Ráadásul az első gumi?
Nem láttam én azon különösebb kopást, igaz nagyon nem is néztem, de szembeötlően nem volt kopott!
Majd a kormánycsapágy meghúzása után kiderül, de nem jelenthet az a tizedmilliméteres lógás ilyen sokat.
A qrmány csapágyat rögzítő anyákat majd legközelebb beállítjuk.
Abból még soha nem volt baj, ha valami "agyon van olajozva"
Ha szárazon megy sokkal hamarabb. Mindig amikor ránézek a láncra, előveszem az olajat és befújom. Látsszon rajtra!
nem kötekedtem én! Csak furcsa volt, hogy olyanra válaszoltál, ami nem is tartalmazott láncke-nőket! Király amúgy ez a cucc, végignéztem itt a fórumon, ahogy csináltad. Abban meg semmi kivetnivaló nincs ha a nőkön jár az eszed!
Megint a "lánkenegetésen" jár az eszed?!
Kicseréltem az olajat 10-40-esre, valamivel jobb lett, de nem az igazi.
Ebből sajnos hidrotőke csere lesz.
Ha a motor nem mindig a kerekein gurul, akkor a gumi kevésbé kopik, ellentétben a rövid gatyában motorozó seggével és más a talajt koptató felületeivel.
könnyű! ! !
Én Bridgestone Bt45-öt néztem ki, arról azt hallottam hogy sokáig jó, és megbízható gumi. 29 az első és 31 a hátsó. Az 60...