Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elviekben a Power commander arra képe, hogy minden sebességi fokozatban, minden fordulatszámon külön külön, minden gázkar állásban külön külön szabályozza az injektorokat, azaz a rajtuk kispriccelő benzin mennyiségét, mindezt ugy hogy figyelmen kivül hagyja a környezetvédelmi okokból visszafogott (főleg) alacsonyabb fordulatszámokon gyárilag beállitott kipufogógázok követelményét és mindezt ugy engedi egyedileg programozni hogy minden, általad végrehajtott változtatáshoz hozzá tudod passzintani (pl sportlégszűrő, katalizátor eltáv, folytós vagy üres kipuffogódob stb) a keverékképzést. Nem feltétlenül fog többet fogyasztani, viszont elmulnak a szegény keverékből adódó kisebb nagyobb rángások, összességében megváltozik a motor karaktere és bár egy a teljesitménynövekedésről ellentmondásos adatokat olvasni, jóval erősebbnek érződik a gép. Majd mondom mire mentem vele mert most kiviszem egy körre mielőtt megint elkezdene esni mint tegnap. Ha az egész nyár igy fog kinézni mint ez a hét akkor jól nézünk ki
Különben autót és motort szerelni jó dolog szerintem. különösen ha nem kötelező
Te fanatikus vagy! (...az jó)
Mivel nem értek hozzá, minek kell ezután történnie? Gyorsabb lesz? Erősebb? Vagy tudod programozni mint Én a GranTurismo-t a PS3-ban
Sziasztok,
Pár szóban beszámolnék a power commander kalandról, melyre gyakorlatilag ráment a tegnapom. Miután pár órát eltököltem azzal hogy az injektorokkal sorba kössem a PC V kábeljeit, a legelrejtettebb 3-as henger következett volna melyhet képtelenség hozzáférni a termosztát miatt, levettem a tankot, csöveket, kábeleket lekötöttem és dugtam ahogy tudtam, majd mindent visszaszereltem, kábeleket kötegeztem szépen. Ezután az alkotás örömétől önelégültem beleejtettem egy kulcsot a motor és a váltó közé. Klassz érzés volt, amikor már hoztam volna a laptopot hogy beprogramozzam a gépet. Na ehelyett leszereltem a baloldalról amit lehetett hogy hozzáférjek a beesett szerszámhoz. Nemegészen egy órába telett (vagy tellett). De meglett ez is, aztán programoztam egyet és sietve beinditottam a gépet megnézni hogy mit b@sztam el, de beindult és szépen szólt ugyhogy hagytam melegedni és nadrágot huztam sietve. Ahogy kell, szóltam az asszonynak hogy nem lesz időnk pünkösd előtti boltba menéshez és a vendégeket sem fogjuk tudni megkinálni semmivel mert én most kipróbálom a motort. Az ezt követő duzzogás több percig tartott, ez idő alatt az eső szépen elkezdett esni ugyhogy mehettem bevásárolni és ahogy az intersparban a bevásárló kocsit toltam azt képzeltem hogy a mecseken motorozom újjászületett gépemmel. Most viszont zárva miden, ugyhogy huzok le a garázsba és kitolom a gépet egy nagyobb próbára, Kaposváron találkozom az öcsémmel (Y R1) és együtt jövünk vissza pécsre. Kedden beszélek Bódissal, aztán látogatom meg.

Kellemes Pünkösdöt mindenkinek

G
igen, gondoltam rá, de pont az tetszik benne, hogy színre van fújva, a karbon meg szürke..szinte olyan, mintha ott sem lenne.
Itt van hozzá a link.
http://cgi.ebay.de/honda-cb-10...
Esetleg veszel a gyári helyett karbont kicsit (sokkal) többért.
köszi, lehet, hogy az lesz, nagyon kicsi a törés, az angolok meg nem reagálnak..
Ha leveszed a hátsó ülést, a farokidom oldalában van a színkód
Attól függ mennyire tört el. Egy műanyagos megragasztja, fényező lefújja, szerintem nagyon nem lesz olcsóbb, mint az e-Bay-es és utána (eladásnál) látszik is.

Én konkrétan nem kaptam festéket... miért is kaptam volna de a festék színkódját megmondják a kereskedésben az biztos!

