Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy az alpjarati rendszer van eldugulva ,vagy nem zárnak a szelepek rendesen
Nekem is 4-5l között van. 6l-hez már 200-körüli célsebesség tartozik...
Sosem volt benne *
Szabályokat betartva ,néha intenzív gyorsítás 110 km/H, 4100 rpm 5liter /100 km
Amúgy 6l/100km, alatt még ha piszkálom is
Sosem Bt Bene 12 ! A gyári 10,5:1 nekem van benne 53000mp után 10:1
Akkor valami nemjó mert az 50 kilómmal megeszi a 8-10 litert kb. Huh lehet fogyóznom kell, nem bír el a motor....
kimaradt a szövegből ,hogy alul cipzárral még tovább magasítható
lenne egy eladó SW-Motech ,Quick Lock gyors záras tanktáskám , Hondához (konkrétan SC-24 en volt) való tankgyűrű ,tudomásom szerint bármelyik másik Honda modellre is jó.
Van hozzá ráhúzható vízhatlan zsák, a jobb oldalzseb lecipzározható és öv táskaként is hordható, Gps-Telefon-Pda tartó, jó sok zseb, alig használt , nekem van hátul 3 doboz ami az igényeimnek bőven elég ,ez meg csak a szekrényben porosodik. Az ára 35 e.ft
sziasztok, esetleg nincs valakinek , az ismerősi körében egy superbike lenker-re átalakító felső villahíd?? olyat keresnék ha tudtok kérem szóljatok :)
Szerintem is a leg célra vezetőbb ha teszek fel egy másik karbi sort remélem megoldja a gondomat ,mert már nagyon viszged a tenyerem
nem szìv vhol fals levegőt?
pillango szelep tengelye mennyire lötyög?
Az előző cbr-em ugyanezt játszotta, de nem emlékszem 100% mi lett a megoldás. Karbisor csere rémlik...
Az csak annyit jelent, hogy terhelés alatt megy a négy henger. Alapjáraton kellene megmérni lézeres hőmérővel, egyenként. Valószínű, hogy eltérést mutat.
Szia meg néztem meleg a kipufogó a gyergya fehéren van ki égve lehet hogy kurva keveset kap hidegen még érezhető ha ráhúzom a szivatót akkor megy de melegen mikor már nem kell a szivató nem megy
Szia,

Nekem 2 személy megpakolva 6 liter, kicsit bántva 7 liter, nagyon bántva végtelen.. :)
Szia,

Nézd meg a kipufogó hőmérsékleteket egyenként.
Csak kíváncsi vagyok!! Nektek mennyit eszik a mozdony?
Ha a kompreszió,és van szikra is,akkor biztos hogy a karbi,na most ott lehet a düzni vagy vákum problema.
Már azon is túl vagyok de leszedem megint kitakarítom
Az a karburátorod nem megy,szedd le és takaritsátok ki ,nagy valoszínüség hogy a düzni be van dugulva.
Ott minden rendben hallani a változást gyergya cserélve kábelek cserélve szelephézag jó. Kompresszió 12 .trafó jó
ha a többit próbálod lehúzni mi történik?
Az nem normális,meg kel hogy vált.a hangjàt,pontossan el kezd rázkódni,nem fog egyenletessen járni.
Járó motornál lehúzom az 1-es hengerről a pipát nem veszek észre változást ez normális?
Sziasztok Hatvan környékén nincs valaki aki tudna segíteni ?vagy legalább tud tanácsot adni?
Igen, de ez egy emeletesló.
Hogy nézne ki ez a mi motorjainkon?