Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt nem tudjátok véletlenül hogy a világítás kapcsoló hogy működik?
Mert láttam olyat amit a jobboldalon lehet kapcsolni,az enyémen nincs ,tehát indítózásnál tompítotton vagy vagy refin van a lámpám.elég ezt a kapcsolót kicserélnem vagy más is kell?mintha az enyémben még helyzetjelző sem lenne ha jól emlékszem.
Úgy van.muszály is mert hülyén mutatna hogy elöl sok küllös hàtúl meg csak három küllős kerék van
Mindkettőnél cserélve van a hátsó kerék is.
Ez nagyon szép.Ha fekete motort akarnék én is valami hasonlóban gondolkodnék.Az első lámpa elég cafe raceres de a teló megoldása szerintem gyönyörű.szépek a sok küllős polír szélű felnik bár az tuti nem cb1.Bandázs szalagért nem vagyok oda de ennek jól áll.Összegezve nagyon szép szerintem az összkép igényesen átalakított kis cb.Csak nagy hibája hogy egyszemélyes nincs rendszám tartó(az kicsit már rontana az összképen)nincs tükör(kötelező).bár ha lenne rajta óracsoport akkor nem lenne ennyire előrelógó a lámpa
Itt egy fordított telós.Bár így feketén kicsit sötét de iszonyat jól áll neki.Egyébként a Kawasaki zxr400-ét szokták belerakni meg a Honda vfr400 egykarú hátsó lengőt
Én most azon gondolkozom,hogy találtam egy manust akinek annak aprillia af1 cuccok rengeteg és olcsón.Keresek majd adatokat és megnézem nem e lehet belerakni kompletten az első villát a cb1 be.Tök vadul nézne ki fordított teleszkóppal.Csak sajna ahoz kell az aprillia kerék is mert nem fog kijönni a féktárcsa.Csak ezt az átalakítást így elég olcsón meg lehetne úszni(kb25-30000ft)
Markolatot ebayon 1500ért vettem.ugyan olyan mint a tied.csak kicsit meg lett faragva a vége és vissza lett rakva az a kormányvég ami benne volt.Szerintem néz körül az ebay-on vagy néz valami használt honda gázkart.nem hinném hogy nagy különbségek lennének közöttük
Frankó lett a fejidom,ötletes.kipróbálom legközelebb a indítási tipped.
Markolatot hol vettétek?lenne még egy kérdésem nem tudod hol lehet venni gázhúzó markolatot a műanyagot ahova a bovden beakad,nekem a tolónál ki van törve.
Jó lett.Bár így a markolat nekem személy szerint nem tetszik.Most csináltam havernak ugyan ilyet.Mármint a régi meg a krómosat vegyítettem.Próbáld úgy indítani hogy indítasz 5-6 másodpercet majd vársz 30mp-t aztán újra nekem így 3.-ra beindúl.Én most plexit csináltam.Lekarbonoztam.előtte utána
ott semmi
Nektek ha áll a paripa 1 hónapot hogy indul?nekem köszörülni kell vele rendesen.
kész a műszerfal és környéke
hogy az a fül csavaros kötéssel van felrakva vagy hegesztve?
az elejénél mire vagy kiváncsi?
Csak most néztem mit írtál.hát én nem arról csináltam lépet.de ez segíthet
ez a rész érdekelne kívülről belűről ,amit bekarikáztam
Nem tudom mire gondolsz.majd lefènyképezem és felrakom a képet.majd abból kibogozod amit akarsz
De a rögzítő fülnél nem látszik hogy le van vágva vagy csavaros volt?
Már kérdezted.nincs üllés záram
Nektek az ülészár tartója hegesztve van vagy 2 db kis csavar fogja fel?nekem hiányzik.
Nemrég lett feltöltve a videó.lehet hogy még nincs kész teljesen a manus
Köszi megjött!
Ezt a mocit 230000-ért láttam ,anno mikor még kerestem .
Kár hogy a végeredmény lemaradt.
http://youtu.be/Kjvk75toySE Valaki nagyon épít