.
Lehet ha vásárlás után rögtön elviszem kitisztíttatni meg beállíttatni a karbit akkor nincs ilyen probléma,de kaptam előtte egy olyan tanácsot is ,hogy friss benyával menjek vele pár kilométert magas fordulatot tartva a motort 8-9ezren és gyanús hogy ezzel csak tetéztem a bajt
. Sajnos engem is átbasztak mikor megvettem a motort 50 km után vihettem is szerelőhöz a karbi el volt dugulva és 2 szelepet is cserélni kellett
a hajamat téptem. Sajnos zöld fülű voltam a nagyobb gépekhez és a motor 4000 felett jól húzott 3000 alatt meg alapjáraton kicsit bizonytalan volt gondoltam egy szinkron megoldja
.Végül is nem volt egy nagy összeg rendbe rakatni abból kijött amit sikerült lealkudnom az árából ,de akkor is nagyon kellemetlenül érintett a dolog mégis csak meg kellett bontani a blokkot.Azóta lekopogom semmi gondja nem volt ,de azért írtam egy szép levelet az előző tulajnak aki még képes volt mentegetőzni ,hogy ő is észrevette ,hogy nem úgy működik a motor ahogy kéne ,de vett bele 4 gyertyát erre mondom neki akkor azt is észre kellett venned ,hogy ez nem oldotta meg a problémát és mégis aláírtad az adásvételit amiben benne volt ,hogy tudtoddal a motornak semmilyen hibája nincs
. még meg is jegyezte a görény :" jó hogy ez is bele van véve a szerződésbe". Egy velem egykorú srác volt láthatóan nem szenvedett hiány semmiben elég patent kecójuk volt és szimpatikusnak is tűnt a srác. Így utólag végig gondolva már látom a hibákat amiket elkövettem.
Igen igyekszem rá vigyázni,de persze nem csak a garázsban áll
!Szép a motorod látszik,hogy szerető gazdája van
! Én kifejezetten ezt az évjáratot kerestem amolyan meglátni és megszeretni dolog volt.
Üdv!