Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amugy ezen sokkal kevesebb a karakter. Valami nem stimmel. Tobbiek?
Szevasztok srácok van pár holmim hornet 600-hoz emberi árakon .Ha valami érdekel bárkit keressetek bátran.Üdv Ali
Elegge igenytelen a pontozas. Az enyemen szebb, pedig az is olasz. Siman lehet, hogy mindannyiunke lopott olasz motor...
Attol fugg, hogy ki csinalja. Ha te csinalod, akkor a karpit a fo koltseg. Ha szakember, akkor tobb tizezer Ft.

Egyidejuleg szoktak szivacsot is cserelni, pluszban hozza adni. Lehet zselet es futest is beepiteni. Ha a fullos csomagot keree, az 60-80e Ft kb.
totál beparáztam. mint amikor valami részeg olasz melós próbálja átütni egy pontozóval az alvázszámot.... köszönöm!
Külföldi motor honosításánál nincs eredetvizsga.
Vagy a multimetered szar vagy a fesszabod, nem az izzoval kell javitani a hibas fesszabot
Ez ugy nez ki mintha en irtam volna
az enyem biztos nem ilyen volt mert fraszt kaptam volna (megha eredeti is) bar ez enyemet elvileg meg japanban gyartottak.
pedig ez tenyleg sok, elobb utobb kinyirja az akkut.
Ugyanúgy néz ki az enyém is mint amit fényképeztél nincs azzal semmi gond
2 éve vettem bele mert az előző behalt. Generátor is belet mérve nincs ingadozás zárlat Aksi 3 éves úgyhogy bírja minden szerencsére. :)
Sziasztok. Hornet ules ujrakarpitozasa mennyiben all meg?! Koszonom.
üdv az Uraknak. Majdnem tulaja lennék egy gyönyörű Hornetnek, de a tapasztaltabbaktól lenne egy pár kérdésem. Adott egy hornet, amit megnéztem, de nekem gyanús a vázszám/. Tudna valaki mutatni egy normális vázszámot, hogyan kellene kinéznie? Szerdán visszük eredetiségvizsgára, de annyi helyen olvastam, hogy az sem biztos, hogy kicsit dilemmában vagyok. Állami rendszerben a motor leinformálva: 2014-ben került az országba, olaszból. Mai napig azóta egy tulaja volt, rendszer szerint nem körözik, semmi probléma vele. Jelenlegi tulaj egy kereskedőtől vette (aki behozta), aki anno az adásvétel előtt elrendezett vele minden papírmunkát. (gondolom eredetiségvizsgát is) Azóta volt 2x műszakin, semmi probléma nem volt a motorral, de én mégis gyanakodom kicsit.... Az is furcsa számomra (bár másik hornet tábláját még nem láttam) hogy a homologizációs rész is üres a plaketten...
Ez a töltőfesz elég sok,én megézném a fesszabot.
Azért is akarom kipróbálni nagyobb izzóval mert magas a feszkó. Világítás nélkül 15,7V világítással 15V 4-5ezres fordulaton.
Megrendeltem már, leírom a véleményem ha megjött.
Az a baj, hogy a vacak lampaba hiaba teszel erosebb izzot, sokkal jobban nem latsz vele majd. Mellesleg a szort feny is megno, ergo jobban vakit.

En inkabb a tuning izzokat javaslom a gyari teljesitmenyen. Pl GE Megalight +90%, Osram Nightbreaker, stb.

A vetitett kepet nem rontja el, legalis maradsz, de jobban latsz valamivel. Ezek hatranya a magasabb ar es a rovidebb elettartam.
Nem probaltam, akar jo is lehet.

De:
- magasabb homersekletet csinal. Ha nem is olvad el a foncsor, elobb megmattul.
- kozel 2x annyi a vezetekekben folyo aramerosseg, amit egy vekonyabb vezetek nem bir ki.
- plusz terheles a generatornak is. Elvileg el kellene birnia, de nem hasznal annak sem. Ha minden fogyaszto megy, akkor lehet, hogy nagyobb az aramfelvetel, mint a generator toltoarama es emiatt lemerul az akku. Lsd markolatfutes, telefontolto, ego lampak egyidejusege.
Hali!
H4 halogen 100/90w izzó nem rongàlja meg a foncsort? Aki esetleg próbàlta màr.
PC34 hez
Sziasztok!
Eladó hátsó és oldaldoboz tartó konzolt keresek, vagy valakit aki foglalkozik a gyártással!2004-es 600-as hornetre!
Sziasztok,

Shark Race-R Optigon kupakomtól megvállnék ( S méret + Iridum plexi)

santakukac@gmail.com címen lehet érdeklődni

Üdv
Azért az látszik középen szerintem.......
NAGY Köszönöm!
Kormányt ha valaki cserélne tudom ajánlani a trw kormányát, van egy merevitő rajta de azt levettem, igy is bírja mert már elfektettem a motort kb 30cal és semmi baja
A hornet gyári kormányát meg első mozdulattal le kell cserélni.
Más volt a szaga a kipufogó gáznak. Többet fogyasztott és gyengébb lett. Ha ráhúztam a szívatót, akkor jobb lett sokkal.

Amúgy is kapott egy K&N szűrőt, aztán ezzel még rosszabb lett az AFR. Elvittem Bubushoz, aki padon lemérette és beállította a megfelelő értékre.
Az alsó tartományt csavarral lehet állítani. A középtartományhoz alá kell gyűrűzni a tűt, illetve a rugóján is lehet variálni. Fentre meg nagyobb fúvóka kell, hogy minden okés legyen. Nekem fúvókacsere nem volt, ezért van még 1-2 LE a motorban.

Így is 90+ LE lett a motor hátsó keréken mérve az erősített lánccal. Nekem kb 10 LE-t hozott az Akrapovic dob a K&N szűrővel és a karbi utánállítással.

A fogyasztásom a szinkron és a karbiállítás ellenére magasabb, mint másoknak. Lehetséges, hogy a "tuning" miatt.

Most ősszel/télen sokat jár alapjáraton, míg felöltözök, majd sokat dugózok a városban is. Nekem így most 8 l-t eszik a városban.
Országúton, vegyesben haladva 6,5-7 között eszik általában. (Falu 50-60, országút 120-140 között, szerpentinen csapatás)
Autópálya 160-180-as tempónál is olyan 7,5-8 literrel működik.

Egyébként nem csigáz fel a fogyasztás dolog. Kifogy, megtankolom, aztan megyek tovább. Szándékosan nem kínzom/pörgetem sosem a motort, de nem vezetek spórolósan.