Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amelyiken rajta van a túra plexi az a jelenlegi állapot.Amin nincs de már monsteres az tavalyi változatom.Csak a tanknál nem volt jó mert jött le a zöld csík a karbonnál.A kék meg az amikor vettem 3 éve.De azon a képen már fel van polírozva a kék meg a motor is le van takarítva meg festve.
Szentendre az nincs is tőlem messze.kb 40km.Ha a zár részre gondolsz akkor abban nem tudok segíteni mert nekem sincs
Esetleg a ülés nyitó részről nem csinálnál nekem képeket hogy néz ki?nekem hiányzik kompletten,legalább lássam mit keressek.
Jó lett
20000ft volt ,Szentendrén csinálták.
Én is most fényeztettem fekete gyöngyházmetál lett.
Én most a tankot variáltam át mert volt rajta egy kis hiba.Most ilyen lett
Ez nagyon gyönyörű lett.Mennyiért csinálták és hol?Nekem is kezd szakadozni úgy hogy egy kis javítás nekem se ártana
Én pempelli vagyok csak nem engedett belépni a nick nevemmel.
most csináltattam meg az ülést.
nekem most 40 van hátul.szerintem gyárilag
4 fog az nagyon sok.15/41 első/hátsó a gyári méret
Srácok 4 foggal kevesebb hátsó fogaskerék nagyon legyöngíti a kicsikét?most 40 fogas van fenn
Sziasztok.Nekem is van egy cb1-em és amikor időm engedi járok is túrázgatni.Fura mód még nem találkoztam olyannal akinek ilyen lett volna.Most készítem én is fel a tavaszi indulásra.Bár az enyém eléggé egyben van.Nekem a kilométer órám ami gáz.Csal.És ráadásul lefele.Nagyon szép a blokkja,meg a kipufogó is hibátlan amit kiraktál képben.
Nekem meg szerintem nagyon szelep hangja van most keresek szerelőt aki keni vágja.
Van még egy komplett blokkom minden rajta van,ebből a kettőből hátha ki lehet hozni.
Bár nekem más tipus van, de ennél én is tapasztaltam, hogy nem feszes a szivattyút hajtó lánc. Állítani nem lehet, de mivel a szivattyú alapból könnyen forog, szerintem a feszesség nem is fontos. Le nem tud esni, így baj nem lesz.
Sziasztok, nekem is van egy CB1-em, 2 éve vettem eléggé elhasználtan , de nagyon megszerettem, ezért most teljesen felújítom, a motor széthúzásán kívül már szinte mindent szétszedtem rajta darabokra, és össze is raktam (karburátor, fékek, teleszkópok, stb) most épp a kuplungszerkezet van soron, tanácsot, ötleteket, szívesen adok, és remélem ti is tudtok esetleg majd segíteni.
Most hogy szétszedtem a kuplungot, mögötte van a olajszivattyút meghajtó lánckerék, és elég lazának találom a láncot, (kb 2 cm benyomható a lánc) kérdésem lenne, kell-e vele foglalkozni ill. lehet-e ezt esetleg állítani? A letöltött gépkönyv nem ír semmi konkrétat róla. Ja még egy , tudja esetleg valaki, hogy az első teleszkóp szárakba mennyi villaolajat kell tölteni hivatalosan?
Na készlett álom hagja van:)
Most varázsoljuk rá a cbr 600-as hátsó dobot,gyönyörű hangja van vele,gyári tök üres volt ,remélem a fogyasztás is csökken.5 lityit eszik most 90-100 tempónál.
Teszek majd fel videót ha kész.
én 5-40-es fullsinteticet használtam 7 évig és semmi baja nem volt (amúgy 10 évig volt meg a cb)
Te milyen olajat használtál a cb-1-be?
nekem 10w40 van most benne,20w50-el csendesebb lenne?
Nem volt közelebbi méret,örülök hogy ez volt:)
persze az direkt gumigyűrű ragasztásra valo de lehet olcsobb ha veszel egybe gumigyűrűt mert mostmár megvan a méreted.
gondolom valamennyire benzin állónak kell lennie?
mert nem kaptál méretben akkorát én elvágás nélkül gondoltam de ha elvágtad lehet kapni kimondotan gumihoz pillanatragasztot
Igazad volt szuper,már csak valami tömítőt kell szereznem ahol összeér a két vége.