Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze,a túramotorok lábtartója és doboza kurvamélyen van ám.Úgy nem kunszt.
Pedig én azt hallom a “nagy túrázóktól” hogy a road4-gyel még sárban is lehet lapon fordulni meg dobozt karcolni
Rágógumi
Mert olyan nem létezik
No erre kivancsi lennek.
mer hogy jegen, vizen telen-nyaron...... Csak tapad mint állat......na olyat nem lattam.
Nekem a powerek nagyon jók voltak a hornetten esőben és szárazon is. Sőt hidegben. Cb-n dragon van de vizen semmit nem ér tehát erre is power kerül.
Road 4
Arra kíváncsi leszek h neked hogy válik be az ismeretségi körben van 2 negatív tapasztalat... gondolkodok én is valaki tartósabb gumiba mert 1 szezon alatt 2 gumi anyagilag nem túl egészséges...
Én jövőre le cserélem az Angel gt2, Road5-re

Nem jön be a pirelli
Olvasva az elmúlt 2hét üzeneteit, meggyőztetek arról hogy semmi esetre se cseréljem le a gyári kiput. Még ha tudtotokon kívül is
Viszont jövőre gumicsere. Olyan taposókat akarok amik a legvizesebb legfosabb körülmények között sem veszítik el tapadásukat. Sőt, akár lefagyott úttesten is megállják helyüket. Várom a javaslatokat márkaügyben...
...addig el sem tudok számolni...
Elég nekem a sor3om ez is forog 13.5ccázat, szépen nyikog a pára.
Fülgyertyánál nincs jobb.
Nincsen ellopható gyertya a templomban ??! Akár nyolcat is belerakhatsz !!
Abban túl sok a gyertya nem bírok vele.
Te István Te nagyon gyanús vagy nekem, csak nem vettél egy Honda 1000-est??
Mindig is HONDÁS voltam , de addig nem nyugodtam, míg nem élesztettem fel egy DUCATIT! Csörög-csattog-dübörög. Isteni jószág volt!
A hodda se piskóta, na jó sor4 de mindenki nem lehet tökéletes.
Köszönöm mester!
Írtam privátban...
Csabi adott hozzá mindent? Kíváncsi vagyok mennyi volt!
Kutya cíp vót a 9kilós moNYsztered!