Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Hűtőradiátor előtti műanyag védőrácsod nincs véletlenül? Vagy akár másnak itt, aki ezt olvassa?
Sziasztok!
Eladó CB500 motorblokk (PC26), nagyon jó állapotban (14-15bar-os kompresszió mindkét hengerben). Motorszám alapján 1997-es évjáratú blokk és a fojtatlan 58LE-s kivitel. Ára: 70eft. Ugyanitt önindító, szívócsonkok, gyújtás állórész és központi rugóstag eladó.
Innen tölthető le, középen alul katt!

https://www.manualedereparatie...
Pont arról irtam lentebb,minden szükséges dolog megtalálható benne,a motor felújitásától,a motor karbantartásáig. Ha valakinek nem sikerűl letölteni,eltudom neki küldeni..Már nem emlékszem a linkre ahonnan letöltöttem de ha rákeres valaki akkor a gugli bedobja.
Ajánlom egyébként figyelmedbe a Haynes manual-t, minden hasznos infó benne van, pl az is, hogy hogyan tudsz az alapjáraton állítani (és hogy milyen időközönként mit kell ellenőrizni a motoron, vagy épp beállítani, cserélni...)
Nem feltétlen kel szinkronizálni tisztitani ha alacsony az alapjárat,állitani kel rajta hogy magasabb legyen.Ha jól húz a motor,nem rangat nem torpan meg,Tehát ha egyébb más gond nincs vele..
Köszönöm, akkor lehet majd lesz tisztítás/szinkronizálás hamarosan...
Köszönöm
Őt csak telefonon éred el - nyugodtan hívd, rendes srác!
A honda cb 500 szerelési kézikönyve szerint az alapjárat úgy tudom 1300 fordulat/perc, + - 100..
Az 1000-es fordulat alscsony,nem tesz jót a motornak.
Első lámpa meg van még?
Szia! Érdeklődnék, hogy van-e még valami a cb 500 bol, pld. első lámpa, műszerfal, ha igen akkor mi az ára?
Szia, biztos nem magas. Sztem optimális. Karbiszinkron meg tisztítás sosem árt. Az enyèmen is volt. Azt tapasztaltam, hogy sokkal alacsonyabb fordulatokon nem dadogott be a motor. Keresőbe írd be hogy “alapjárat”. Nálam sokkal hozzáértőbb kollégák nyilatkoznak a témáról! Üdv: Á
Sziasztok,

Nektek mennyi az alapjárat? Nálam úgy 1000 körül van. Eddig nem nagyon foglalkoztam vele, mivel hidegen-meleg jól indul, de szerintem ez egy kicsit magas és mivel közeledik a tél, gondolkodom egy karburátor tisztításon/felújításon. Ezzel kapcsolatban van tapasztalatotok?
Valamiért eltűnt a reggeli hozzászólásom. Szóval annyi a lényeg, hogy tudom mit jelent az üzemi hőfoktartomány, nekem nem is kellett takargatni csak 10-15 fok alatt a hűtőt, nyáron soha. Régebben a fórumos túrákon személyesen is beszéltünk erről, hidegebb időben pl. lámpánál belekacsintott a mutató a középső tartomámyba, de ahogy elindult a motor vissza is hűlt. Nem hiba ez, annak se valószínű hogy problémát okoz aki nem takargatja télen, én viszont jobban éreztem magam úgy ha kevesebb "hidegüzemet" kellett elviselni a motornak.
Dehogy azért!Akkor ugy irom hogy termikusan stabil.Nem lehet megfözni a blokott.Éppen ezért ami előnye a kánikulában nem art kissé lefedni a hütöt hidegebb idöben.
De ugye nem azért gondoljátok túlhűtöttnek, mert az üzemi hőfok nem közepen van? Ugye nem?
Kilép a mutató az alsó tömör kis ívből? Ha eléri a nagy lyukas ívet akkor PONT jó!!!
Ha feljebb megy, már túl meleg. Ez 1x fordult elő dugóban, kánikulában. Szándékosan ilyen a műszer kiosztása.

4 vízhűtéses Hondám volt, ennek volt a legstabilabb a hűtésrendszere. OK, a 30 éves 1000-estől nem vártam csodát városban, de még az is hibátlan volt.
Nem vagyok már aktív, de valamikor év elején árultak itt egy Heed bukócsövet, ami rajtam keresztül jutott el Zoli bácsihoz mert ő Kolozsváron lakik. Neki volt a felszereléssel némi gondja, ha jól rémlik az egyik furat nem passzolt, de egy kis alakítással felment. Nem emlekszem már melyik oldal volt, de akkor ezek szerint nem egyedi probléma.
A jelenleg aktív tagok közül szerelt fel valaki heed bukócsövet? Érdekelne hogy szorult-e valahol, pontosabban a jobb oldali részen, a motor alatt?
Tavaly szeptember 25-től év végéig 4000km-ert mentem a cb-vel.
Hát ha jó száraz,napos idő van télen,akkor tényleg érdemes kerűlni egyet a motorral!
Enyém is túlhűtött. Hasonló a duagnózis. Dugóban nyári kánikilábsn mozdult feljebb a mutató de a venti nem indult be akkor sem.
Jol irják ezt a tulhütötséget.Hét éve van meg .Volt hajtva rendesen,dugoban araszolás a legnagyobb melegben,felvunulás stb..Be sem kapcsolt soha a hütöventilátor!Ha jol emlekszek a harmadik évben jutott eszmbe hogy talan ki kellene probálni hogy működik-e.Egy hosszabb motorozas utan a dög melegben hazaérve hagytam járni alapon és akkor indult be.Valoban nem art legalább részben lefedni a hütött hüvösebb idöben.Megföni a mototor biztos nem fog!
A vizhőfokmérő is jó és a hütő ventilátor is bekapcsol időbe
Igy van,sajnos nagyon korrekt olvass vissza a forumon ha nem hiszed.A honda cb tipushibája a túlhűtöttség.Nem arrol van szo hogy nem melegszik azonnal! Melegszik .Csak a vizhőfok mutató alig tér ki kb 8mm-ert.. Pedig lecseréltem a hűtő folyadékot és ellenőriztem a termosztátot..