Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csáó.
honda cb1 400 hoz mennyibe fájna egy tank,kormány,műszerfal,lámpa?
Szia Zoli!
Majdnem h leég a bőr a pofámról,h.enyi idő után ujra jelentkezzem!Most értem haza melórol,ez az uj meló nagyon kiteker velem,nem hagy szabad időt sem.Nagyon ritka az h van szabad hétvégém,főleg mocizásra.
Amióta megcsináltam a szervizt a CB-1 en,azóta alig 300 km hajtottam bele,legtöbbet a mühelybe áll,letakarva.
És mere fogó meni Szerbiába? van már utiterved? ha erre járó szivessen elnézhetsz vagy talizhatunk,remélem arra sikerül hétvégére találnom szabad időt.
Laci,mi ujság nállad? van a Hondámmal gondom,már jobban meg hangosabban haladszódik a szelep hang,bizti naon megkopott már,és ad csürgő hangot. Nem anyira borzasztó,de most nem kezdek hozá a szerelésre,vagy igy eladom,vagy majd télire szétkapom és majd akor veszem meg az lapkát ami kell hozá.
Te nemgondoltál erre gurulni Zolival?
Üdv,Albert
Albert báttyó mi újság van? Nagyon eltűntél!
Lehet, hogy vasárnap járok szerbia fel, nincs kedved arra gurulni egyet, valahol találkozni?
Én fülig beleszerettem anno a CB400 Super Fourba... Ahogy Laci mondja, azon vizsgáztam. Akkor csapott meg a nagymotoros feeling szele :) Olyan volt, ahogy alattam duruzsolt a sornégy, mintha valami űrhajón cirkálnék a városban, a mai napig emlékszem rá, visongattam szinte örömömben :D:D Most már tudom, hogy az a bizonyos Hondás vinnyogás is benne volt, az a megfoghatatlan kicsit fütyülős hang ami a Honda sajátossága...

Ahogy Laci írta, ezek a mocik azért pörgősek, teljsen más világ egy 600-700-as sornégyes. Lehet, hogy azzal sem szaladgálsz gyorsabban, csak nem kell annyit pörgetni. Ez már annak is függvénye, hogy mit szeretsz.
Az is tény, hogy belső íven még az ezres gépeket is megelőzöd a Mátrában, a négyszázas sportgépek könnyűségüknél fogva és a futómű geometria miatt nagyon fordulékonyak!

Ha szoktál Pesten gurulni egyszer összefuthatunk, megnézném a kicsikét nosztalgiából :D

Üdv,
Zoli
helló
érdeklődni szereték cb 400-as motorhoz kellene dobfékes fék van rajt és ahoz kelene fék kar, nem tudom hogy ugyan olyan-e a cb-1-nek is a fék karja de nincs 400-as forum ezért ide irtam
ha valakinek van lécci irjon
helló
Szia új fórumozó!

Valamikor virágzott ez a fórum de sajnos hűtlenek lettek a lakói. Ha visszaolvastál láthattad micsoda eszmecserék folytak itt, szinte minden témában volt hozzászólás nem feltétlen csak CB 1-el kapcsolatban. A CB-t már eladtam így csak az emlékeim után tudok néhány tanácsot adni, igazából nem is volt hibája csak mindig csinosítuttuk valamivel hol egy bukógomba vagy műszerfal óralap, vagy akár említhetném a túrakonzolt, sőt Tamás még turbóval is foglalatoskodott amiből sajnos nem tudom mi lett. Az volt a legszebb az egészben, hogy mindent magunknak csináltunk amiről képeket tettünk fel és úgy segítettük a másik munkáját. Személyesen nem is találkoztunk de hiszem, hogy pl. Albert cimborát is megismerném ha szembe jönne az utcán, hiszen nem egy fotón láttam már. Szép a motorod és nagyon strapabíró hírében áll, sokszor lehet látni motoros iskolák igáslovaként. Zoli cimborám a CB 500 fórumból ilyen motoron tanult és nagyon jókat mondott Ő is róla. Nagyon szép a színe kicsit a nagytesó CB 1300 egyik színvilágát juttatja az eszembe. A blokkja nem olyan mint a CB 1 blokkja volt, legalábbis ránézésre. A mienk a CBR 400-ból lett átültetve és a vezérlése fogaskerekes volt, ami gond nélkül "énekelt" a magasabb fordulattartományokban is. 58 lóerőt tudott és 13500-as fordulatig engedte a "táncot" fogyasztása 4-4,5l/100km, ezt utassal is tudta normális túratempónál, ha persze húztuk neki akár 6litert is elkért. Néhány szóban ha leírnád a te motorod paramétereit az jó lenne érdekesség képpen, meg a vezérlését is, mert úgy tudom az SF változat már változó szelepvezérlést kapott de nem tudom így ránézésre, hogy a tied milyen típus. Az biztos csak jókat tudok mondani, mint ahogy a Hondákról általában, vigyázz rá, használj megfelelő kenőanyagokat, cserélj időben gyertyát és olajat, ennyit kér mindössze de ha ezt megkapja akkor sokáig hű társad marad. Balesetmentes örömteli kilómétereket kívánok hozzá!

