Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
Esetleg valakit érdekelne egy Touratech Aventuro Carbon sisak ?
A régi kawámat (2001 zx9r) semmi nem múlta felül tartósságban és fogyasztásban sem. 6.-ikban leakasztottam a gázt több órán át kibírta, csak a gumi, lánc, és benzin fogyott. A hajó gyártó elbaszta a 2004-es modellt, de nem gyártott utána folyamatosan selejtet mint a bmw vagy az aprilia, 2005-től már jó lett ez a lényeges különbség. Aprila RS250 amikor motor hibás lett alattam blokkot se találtam hozzá. Volt Ducatim sose romlott el, hamarabb meguntam őket. Nem kétlem hogy a gyárnak siker sztori, de a minősége szar.
Legegyszerűbb egy kapcsoló a kormányra
Csomó ismerős így oldotta meg
A hűtős kicsit macerás de ha nincs más akkor még lehet csinálni
Nekem a huskyn szerencsém volt mert pont olyan volt az egyik vízcső ív mint a 610-en és fel tudtam tenni annak a csőben lévő kapcsolóját nem kellett a hűtőbe betenni
Hátránya az volt hogy túl sokat ment a ventilátor mert nem a hűtőben mérte a hőfokot hanem ahol jött ki a hengerfejből
Nem akartam szét faragni a hűtőt.
Hűtőbe nem jó?
Bontóból túrni egy bármilyen kidobandó alu hűtőt amin van ép gomba menet aztán aluforr pálcával fel lehet forrasztani a motor hűtőre
Sziasztok!Valakinél nem lapít egy 18mm-es vízcső adapter amibe tudnék rakni ventillátor kapcsolót?Gerecsének nincs, megkérdeztem.
Nem azt mondtam...hogy hibátlan...mindnek van hibája...14 évet sportmotoroztam..A csapatban volt minden..a ymahák kuplungkosár szegecs problémák..késöbbi modellnél..a váltó..Honda. a kosfejü .fötengely problémák....gsx-r vázrepedés...puha szar fék..bmw...szelepek..Kawa csak egy volt..de az gyorsan összetört...Aprilia rsv 4.....3000 km-t birt..motor kuka..Ducati...Mindig folyt az olaj belöle valahol..Biztos volt még más is..most hirtelen ennyi...A japán..az még mindig minöség...ez igy van...De minden városi legendától függetlenül...az 1000 rr..nagy dobás volt..ami bejött...A gyárnak biztos...
2 vs 15 év nincs arányban a bárányos példával. Ismerős bmw 2 rövid pályanapot bírt ki. Újonnan vette. Hengerfej hiánycikk bontottan a leszakadó szelepek miatt. Másik példa: gsx-r 1000 töredék áron csak pályán 80,000km bontás nélkül.
http://youtu.be/AvPO7fRDTGw
http://youtu.be/SyBGtHC46iM
Szia!

Ha gasgas akkor membrán, de elsőnek még se ezt szedd szét, mert macera, lehet csekkolni egyszerűbb dolgokat is.

Van-e (elég/megszokott) kompresszió a motorban? Váltóolaj megvan a gépben? Már most se indul be rúgásra csak tolásra? (szívatóval, a nélkül, más-más gázállássokkal)
A légszűrőd benzines-e? (ez kipárolog, azaz indítás és járás után nézd meg)

