Honda CB1

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helyesírás 1-es
Hát azt könnyű kiszűrni.Ha az alapjárat olyan 1300-1500 körül van és azt is mutatja meg gázadáskor szépen egyenletesen megy fel és elvételkor meg le.Tehát nem ugrál össze vissza akkor az http://youtu.be/lb3At0BfCqI
példeúl neki szar az biztos mert gyárilag 1300 az alapjárat.nekem 1000nél már nem ilyen a hangja.a vízhőfok mérője is totál ki van feküdve.Valahogy oda kellett jutnia.migor így porog akkor azért ne feküdjön annyira lent
aztán lehet hogy a fordulatszám csal
Hát 9000 fordulatnál már nekem nagyon kell kapaszkodnom mert letép a szél
Majd gps-el bemérem.
hát azt nem tudom jól mér-e?
biztos hogy jól mér az órád?Én más órájával (gs500,er5-el bemérve)7-8000 körüli fordulatszámon tartva túra tempóban kb110-140 között megyek
az baromi sok.elöl nem tudom azt még nem néztem de kb 15-16, hátul 41.
Hányas fogaskerekekkel?nekem 9000 forog
Na gratulálok.akkor ki lehet jelenteni hogy menetkész a vas.mivel nekem csal az órám így pontosan nem tudom de kb 7-7500 közöt
Nektek 120-nál mennyit pörög a gép?
Megvolt a mai gurulás,hiba nélkül ,új benzin szűrővel.
igen
és neked is ilyen a forgásirány?
Hasonlót vettem én is de az pilot2 még fel kellene rakatnom.
Michelin pilot street radial 54h
Hát azt hirtelen nem tudom de pilot az biztos
Pilot 2-es?
Ezt nézd.Az új gumim.Olyan mintha fordítva lenne pedig ezt a forgásirányt írja elő.Michelin csak tudja
Egyébként levettem.De nincs polír korongom meg pasztám se.Igen valóban kicsit karcos de ha elkezdek vele járni egy hét múlva már úgysem számít mert az út pora elviszi :)
ez polírozva van,megéri szétszedni
Polír koronggal szebb lett volna de ahhoz le kell venni,így egy kicsit karcos ahogy látom.
simán lecsiszoltad és ennyi?
Csiszoló korongal
ezt hogy csináltad?