Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv.

Korábbi kommentjeimben írtam, hogy a barátnőmék motoros boltot üzemeltetnek, és forgalmaznak shoei-t.
Magánvélemény: én nem ajánlom a napszemüveges modelleket, mivel lehet, hogy nagyon praktikus, de biztonsági szempontbol, elég gáz. Nemhiába nem gyárt ilyet, sem a shoei sem az arai.
Gondolj csak bele, ha esel véletlenül (nem csúszol, hanem mondjuk frontálisan ütközöl, és lerepülve esel a motorrol) szinte 90%-ban fejre esel, és ekkor jön jól a jó minőségű sisak. A napszemüveges modellekben, a napszemüveg, és annak a mechanikájának a helyét egész egyszerűen, a bukú vastagságábol spórolják ki, így azon a 2 tenyérnyi felületen, ahol ez helyezkedik el, ott sokkal vékonyabb a sisak, tehát nem véd annyira. Nemhiába nem nyomják ezt a nagy gyártók. Barátnőmék árulnak caberg-et, és aston-t, aminek van szemüveges modellje és bizony előfordul velük a garanciális probléma: egész egyszerűen nem bírják a mechanikák, sorra törnek el. Bár ez szerintem használatfüggő.
Én momentán Shoei Raid II-t használok, hófehér színben, fekete plexivel. Nagyon ütős
Én mondjuk nem motorozok sötétben, így nemigen van szükségem a fehér plexire, bár hosszab túrákra azért elviszem magammal, esőben jobb mint a sötét, bár mondjuk az sem veszélyes.
Ha Bp-en az IMET-ben jársz, e téren kérd ki Attila véleményét, meg fogja erősíteni az álltalam mondottakat.
Remélem tudtam segíteni.

Üdv: xch
Szia G,

Szerinted mi történik, ha a katalizátort kicserélem az összekötőre, és megtartom a gyári dobot (mely nekem még mindeng szebb az összes eddig látottnál), persze azon kívül, hogy "szennyezem" az amúgy rendkívül tiszta levegőt.

Azt látom, hogy visszacsatolás van az injektorba, vagyis érzékelni fogja a motor, csak előnyösen, hátrányosan.
Vagy kicsit hangosodik, és ennyi?

Üdv, Csaba
Sziasztok,

Érdeklődöm ki milyen bukót használ a CB-n, és esetleg mit javasoltok.
Én most egy Shoei Z-one-t nyúzok, de már elöregedett (2003-as), és kezdett hangosodni. Sajna ez már nem kapható.
Pár éve kipróbáltam az XR 1000-t, és az kb azonos zaj szintet produkált. Két hete az új AGV Stealth SV-t próbáltam, de az érzékelhetően hangosabb.

Szóval, csendes és napszemüvegest keresnék (sajna sem Arai sem Shoei nem gyárt ilyent).

Vélemény részetekről?

Kösz, Csaba
Kösz az infot xchris !
Karbon cuccok eladók!

kompletten, sárvédő, és lámpa feletti idom, téves rendelés történt, vadi új motoron, még nem volt. Kiváló minőség.
Ár: 50.000 jó Magyar Forint
Hy.

Én kértem a wilkertől árajánlatot, a 2db kerékre szereléssel komplett festéssel mondtak 50e-t. Ezt kicsit sokallotam.
Festő kb 25e-ért fújja le a 2db kereket, a szerelés is max 10e.
És akkor még drága festőt, és szerlőt írtam.
Szia Abdul,
szép a moci, hol festették a kerekeket ?
nekem is már csak az hiányzik, de egyenlőre még bizonytalan vagyok vele kapcsolatban.
Szezon végén én is átfújatom a kerekeket!
Szép Moci.

Tuti Wilker Motor.
Hali!
1000km-enként... vagyis a jelek szerint hetente.
A matricát leszedtem, letisztultabb így a teljes kép. A forma a lényeg, nem a felírat. Ezért is választottam Bódis úr remekművét. Személy szerint nekem ez a kipu tetszik a mocihoz a legjobban.
Üdv,
eladnám a kipufogó véget 20e huf ért
Abdul,

szépek a felnik, milyen gyakran tisztogatod őket?
látom a kipuffogóról elveszett az embléma...

Üdv

Gábor
Üdv All!
GSR a gyökerem, de az első 1000km után úgy érzem tényleg kellett a váltás. A legjobbakat mindenkinek.
Háát, mint minden, itt is az index kompromisszum köteles, pont szemböl, szinte alig látszik. Ezért, ha kanyarodok, mindig befordítom a kormányt, hogy lássanak.
Nagyon tuti a dob... gondolom a hangja is szép... tavaly nézegettem, de az Akra olcsóbb volt, most már bánom ... szívesen elcserélném
mennyire gázos az index láthatósága ?
Hali.

A rejtett index előre "shaft" gyártmány, 10e környéke, van még itthon 1 pár original, ha érdekel, véletlenül kettőt rendeltem.
Bódis, csak végdob, katalizátor fent maradt, 130e. volt a karbonborítással, együtt, és személyesen voltam a mesternél, Kaposváron.
Szia xchris,
a rejtett indexet honnan szerezted be ?
illetve a Bódis kipuffod teljes rendszer vagy csak végdob ? mennyibe fájt neked ?
köszi
Szia Csaba,

A leóvinsz összekötő 170 euroba került, gondoltam félárért odaadom, ezt lealkudom magamnál 20 ezerre.

Üdv

G
Szia,

Köszi a választ a flepnivel kapcsolatosan.

Az összekötő jó lenne a gyári dobhoz is, mennyiért adod?

Kösz, Csaba
Lényegében szerintem tök mindeggy, hogy mit teszel fel a nagy gyártók közül, csak ne a sport, és race logóval ellátottakat, hanem inkább a road feliratost. Ja, és figyeld az akciókat. van amikor párban meg lehet úszni 50e. alatt
Sziasztok,
Vasárnap Sümegen a vár alatt megszólított egy srác hogy fenn vagyok e a fórumon. Akkor még nem voltam fent, de most már igen . Zalaegerszegről szoktunk arrafelé motorozni.
Köszi,
Időt és pénzt nem kímélve öltöztettem fel.
Sziasztok!

Gumivásárlásban szeretném a segítségeteket illetve tanácsotokat kérni.

CB1300SA motoromra kellene új abroncs. Elsősorban városi és hosszabb túrázásra használom. (Eddig egy Metzeler Z6-os volt rajta)

Mit javasolnátok?

kösz a segítséget,

blumi
Fölteszek egy képet a katalizátorkiváltó csőről, ha valaki ilyent szeretne, féláron odaadom. Mint új...
Egy kuposfogóval a felső felénél enyhén meggörbited és kipattan a vályatából. Elég rugalmas anyagból van, ne félj tőle, kibirja.