Cserélj gyertyát, néz meg úgy, szikra megfelelő/szokásos erősségű?
Utána nézd át a karbit(légszűrőt se árt)
ha van csere cucc, nézd át az elektronikát főleg ha szikra gyanús (másik CDI, trafó).
Majd jöhet a membrán, aztán a többi belsőség, ha szükséges...
Gyertya. Karbi, kiràzódott fuvóka, vagy beszart a membràn. Ha nem ezek akkor komolyabb a problèma.
Üdv mindenkinek 2t 300as gas gas ma lefulladt menetközbe utanna marcsak tolasra indult el de nem pörög ki szerintetek hol kezdjem a hibakeresést?
Nagyon ki lettek hegyezve...Egy speed motor erröl szól...és pár év a tartósság...Nem boltba járni...és nem turázni készült...De ezt tudjuk.Egy klasszikust idézve..."Nem akarok 80 évig élni mint a bárány...csak 50-ig..de ugy mint a farkas"..Az eladás a lényeg..onnantól..hogy kijött...viszik mint a cukrot....a Tpi-re is mondják..hogy szar...Talán kettöt -hármat amivel probléma volt...fel is tettek a netre..a milliós eladásból...Na és???...Nézd meg a számokat...viszik mintha az utolsó lenne..A gas gas ezt nem tudta...ktm ként fogja tudni...
Tartóssàg màsodlagos. Köridő fontosabb....Nem vagyok bmw pàrti.de jók az újjak.
Egyik 1000rr se lett tartós mindig azt mondták a a legújabb már jó. Persze 2-3 évig. Ehhez képest a japánok 10-15 évig nem esnek szét ugyanebben a kategóriában.
Igy van...Ez történt ezelött 10 évvel ..amikor a bmw kihozta az 1000 rr-tNagyon nagy bátorság kellett hozzá..a japán uralom mellett....És bejött nekik...Voltak problémák az elsö szériáknál. kijavitották..de aztán beütött a dolog nagyon...Óriási eladásokat produkáltak...mert jó lett a cucc...Ha majd meglesz az elsö gas ktm...kiváncsi leszek melyik profit fogják ráültetni...aztán csak a pénzt kell számolni...
Hogy ki kinek az ajtaján kopogtatott...majd egyszer kiderül...Motort épiteni...és kitolni a gyárból...ez az egyszerübb része a dolognak....De amikor sikerül eljutni oda...hogy egy márka le tudja fedni a világot...kereskedökkel...alkatrésszel..stb...na az a nagy dolog...Akkor már mindegy minek hivják...ebben a láncban lesz vevö mindenre...Igy a gas-gas-nál..is megmarad egy csomó ember munkahelye...és megmarad a név...mint a husky...stb..de mint tudjuk...ez már ktm...Alkatrész szempontjából is egyszerübb lesz...
Szerintem itt pont fordítva történt. A többször is földbe állt gas nem feltétlen kellett a KTM-nek csak mar olyan olcsón tudtak megvenni, hogy kár lett volna kihagyni.
Ugyanúgy mint az új motor vásárlók. Ha nem hozza a motor az elvárt szintet, akkor próbálnak kiszállni, nem vásárolnak legközelebb. Ha hozza, akkor megvan a bizalom legközelebb is. Lesz megfelelő kereslet az új motorokra. Lesz megfelelő bevétel. A befektetők elégedettek, mindenki boldog mosolyog.

Nem a KTM hibája, hogy ez nem sikerült nekik az elmúlt időszakban. Hiába mutogat bárki arrafelé.
Itt valszinüleg a pénz volt a probléma....ahogy lenni szokott...A befektetök ..ha nem jön vissza rendesen a pénz...próbálnak kiszállni a buliból...Öket nem érdekli ..hogy milyen eredményeket tudnak felmutatni...mint versenyzök...stb...csak egy dolog... ez pedig a profit...Ha nem hozzák...az elvárt hasznot...akkor eladják..Jelen esetben...ha jól tudom 60%-ot vett meg a ktm..ami azt jelenti...mindenben ö dönt...
Haha. A Betafan bizva bizik
Szerintem itt pont nem a kis halság volt a probléma. A gas gasnak előnyös alapjai voltak. Egyrészt a sikeres triál sport, amiből endurós generáció fejlődik. Meg lehet nézni, ott vannak a spanyolok az élvonalban. Egész éves ki álló éghajlat, egyik legnagyobb számban motorozó nemzet, kiváló terepadottságok. Az egész országban mehetsz keresztül kasul. Ausztriában pl nem, illetve a többi adottság is gyengébb.

Valljuk meg, itt a minőség mindenben megfelelt az újlatin hagyományoknak.

A vásárlók nem voltak emiatt előítéletesek, csak tapasztalatak. Felénk Kevesen tettek kétszer ugyanarra a lóra.

Miközben a germán vonal pl Forma 1es konstruktőrökkel terveztette a sebességváltót.
A nagy hal..mindig megeszi a kicsit...Üzleti szempontból...teljesen igaza van..Monopol helyzetben van...nem lesz motorgyártó...aki szembe szálljon vele...hacsak valami csilliárdos...nem akar endurót épittetni...De az a semmiböl..név..preztis nélkül..nem fog menni..csak hosszú évek után..mikor már bizonyitott...Sok másban...sokkal nagyobb pénz van.senki nem hülye..tehát..ez igy halott...Maradt a négy japó...ahol van név...de még ütöképes enduró nincs...Még ez nekik is hosszú évekbe telne...mert valljuk be...van lemaradásuk ezen a téren rendesen...Más stilusban jók...lehet inkább azt eröltetik...az endurók helyett...Hamarosan minden ktm lesz..csak a szinek maradnak...Aki még maradni fog...Beta...stb...ha nem lép idöben....elfog jönni az az idö...mikor örül...ha megveszik a márkát...mikor már ki lesznek véreztetve...
Így van. Egy jó blokk hiànyzott a sikerhez. Mindig.