak az alappal. Szóval motorom nincs hozzá, csak ez maradt alkatrésznek.
Számom: 30 nyolc49 negyvenkilenc42
Köszi!
Ha esetleg hibás enduroja van valakinek eladó, akkor lehet érdekel ehhez. 2002-2004ig érdekel csak.
Szia érdekelne. Privátban mwgbeszélhetjük a részleteket. Írok.
Szia, nekem van egy eladó 7.1 110/100 18. Valamennyit lehet mentek vele, de nem igazán látható nagy kopás rajta.
" a héten szert tettem egy kérdéses múltú FSE 450-re."

Szerintem vedd fel vele a kapcsolatot.

http://prometheus-art.lapunk.h...
Köszi Janó! Megrendeltem, kíváncsi leszek mikorra jön meg!
Sziasztok!
Elég új nekem ez a GAS GAS téma, a héten szert tettem egy kérdéses múltú FSE 450-re. Lehet lesznek érdekes kérdéseim, mert a legutóbbi emlékem a terepmotorokról egy XT 550 volt kölyökként. Azóta csak utcai sor4.
Szóval! Milyen motorolaj kell ebbe a szekérbe? Ír a motul is mindent, mások is mondanak lényegében minden félét! Segítség kellene!

Köszönöm!
Bocs ez nem ide
Kuplungkosar
Elvileg Zsír úr foglalkozik vele.
Sziasztok!
Régen írtam már ide, de hátha tud valaki segíteni. Gibson gumit honnan lehet beszerezni? Tudtok kontaktot, aki nem csak ígérget, hanem küldi is
így vettük hogy nincs benne
igszándiból a csatlakozója sincs meg, bár nem nagyon kerestem
amugy nagyon jól megy a motor csak húzni kell egy kis gázt indításkor, és nem pöccre indul mint hidegen hanem körbeforgatja a főtengelyt 3-4x
nagyon kibasztál szegény motorral! O2 pont hidegen nem számít, menet közben fontos lenne.
az a jobbik eset hiszen napi 1x kell csak hidegen indítani
nem tudom változna-e valamit ha visszatenném az oxigén szenzort, mert most tuti valami emulátor van benne hogy lökje a kaját bő nyállal.......
Az enyém hidegen nehezen indul máskor szuper.
aztán hazatolta felújítani
Na akkor jo, nagy baj nem lehet
A könyvében N2ZK tű van a 4.-ben 165 ff-el, de ehez képest az általam a javasolt, vagy a mi most benne van, az előre lépésnek számít..
Aha èrtem, regi tuvel (n8rg)nem tudom probalgatni mert eltort,de szerintem jo lesz ez.kozben megtalaltam könyvèben is a variàciokat tàblàzatba,magassag, celsius stb.hez, tanulmanyozom, meg beszelgettem egy regi nagy mesterrel...
Alpjárati 42-vel Ktm csak krosszozni jó, ilyen évjárat.. A tű pozíciót felülről számoljuk, ez a szabvány, de középen tök mindegy.. Te alul is szegényítettél az N8RH-s tűvel, mivel a "H"-s vastagabb, meg a főfúvókát is kisebbre raktad.. Én csak a főfúvóka csökkentést ajánlottam, ami gyakorlat szerint működik.. Ha jól emlékszem a 2013-ba V-force 4 membrán van, így 175-178 ff is jó lehet N8RG-s tűvel.. Jó az N8RH-s tű is, de kevésbé nyomatékos vele alsó tartományban.. Ezeket befolyásolja a kipufogó is, a levegő csavar is, stb.. A 2016 300 Ktm széria beállítás 35, N8RG 3.-ba, 172 ff és 2 a levegő de ebben nem Vforce 4 van..
én csak húzom a gázt nem karburálok