Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát mikor még nem volt felújítva, de úgyis be kell állítani mert szerintem magasra fog világítani....

Am amikor a felújítás előtt megtoltam 3.-ban simán ment

Na amit csináltam, az az volt, hogy leszedtem a szelepfedelet és a vezérlést úgy szedtem szét, hogy a bütykös tengelyeket kivettem. Am mikor a bütykös tengelyeket fellazítottam akkor faszán lehetett tologatni de annyira nem tom kilazítani mert akk meg a csavarok esnek ki. nem lehet hogy ennek van valami technikája, hogy hogy kell meghúzni?
sajna nincs
szép különben a fejidomod nekem nagyon tetszik.sötétben is jó vagy még nem próbáltad
vaaaaagy vedd ki a gyertyákat és úgy forgasd át a motort.két szélsőt elég mert azt könnyű.a lényeg hogy ne erővel forgasd át.nehogy feszüljön valami
ha engem kérdezel az indexről akkor nincs én már ezekkel vettem
a főtengelyt átbírod fordítani kulcsal?tolást nem tudom majd kiprobálom szerdán.szerintem addig ne baszogasd mert ha valami szorul akkor annak súlyos következményei lesznek.max harmadikban szerintem már kéne tudni tolni úgy hogy nem csúszik a karék.Az etz rossz példa mert vagy 60 kilóval könnyebb
kalem12 ,nincs meg véletlenül a gyári első indexed ?érdekelne
Szerintem normális,de próbáld betolatni magad valakivel,elkezd tolni és mikor ráengeded a kuplungot ráugrasz.még etz-t is elég betolni ott is rá kell ugrani pedig csak 21 le:)
Hát én mikor levettem akkor jött az olaj, szóval szerintem engedd le.
na hát következő a járék összeraktam mondom megpróbálom betolni.
A vége az lett, hogy még 6.-ban sem akar megmozdulni a kerék csak ha elég nagy súly van rajt pl én.....
A vezérlést megnéztem nem húztam túl, ja és hátrafelé megmozdul....
Más a blokkban nem lett szétkapva.
Tanácsot kérnék....
Nem tudjátok ha leveszem a szabadonfutó oldalát akkor le kell engedni az olajat ,vagy nem ér odáig?

Kipróbáltam én is a videó készítést.sajnos egy csomó képem hiányzik.Csak ennyit bírtam egyenlőre összeszedni.Így első videónak elég tűrhető de még van mit tanulni.
Hát az egy jó kérdés szerintem annyi volt, hogy javították de körbeszigetelem biztos ami tuti
az egyik szénkefe vezetékéről le van olvadva a burkolat?
Hát ha mázlid van akkor lehet hogy csak a kontakt volt a baj.az csinállhat olyan problémát hogy kevés áramot ad
azzal nem volt baj csak mikor kivettem a forgó részt akk a rugó kinyomta de tiszta rozsda az egész
Ha így áll a szénkefe biztos nem jó.
na szétkaptam :D ŐŐŐŐŐŐ izé... szerintetek? Lehet hogy ezért nem volt jó!?
hát ez az úgyhogy kell egy új önindító vagy megnézem mi baja lehet.
Hát kézzel biztos nem lehet lefogni.pont az a lényege hogy erős,és meg tudja hajtani a főtengelyt.
Hát ha kézzel lefogod az önindítót akkor az elég halott.Akkor lenne jó ha letépné a kezed.Azért a motort megforgatni kell bőven erő.Most hogy mindjárt kész a cb1 elindítom az új projektet.Íme a kezdetek
Na sziasztok... A helyzet az hogy kiszedtem az önindítót..

Direktben forog mint állat, azonban ha beteszem a helyére megint csak darál a relé mint az állat. Ha viszont kiveszem a helyéről, és rajta van a relé is, tehát csak kicsavarom a helyéről, akkor is megy.
Megfogtam, hogy milyen ereje van, hát lepkefing... a kezemmel meg tudtam állítani. Szal szerintem az önindítónak van baja szerintetek ?
alakul a vas
természetes hogy befejezem, és köszi a képeket.
bocs előbbi mellé ment ez a jó kép