Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az ipszilon után fel tudsz meni 50re ahoz meg már lehet szerezni íveket
Ja a szelep hézag állításba csak akkor fogj bele ha van hozzá hézagoló korong mert azt venni baszott drága.Egy szerelő beállítja neked egy 10ből kb.ha veszel hézagolókat nem biztos hogy kijössz ennyiből.Lustaság lehet annak az oka is hogy kisebb benne a düzni a karbikban.2 féle van.Ha jó a fogyasztásod akkor ez annyira nem zavaró ha lusta kicsit.Enyém is kicsit lusta de nem is eszik csak 4-4,5 között 2 személyel.Így olyan 170 felett picivel van a vége.De túra tempóban tökéletes.
Szerencsére nem cukrász a szakmám. hozzá férek mindenhez ami kell a munkahelyemen, cnc forgácsoló vagyok, kis segítséggel már egész jól avi-zok, saválló anyagaink vannak, és vízvágó is akad, meg varrat tisztító gép, úgyhogy nem fog igazán akadályt jelenteni, csak csőhajlításhoz nem férek hozzá igazán bár az ennél nem fog kelleni viszont csomagtartó és oldaldoboz tartó konzol is készülőben van csak még nagyon az elején tart az a projetkt, a csőhajlítással rekedt meg igazán a dolog, ilyen kis méretben meg nemigazán lehet kapni patent íveket
Csá.Nem értem mi a bajod így képen iszonyat gyönyörű a tank.Ha élőben is ilyen nehogy lecsiszold inkább odaadom érte az én tankom.Nekem ez a dob eredeti bár ez már a felújított változat mert már elég szarúl nézett ki.Szép hangja van vele és nem is túl hangos.Bár egy cserénél ha másik dobot akarsz kicsit szét kell baszni a rendszert.Közép tájt a hegesztéseket ha megnézed az nem a legszebb.És sajnos nem lehet rendesen letakarítani sem de egy hasidom megoldja a problémát
Na hát akkor itt az enyém is bár nem túl friss képek. én szerelgetem, én csináltam a komplett fényezést és az airbrusht, amivel csak a tankra volt időm, de nem is baj mert szörnyű lett... már van hasidom amit fabrikálok még, meg kap majd egy komplett új mintát az eddigi tervezet szerint leopárdos lesz itt-ott fekete fehér leopárd mintával ami a tank 2 oldalán színes vicsorgó leopárd fejbe megy át. első motorom, karbi és szelephézag állítás tervben van bár a szinkron jó de mintha lusta lenne egy kicsit. rengeteg mindent cseréltem rajta, új légszűrő, fesz szabályzó óracsoport komplett burkolat, radiátor mert azt szétütöttem, azóta szereztem rá sima kormányos villakiflit, nemtudom melyik tipusé, volt de teljesen csereszabatos lánc, lánckerekek, lámpa felfüggesztést is én csináltam, szívesen megosztom tapasztalataim, és örülök ha én is utána tudok kérdezni néhány dolognak. :)
képed van a vasról?
Na szépen lassan lesz itt élet:)
szervusztok, én is cb-1 es vagyok, a hangja mondjuk érdekelne, milyen dobbal mit lehet kihozni belőle. látom a tieden cserélve van ezért kérdezem mert én így gyári szettel agyf...kapok a hangjától
De lehet még iridiumos.Az többet kibír mint a motor de az már húzós árban van.
Én erre gondoltam.Mondjuk ez pont neked van a legmesszebb.Kb 75km.És akkor onnan egy kis túra a Pilisben. Múltkor dumáltuk
Ha a gyertyára gondolsz akkor:NGK CR8EH-9 vagy DENSO U24FER-9
Hol lenne a találkozó,és merre a túra?
Most melyik típus kell pontosan bele?
Na kitaláltam a találkozót.Lenne egy központi hely utána meg motoroznánk egy kicsit.Nem túl hosszú táv de kellemes szerpentines.Pont ezeknek a motoroknak való.Na meg nadjából mindenkihez közel van.Már csak az időpontot kéne eldönteni.Nekem Április 5-6 vagy a 19-20. lenne jó valamelyik nap.Facebookon keressetek rám ott meg beveszlek egy csoportba és elküldöm a térképet a tervezett útvonalról.Hertelendy Zsolt
Persze hogy tudok.Autósboltból van tehát mindig tudnak hozni.Egyik nap megrendelem másnap itt van
engem is érdekelne gyertya ha tudnál szerezni.
Van még négy gyertyám abból kettőt kipróbáltam úgy megy mind a 4 henger simán csak néha beledurrog.Nem jók bele azok a gyertyák.Arra figyeljetek hogy mikor vettem ezt hozta a boltba a gép belevalónak.De ezzel katasztrófa.Alapjárat ingadozik 10-11-nél többet nem forog 5000-nél meg van egy kihagyás.Gyári méret Ngk Cr8EH9 ez amit múltkor vettem CR8EH9S.Kerestem róla adatot de sehol nincs S-re végződős.Olyat ne vegyetek.Szerencsére van kedvezmény így darabja 2200-ért jön.Az baráti mert amúgy 3000 felett van
rájöttem honnan szivárog az olaj.mikor raktam fel a szelepdeklit elmozdult a tömítés.Persze ha nem szarakszom a gyerrtyákkal akkor erre nem jövök rá.Vennem kell 4 gyertyát mert már megfigyeltem hogy ilyen hidegbe csak 2-3 henger indul be.15 fok felett viszont egyből jó.itt a fém fékcső
abba raktam én is de már 3 napja
Én mp4 ben raktam fel.de baszott sok idő níg feltölti
Csináltam videót de nem tudom feltölteni ,át kellene konvertálni.
"Szépe duruzsol Csak az egyik kipufogótömítést fordítva tettem be és kicsit traktoros a beütés de megy"

Ezt írtam

És erre írtam hogy utána néztem hogy nem biztos hogy a traktorhangot a kipufogó tömítés okozza...

De valószínű mert mikor levettem a kipufogót és visszatettem utána kezdődött.
Na most nem igazán értem hogy mit is akartál ezzel mondani
minden cserélve lett holnap meg felveszem a traktor hangot mert kicsit utánna néztem és lehet hogy nem a tűgyűrű a rossz

mert abból gondolom alapjáraton hogy az a gáz mert levettem a kipufogót és kipolíroztam valamennyire.... és visszatettem utánna lett ilyen hangja. meg a leömlő mellet jön ki az égéstermék.
De aztán visszagondoltam a videódra és első fékolajat meg hűtőfolyadékot biztos hogy cseréltél