Honda CB1

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem valószínű nem jó,üvegtigrishez megyünk pénteken,szombaton melóznom kell.
arra voltam kíváncsi mert így sok ismert típusé is jó akkor hozzá
ha arra gondolsz hogy felmegy-e elöl a tengelyre és hátul stimmelnek-e a csavarok ,azok jók
milyen osztókörre?
Nem a fogszámra hanem az osztókörökre lettem volna kíváncsi mert jó akkor lehet ám válogatni bőven.van egy pár típus amiből lehet szemezgetni
Nekem 15/41 van hozzá így hozta,megnézte mi kell hozzá
Április 5. Túra nap ha az idő jó lesz.az csütörtökig úgyis kiderül.ki szeretne jönni?
Fogaskerekeknek jók a méretei.amúgy tényleg bomba ár
én is rk szettet vettem 23000 ft volt a szett,100 lóerőig van a lánc.
Még nem raktam fel de ennyiért ajándék.
Szerintem patent szemmel nem lehet gond vagy nem biztos hogy jobb mint a nittelős mert hát lehet kapni gyárilag patentszemes láncokat amit 100 lóerős motorokra is ajánlanak meg erős igénybevételre.És azok is márkás did meg rk láncok
Ma megoldódott a probléma.Nem patent szem volt mert ezzel a láncal már vagy 8000-et elmentem és csak az utolsó időben kezdte.A lánckeréknél a csapágy volt teljesen halott.Föl-le nem nagyon lógott de oldalra vagy 1 milimétert.És így a távtartó befele nyomta szerencsétlent és azért ropogott.Ezt főleg kanyarban ahol még oldal erők is hatnak.Csere után már nincs ropogás és szépen fut a lánc.
pedig sztem 100 hogy a patentszemaz enyémet eltépte, szerencsém volt hog kb 30 nál de ha 160 nál tépi el és nagy valószínűséggel beszorul a lánc ahogy szokott, ergó satufék... nem biztos hogy megér annyit és nem vészes árban már jó did láncot kapsz
Ropogást nem most kezte.lehet hogy lassan kéne láncot cserélnem.már én is beleraktam pár ezret.amúgy patent szemes.nem nittelt.bár kicsit feszes most.de azt hiszem lazábban is ropogott
azt én is szívtam már meg az enyémben is összetört, hálisten könnyen pótolható szimeringgel együtt, viszont az nem eredményez hosszantartó ropogást, az azért ha elkezd ropogni 1-2 napon belül teljesen megadja magát legalábbis nálam így volt. ami hosszabb és ütemtelen ropogást adott az a lánc patentszem volt nálam lehet hogy érdemes ránézned, az sem mindig ütemes
Így a fém fékcsővel meg az új fékolajjal nagyon bitang lett az első fék.Nagyon komolyan fog így.de a hátsónál a fékolaj sem segített azt elég keményen kell taposni hogy legyen valami.Lassú menetnél viszont valami ropog a hátsó keréknél.Olyan mintha a lánc lenne de nem olyan ütemes.Viszont a lánckeréknek a csapágya az nagyon halott.Szerintem az ropog.Majd holnap orvosolom.
ez inkább zörög
Megvolt a próbakör.Meg egy hangpróba
https://www.facebook.com/photo...
Így videó alapján nem tünik rossznak.Ezeknek a fogaskerék vezérelte motoroknak jellegzetes vinnyogásuk van azt azért vedd figyelembe.
Nagyon szép az a kormány.én is olyat szeretnék majd.Hasonló az enyém is csak az magasabb.Miért olyan csík a videó?
azért nekem szól a vezérlésem vagy a szabadonfutóm,még ki kéne deríteni melyik az,jó lenne a szabadonfutó lenne azt egyszerű cserélni.
https://www.facebook.com/photo...
és itt az enyém az idei első idítás volt szívatóval, előtte még a helyén egy rövid köszörülés volt. de igazán szépen indult pöccre
Nagyon gyári a hangja.Ha nem a kipuf végénél lenne a kamera akkor csak a vezérlést lehetne hallani.Feltűnt hogy mindenkinek piros a cimke
itt az én videóm,igaz bent full hidegen
http://youtu.be/pmk35bH0x_0
Hát igen jó is meg rossz is a gyári.sokat mész lassan akkor nekem tipikus villanymotornak nézném.Mondjuk a sport dobbal is hallani a vinnyogás kis fordulaton.De az a GP dob még a 180as menet szelet is elnyomja :) Viszont tuti nem fordul ki eléd senki meg a zebrán is sietnek az emberek.De ha sokat melegíted a garázsba akkor ne lepődj meg ha rád gyújtják :)