Üdv,
Laci
Sziasztok
Egy új fórumozó:)
Igaz nekem nem egy CB1-em van,
hanem egy CB 400-am. véleményeket várok ilyen gépről ha valakinek volt hozzá szerencséje. Íme a vasam:
Hű de nagyon szép! Egészséggel használd! Nekem is tetszik ez a típus, vezettem már és nagyon élveztem.
Jól áll neki az alufelni és a sötét üveg

Sok sok örömet hozzá!
Sziasztok!
Köszi Zoli a segitséget,én is ugy gondolkodom. Németből jött nekem a CB-1,és megis látszik rajta!
Nézegetem nállatok Magyarországon,nem rosz az ár sem,meg kicsit karcoltat,sérültet találni,nem lenne rosz,azt én megcsinálnám!
Laci,lassan kihal ez a topik,végül már én se irogatok.
Melózok,nemvagyok ithon majdnem egész nap,utazgatok.
Megvan még a CB-1,lassan kell majd regisztrálnom,mert jön mostmár a meleg idő,kell majd mocizni is.
Bent van a hirdetésben,hivogatnak,de csak csere bere. Mind valami 5-6 éves nagy robogókat kinálnak cserébe.
De a pénzel is bajos vagyok,mivel megujultam,kellett 4kerekes járgány is a moci melé.ha az idén elmegy a CB,akor mjad csak jövőre vásárolok másikat.Ime az autó,Fiat Stilo,naon hasonló szinű mint a te Puntód. Ez is kék lett,de én nem a szinét néztem,hanem az állapotát!
Üdv,Albert
Szia Albert!
Na meglátszik mekkora itt a forgalom , ha Zoli nem ír ide be se néztem volna. Most látom voltál a kiállításon észre se vettem a galériát. Szépek a gépek, de a CB 1300-at hiányolom .
Lehet nem is volt más galériájában se láttam.
Megvan még a CB-1?
Üdv,
Laci
Szia Albert!

Rég néztem felétek, gondoltam írok már a sornégyes barátaimnak is! ;)
Kapizsgálod a dolgot: németektől, olaszoktól kell venni mocit! Jobban vigyáznak rá, lelkiismeretesen szervízeltettik (és a szervízben meg is csinálják amit kifizetsz!). Szóval kinti géppel jól jársz (ha nem egy török kereskedésből veszed:D)

