Sziasztok!
Eladó CB500 motorblokk (PC26), nagyon jó állapotban (14-15bar-os kompresszió mindkét hengerben). Motorszám alapján 1997-es évjáratú blokk és a fojtatlan 58LE-s kivitel. Ára: 70eft. Ugyanitt önindító, szívócsonkok, gyújtás állórész és központi rugóstag eladó.
Pont arról irtam lentebb,minden szükséges dolog megtalálható benne,a motor felújitásától,a motor karbantartásáig. Ha valakinek nem sikerűl letölteni,eltudom neki küldeni..Már nem emlékszem a linkre ahonnan letöltöttem de ha rákeres valaki akkor a gugli bedobja.
Ajánlom egyébként figyelmedbe a Haynes manual-t, minden hasznos infó benne van, pl az is, hogy hogyan tudsz az alapjáraton állítani (és hogy milyen időközönként mit kell ellenőrizni a motoron, vagy épp beállítani, cserélni...)
Nem feltétlen kel szinkronizálni tisztitani ha alacsony az alapjárat,állitani kel rajta hogy magasabb legyen.Ha jól húz a motor,nem rangat nem torpan meg,Tehát ha egyébb más gond nincs vele..
Szia, biztos nem magas. Sztem optimális. Karbiszinkron meg tisztítás sosem árt. Az enyèmen is volt. Azt tapasztaltam, hogy sokkal alacsonyabb fordulatokon nem dadogott be a motor. Keresőbe írd be hogy “alapjárat”. Nálam sokkal hozzáértőbb kollégák nyilatkoznak a témáról! Üdv: Á
Nektek mennyi az alapjárat? Nálam úgy 1000 körül van. Eddig nem nagyon foglalkoztam vele, mivel hidegen-meleg jól indul, de szerintem ez egy kicsit magas és mivel közeledik a tél, gondolkodom egy karburátor tisztításon/felújításon. Ezzel kapcsolatban van tapasztalatotok?
Valamiért eltűnt a reggeli hozzászólásom. Szóval annyi a lényeg, hogy tudom mit jelent az üzemi hőfoktartomány, nekem nem is kellett takargatni csak 10-15 fok alatt a hűtőt, nyáron soha. Régebben a fórumos túrákon személyesen is beszéltünk erről, hidegebb időben pl. lámpánál belekacsintott a mutató a középső tartomámyba, de ahogy elindult a motor vissza is hűlt. Nem hiba ez, annak se valószínű hogy problémát okoz aki nem takargatja télen, én viszont jobban éreztem magam úgy ha kevesebb "hidegüzemet" kellett elviselni a motornak.
Dehogy azért!Akkor ugy irom hogy termikusan stabil.Nem lehet megfözni a blokott.Éppen ezért ami előnye a kánikulában nem art kissé lefedni a hütöt hidegebb idöben.
De ugye nem azért gondoljátok túlhűtöttnek, mert az üzemi hőfok nem közepen van? Ugye nem?
Kilép a mutató az alsó tömör kis ívből? Ha eléri a nagy lyukas ívet akkor PONT jó!!!
Ha feljebb megy, már túl meleg. Ez 1x fordult elő dugóban, kánikulában. Szándékosan ilyen a műszer kiosztása.
4 vízhűtéses Hondám volt, ennek volt a legstabilabb a hűtésrendszere. OK, a 30 éves 1000-estől nem vártam csodát városban, de még az is hibátlan volt.
Nem vagyok már aktív, de valamikor év elején árultak itt egy Heed bukócsövet, ami rajtam keresztül jutott el Zoli bácsihoz mert ő Kolozsváron lakik. Neki volt a felszereléssel némi gondja, ha jól rémlik az egyik furat nem passzolt, de egy kis alakítással felment. Nem emlekszem már melyik oldal volt, de akkor ezek szerint nem egyedi probléma.
Jol irják ezt a tulhütötséget.Hét éve van meg .Volt hajtva rendesen,dugoban araszolás a legnagyobb melegben,felvunulás stb..Be sem kapcsolt soha a hütöventilátor!Ha jol emlekszek a harmadik évben jutott eszmbe hogy talan ki kellene probálni hogy működik-e.Egy hosszabb motorozas utan a dög melegben hazaérve hagytam járni alapon és akkor indult be.Valoban nem art legalább részben lefedni a hütött hüvösebb idöben.Megföni a mototor biztos nem fog!
Igy van,sajnos nagyon korrekt olvass vissza a forumon ha nem hiszed.A honda cb tipushibája a túlhűtöttség.Nem arrol van szo hogy nem melegszik azonnal! Melegszik .Csak a vizhőfok mutató alig tér ki kb 8mm-ert.. Pedig lecseréltem a hűtő folyadékot és ellenőriztem a termosztátot..
Eladó CB500 motorblokk (PC26), nagyon jó állapotban (14-15bar-os kompresszió mindkét hengerben). Motorszám alapján 1997-es évjáratú blokk és a fojtatlan 58LE-s kivitel. Ára: 70eft. Ugyanitt önindító, szívócsonkok, gyújtás állórész és központi rugóstag eladó.
https://www.manualedereparatie...
Az 1000-es fordulat alscsony,nem tesz jót a motornak.
Nektek mennyi az alapjárat? Nálam úgy 1000 körül van. Eddig nem nagyon foglalkoztam vele, mivel hidegen-meleg jól indul, de szerintem ez egy kicsit magas és mivel közeledik a tél, gondolkodom egy karburátor tisztításon/felújításon. Ezzel kapcsolatban van tapasztalatotok?
Kilép a mutató az alsó tömör kis ívből? Ha eléri a nagy lyukas ívet akkor PONT jó!!!
Ha feljebb megy, már túl meleg. Ez 1x fordult elő dugóban, kánikulában. Szándékosan ilyen a műszer kiosztása.
4 vízhűtéses Hondám volt, ennek volt a legstabilabb a hűtésrendszere. OK, a 30 éves 1000-estől nem vártam csodát városban, de még az is hibátlan volt.