Jól megmondtam a tutit mi?
Eldőlt a motorom és a jobboldali z alakú hűtőtakaró műanyag picit eltörött és újra is kéne fényezni. Szerintetek foglalkozzak vele, vagy vegyek másikat? Egy darabot találtam Angliában az ebay-en, de még nem válaszoltak a szállítással kapcsolatban, amúgy 35 Font lenne, tehát nem veszélyes. Másik kérdésem, hogy vásárláskor létezik, hogy kellett volna kapnom javítófestéket a motorhoz, vagy ha nem, akkor ki kell kevertetnem?
az szép lenne, és egyáltalán nem tartom kizártnak, erre hajlamosak nagy hansulyt fektetni, mert beruházás nélkül hoz ellopható bevételt...
remélea a peh nem olvassa az ajánlódat!
Elérhetőség: +36 82/511-216
Ne lepődj meg, valószínűleg egy hölgy veszi fel a telefont, elmondod neki, hogy mit szeretnél, (totál képben van egyébként) majd egy pár óra múlva visszahív a mester, aki majd mond árakat. Nettó árakat fog mondani, nyilván ha számlát kérsz majd, akkor +fa, egyébként adja nettóban.
A hangja kicsit öblös, mondhatni mély. youtube-on szerintem van fent róla videó, de az nem adja vissza igazán. én hangtompítóval használom, még így is szokni kell, a hangosságát. Tompító nélkül gyilkos!

Szólj majd, hogy mire jutottál.
Kipufofócserére készülődve ma ez jött. Persze erkölcsileg megkérdőjelezhető...
A hangjáról irjál valamit Chris léccives. Mély vagy magas, hangos vagy lágy? Szóval érted. A jövő héten tervezek kaposba menni, nincs egy órára sem pécstől. Esetleg ha a számát elküldenéd, bejelentkeznék hogy ott találjam a mestert. A weboldaláról nekem az oval elnevezésü két dob tetszett leginkább, rövidek, szépek. Meglátjuk.

Köszönöm

G
És még annyi, hogy ez a dob ami nekem is van, képen nem mutat semmit. Énis amikor élőben láttam, akkor szerettem bele. Ja, és E szabványos, bele is van gravírozva a palástba. És hát a hangja...
Hali,

Bódis Sanyi 'bá, csak ezt rakja cb 1000r-re. Gondolom mást is rászerkeszt, ha van rá egyedi igény. Amikor nála jártam Kaposváron, a dobot venni, megmutatta az üzemet, és szemem, szám elállt. Kb 1.000.000,- euró értékű gépsora van, egy olyan műhely csarnokban, aholenni lehetne a földröl. Sorban állnak a zsír új motorok, amik azért vannak nála, hogy tervezzen rá kipuffot.
Ottjártamkor, egy zsír cbr 1000 rr-en dolgozott vagy 4 mérnöke, a Honda Europe-tól, aki Német piacra 2000db kipuffot rendelt tőle. Itthon Akrát adnak az rr-hez, kint Bódist. Ha itthon vagy és arra jársz menj be hozzá, érdemes megnézni az üzemét. Mellesleg beszállítója a Porsche-nak, és a Volovo-Pentának, kipufogó könyököket gyárt nekik, 1000 számra.

Ha gondolod szivesen megadom a számát. Én imádom a dobomat, szerintem a legjobb választás volt.
Hali

E jelű, de semmit nem ér, felkerült még egy led sor is,
rakok fel majd képet.

Üdv
Gábor
Ez konkrétam hova való?
http://www.streetfightersinc.c...
Ha jól látom ez is egy hátsó index, Agregal képei között.

http://sportmotor.hu/tagok/254...
Xchris,

a kipufogócserénél ezt a kétcsövűt lehetett csak választani a gépre vagy a többi fajtát is föl tudják rakni? Azért kérdezem mert általában a CB 1000-t ezzel a tipussal fényképezik holott van még számos dobjuk.

Üdv

G
Ja, szerintem sem rossz, vagy van pár visszapillantótükör beépitett indexszel.
esetleg lehet ilyet is, kicsit elegánsabb megolgás...

link
Esetleg a kormányvégre felrakhattok egy indexet, ami régen az MZ trophy-n volt nem tudom éltetek-e már akkor....
Szerintem simán... már csak azért is, mert szerintem inkább üzleti jelentősége van mintsem műszaki... szerintem... Biztos vagyok benne, hogy a szerviz sem fog tiltakozni.
Az integrált hátsólámpához: elöl nekem is a kis "besüllyesztett" indexek vannak, hátul csak az integrált hátsólámpa. Tény, hogy egyik megoldás sem a legfeltűnőbb megoldás az irányjelzésre... Jómagam "necces" esetekben a jól bevált karjelzéssel nyomatékosítom kanyarodási szándékomat...