Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Gyári kipufogó dobot keresek BP-n vagy Pest megyében. Kissé hangos a sárkány a Tacconi dobbal, ki szeretném próbálni gyárival is.
Februárban jelcsa márkatárs hirdetett itt egy képen, nem tudom, megvan-e még neki...
Köszönöm!
Nekem úgy sikerült beállítani a plexi helyzetét, hogy menet közben a hátamat hajlítgatva, finoman föl-le mozgattam magam arra figyelve, hogy a különböző helyzetekben hova jön a légáramlat és milyen hangos a sisak. A tapasztaltak alapján ki lehet találni, hogy a plexit följebb vagy lejjebb, közelebb vagy távolabb kell-e állítani ahhoz, hogy a szélvédelem és a hangosság egy kompromisszumos arányban, összességében jó legyen. Persze az állítási lehetőség a plexi felfogatási módjától is függhet. Én csak addig nem szerettem a plexit, míg nem tudtam beállítani a megfelelő helyzetét. Most már nem venném, le. Sok türelmet kíván a próbálgatás de megéri. Ha esetleg fix a plexi felfogatása és a testhelyzet változtatása eredményez egy olyan állapotot, mely haladás közben jó akkor talán még ezt a beállítást lehetővé tevő felfogatót is érdemes lehet barkácsolni a plexihez...Sok sikert!
A motor hossza ~2,6 m (egy normál méretű hátsó dobozzal). Szélessége: 0,8 m (oldalsztenderen, fal mellé állítva nekem 1,0 m-t foglal el + oda kell menni mellé ). Azért azzal is számolj, hogy a motor mellett vagy amikor be kell tolni/kivinni a motort vagy, bent kell tudni le és felszállni, illetve a motort nem fogod tudni a falig centire betolni. Szerintem 1,5 m szélességnél nem szabad keskenyebb garázst csinálni és még az sem túl kényelmes.
Ha csak az ajtót nézzük, akkor is legalább csináld 1,2-ra, annál kisebbre semmiképp.
Amúgy nem érdemes nagyon szűkre csinálni mert, ha egyszer nagyobbra cseréled ne kelljen az ajtót is átalakítani.
Döntsd meg magad felé ha tudod egy pár centit és csendesebb lesz egyből a buksid.
Sziasztok.
Van valakinek a motorján elöl plexi? Nekem van, mert úgy vettem ,de szerintem attől elég zajos a sisakom. A héten leszedem és megnézem anélkül. Valakinek van hasonló tapasztalata?
Számolj azzal is, hogy ha tervezel hátsó dobozt is rá, akkor az hátrébb nyúlik mint a motor leghátsó pontja. Nagyon nem érdemes kicentizni.
Sziasztok!

Új vagyok itt, röviden bemutatkozom:

Ádámnak hívnak, 24 éves nagyon nagyon kezdő motoros vagyok Veszprém megyéből. Az utóbbi 1-2 évben egyre erősebb lett a motorozás iránti vágy, de mivel nem tudtam hova elzárni egy motort a társasházban, sosem motoroztam még, és drága hobbinak is tartottam ezért hanyagoltam a dolgot.

Idén tavasszal újra végig gondolva már nem tartottam olyan lehetetlennek mint eddig.
Szerencsére a fizetésem egyre jobb, a motornak pedig tudok építeni egy garázst, így már csak motorozni kéne megtanulni.
Nulla tudással nem akartam motoros iskolába menni, szerintem olcsóbb egy Simsonnal tesztelni hogy, tényleg akarok/szeretek motorozni.
Vettem is egyet: https://goo.gl/VrXVyp

Most ott tartok hogy jövőre valószínű csinálom a jogsit (koromból adódóan mehet a korlátlan, még ha nagy ugrás is a simsonhoz képest, érdemesebb lenne azt csinálni?!

Jogsi után a folytatást egy CB500-al képzelem el, hozzászólásokat olvasgatom az 500. oldaltól kigyűjtve a hasznos dolgokat. Látszik hogy sok szakértő van itt, örülök neki hogy lesz kitől kérdezni ha odáig jutok egyszer.

Van is egy apró kérdésem, most építem a garázst és el kéne döntenem milyen széles legyen az ajtó. feleslegesen nem akarom nagyra csinálni, csak hogy kényelmesen elférjen a kormány és a tükrök és előtte-mögötte annyi hely legyen amennyi épp szükséges pl középsztenderre felhúzáshoz.

Kérdésem nem meglepetés: milyen széles/hosszú egy CB500??

Köszönöm a választ és hogy elolvastad.
Legszívesebben ki is iktatnám ezt a vákuumos dolgot, nem tudom mi értelme amúgy. Sima, egyszerű benzincsap, elindulás előtt kinyitni, megállásnál elzárni, 'oszt jól van. Mint az öreg MZ-n. Egy problémával kevesebb lenne.
Írtad. A vácuum csövön spriccelt a benzin. Ez azt jelenti hogy a membran atszakadt kilyukadt es egyenesen a hengerbe folyik. Onnan a karterba. Reméljük hogy hajtókar nem görbült mint a 1300-as V4 yamahánál amit nemreg csinaltam.
Sziasztok,
Tudtok ajánlani szerelőt Budapesten?
Kössz: Z:-)
Amennyiben rossz a karburátorban a tűszelep, símán telefolyik a blokk benzinnel.
Sziasztok!

Tegnap nagy meglepetést okozott a cb. Indítóztam, nagy kattanás és a motor megállt mint a szög. Gondoltam, hogy valami összeakadt benne. Feltűnt, hogy szivárog a benzin a légszűrőből. Lehúztam a csaphoz vezető vákumcsövet és onnan is elkezdett spriccelni. Kitekertem a nívót és az olaj is teli van benzinnel. Mondták, hogy rossz a benzincsap, de zárt állapotban csak csurdogál az üzemanyag keresztül. Értem én, hogy a csapot meg kell csinálni, de a benzinnek attól még nem lenne szabad keresztül folynia a karburátoron nem? Van valakinek tapasztalata, vagy ötlete ebben a témában?

Köszi
Botond
Sziasztok! Jelenleg Motult használok,végül is nem rossz,de vélemények szerint a Repsollal finomabb a váltó. Vajon melyik típusával lenne érdemes próbálkozni?
Ennek eszmei értéke van. :) A motorom elkelt, nekem már nem lesz rá szükségem. Nem hirdettem sehol, csak itt kérdeztem a fórumon. Ha nem kell senkinek, akkor elfér a polcon. Nem kenyérre kell az ára :)
Azért túl nagy összegben ne reménykedj - mióta ingyen letölthető.....
Sziasztok! Kemény kötésű, angol nyelvű Haynes Manual eladó. Ki mit ad érte? (A bolti ár látható a hátlapon, ezért a komolytalan ajánlatokat mellőzzük, ha lehet :) )
A harmadik képen K.Robi van?
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani megbízható, normálisan dolgozó motorszerelőt Budapesten? (honda cb500, fékfolyadék csere, karbi tisztítás/szinkron)
Köszönöm!
Sziasztok, egy megbizhato szerelot keresek aki jartas a cb 500 akban, es lenne ideje egy karbiszinkronra. Koszonom.
Sziasztok. Saját részre jeresek jó állapotú CB 500-t, ha Nektek, vagy ismerősi körötökben van eladó példány, megköszönném a tippet.
gyári szerszámkészlet tartalma
Köszi Józsi! Lassan de eltel...
EGÉSZSÉGEDRE !!
Akkor ott se irígylésre méltó a helyzet.