itt nézz szét: http://mobile.de

Sok sikert!
Üdv,
Zoli
Na itt a képek
-link-
Szia Laci!
Ami a szünetet illeti,nem gondoltam várni több mint 1 szezont ,mert meglehet még anyit se birnák ki...
A Trike még ugy áll ahogy szétszedtük,semi változás nincs rajta,szabad ég alatt áll a váz,h jó lemosa az eső az olajat,kicsit megrosdásodjon,és ako lelehessen csiszolni.
Elég nagy a züszavar,mindnenki foglalt,jönnek más melók.Ahogy mondtják,az ilyesmit lassan kell csinálni,ugy lesz kiválló.
Vasárnap,gondolom tegnap voltunk Budapesten motorkiállitáson,meg aztán benéztünk az Autó-Tuning show ba is.
Nagyon sok látógató volt,sikerült vennem a CB be Repslo olajat,Ásványit azt a Moto 15W50 amit te használtál.VOlt kedvezmény és megvettem. Biztos elégedett leszek,meg mivel te is dicsérted.
Utolsó perce döntötük el h megyünk,nemsikerült szólnom h.megyek,ne tán te is mész h.találkozunk.
Majd rakok fel képeket,mint albumot.Majd lapozzad át.
Üdv,Albert
Szia Albert!
Azon igyekeztem, hogy kész legyek a motorral márciusra, persze nem ilyen télies időre számítottam ami mostmár nagyon bosszant. Nehéz év lesz az motor nélkül ha sikerül eladni a CB 1-et. Próbáltam én is motor nélkül, igaz az több mint 10-éves szünet volt ami végaláthatatlannak tünt és volt olyan is, hogy már nem is bíztam benne, hogy lesz egyszer motorom. Aztán mikor lett motorom végre, nem számított, hogy öreg és kopottas volt, mert az enyém volt. Majd hetekig csinálgattam aztán szép lett és nem számított a kora.
Veled mi újság? Hogy áll a Trike építés?
Szia Laci!
Na megint nem vagyok jelen in a fórumon,nehéz találnom időt h irjak. Olvasom a fórumokat,örülök h átment az Inazum a forgalmin.Meg azóta látom sokat ujitasz meg csinositod a mocidat. Jó érzés látni,sajna én az enyémet akor 1 szer elővettem,áttörölgettem,meg fotdultam vele,azóta ujból levan takarva,mivel megint lehült a levegő nállunk. Tegnaptól máig esett a hó,megint löty meg pocsolya minden.nemtom mikor fog főszáradni. Lassan gondolkozom majd a mocit ujra feladni a hirdetésbe árulni,fájós szivvel leengedem az árát h.találjak rá uj gazdát,aki tovább vigyázni fog rá! Mégis elkell adni mevl már itt öregszik meg majd nállam,amit meg beleköltöttem azt árat már nem kapom visza.
És majd azután keresünk másik mocit.De majd 1 év mulva,inkább gyüjtök pénz és 1 komojabbat vennék.Nézegettem nállatok Magyarba is lehet elég jó áron találni mocikat,ami kifizetődő mint nállunk...
Voltam 2 hete kint németeknél,2 turát utazgattam a barátommal.Kamionnal,nem nagy volt a látni való hisz csak autóutakon utaztunk.Gründau-ba voltunk Frankfurt mellet.Sikerült ott is Képes Motor Ujságokhoz jutnom,hogy megnézem ott is az árakat.Mégis előbb nézénk külföldön mocit,mivel ott jobban karbantartottak,és rendkivül syerviyelve vannak... egyesek .
Üdv,Albert
Szia Albert!
Örülök, hogy életjelet adtál magadról Nekem is hosszúnak tűnik a tél és elegem van a hóból is. Még az elején tetszettek a hálózatbejárások során elszenvedett elakadások és csörlőzések, de már kezdem unni, főleg -10 fokban
Készülök én is a szezonra kisebb nagyobb alakításokkal a motoron, ami arra is jó, hogy feledteti a motortalanság gyötrelmeit. Március 3.-án lejár a műszakim amit még le kell bonyolítanom valahogy, nincs szerencsére sok baja csak az első gumit kell kicserélni egy újra. Laca is meg van indulva és állandóan bütyköl a műhelyben, most kitalálta, hogy az Aprilia idomait nem teszi vissza, hanem hozatott velem dupla lámpás street fighter fejidomot, mert hogy az a vagány és neki olyan kell
Lassan a műhelyből kiszorulok, eddig csak a szerszámaimat kellett keresgélnem állandóan, most meg lassan már hely sem lesz ahol bütykölhetek Jó nektek mert ahol akkora hely van ahova egy kombájn is belefér ott biztosan nics ilyen gond .
Minden jót és mihamarabbi tavaszt!
Üdv,
Laci
Szia Laci!
mi ujdonság feléd?régen irtam ide én is a fórumra,de néha felnézek,megnézek pár vidit,meg fotót ugy gyorsan.
Ma ép olyan kedvezős idő volt,és elővettem a CB.-t,csunya piszkos,poros lett ahogy a sarokba állt,hibá volt letakarva.
Mind a mühelyben a por amit a munkátaok miatt repültek mind ráragadt.na de felraktam az aksit,és 3.dik rövid verglizé után begyuladt... Akár az uj moci.
Most néztem a képeidet,naon jók a képek a fekete Inazuma a fehér hóval boritó tájjal mögötte. Látom te se birtad ki h ne roljad ki...
Már kezd ebből a hideg fagyos időböl elegem lenni,várom a szép időt már.
Sok uj törvény jött be a forgalomba nállunk ez az év kezdetén,sokkal szigorubbak mindenben.meg csak azt nézzék hogy huzák ki belőlünk a pénzt.
Üdv,Albert
Köszi az infót!
Szia!
Igen Kenda gumi,tavaj nyáron raktam fel,most pontos napot nemtudom! Hát a tapadást illeti,mikor jó meleg az idő,meg ha j felmelegszik a gumi,akor naon jó tapad,de az utakon amint találkozok festett sáv csikkal,már félek,mert akar megcsuszni! esőben is jó mutatkozott...
csak az nem tetszett benne,h 150 széles a gumi,és amikor felraktam a mocira,keskenyebbnek néz ki mint a 140es. Meglehet h a felnim huzta ösze,vagy már nemtom...
Azért az áré,elég jó...
Üdv,Albert
Szia!
Láttam régebben raktál fel új Kenda gumit a mocidra.
Mi a véleményed róla,tartósság,tapadás?
Sziasztok!
na ehol én is előmerek jöni a sportmotorra,igaz régen voltam fenn... Bocsánat
Naon gyorsan mullanak a napok nállam,televagyok melóval,em h a fatrrnak kell segitenem,meg külön nekem is hozák a számitógép cucott javitani! na nempanaszkodom,legalább nem unalmas...
a Trike-ra nem jutott időm,azóta csak a kipufogók érkeztek meg,meg még fel se szerelteük. Ezen a hétvégén megyünk majd megvásárolni az anyagot,ami hiányos...
Nállunk megint 0 allati a hőmérséklet,meg ahogy látom kezd mgint szálingózni a hó! Már elegem van a télből,legyen már Nyár!
Üdv,Albert
Hmm.. Elgondolkodtató.
Egyenlőre saját tanktáska sincsen. Majd ha beszerzek akkor lehet szóba jön a bőrözés is.
Na ezt jól megasztmontam
Tehát a tankbőr gumírozott belül, így megtapad a tankon ezáltal nincsenek csúszkálásból eredő karcok
Ismerlek!
De nehogy azt hidd, hogy csak te vagy kényes ezekre a dolgokra. Külön csináltattam tankbőrt ami csak a tank tetején (ahol a táska) helyezkedik el, vannak csatok amihez kapcsolódik a tanktáska ami gumírozott a tank felől és rátapadva nem tud csúszkálni így nincsenek karcok.
Az önitatós módszer tetszik, de azért néha állj meg pihenni is
Hát elég ritka mert Karcol Ismersz
De még nem tudom hogy lesz. Lehet a te verziódat fogom félkarosra megcsinálni, még agyalok rajta. Alsó csavaros rész is be kell szerezni 1 fotós boltba és ahoz kell igazítani mindent.
a PDA rögzitési pont már megvan fejbe csak a kormányhoz a tartó alsó részét kell megvennem. És remélhetőleg nem fogja zavarni a kulcs helyét. Tanktáska helyett hátitáska ivóvizes tasakkal amit a bringások használnak, Tavaly mindenhova úgy mentem. Volt aki röhögött rajta, hogy megy a cső a bukó alá volt akinek tetszett.
Praktikus és hasznos! Kivéve ha utasom van arra még ki kell találni valamit ha megyünk túrázni valószínű 1 alsóbb kategóriás nyeregtatyó lesz beszerezve.
Várom már a tavaszt/+15°C-ot minden szempontból!