Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor csinálhatnál nekem is .. légyszi!
Vigyek mintát? Van komplett lengőkarom qtyacsonttal kéznél. (a kipufogócserével együtt ráér, nem kell azonnal... )

Uhh, nem is emlékeztem, hogy a VF1000 ilyen modern volt. De most megnéztem: tényleg, az is központis már
Az én fejemben úgy él, mint valami kerülendő őslény, erre tök szép mai szemmel is, nahát
Üdv
Régi vf1000 f én csináltam ,használtam 3 évig és a mai napig úgy van ,ennek már lassan 10 éve
Esetleg k110 ? Nem feltétlenül kell alu
Hogy a bánatban nem találkoztunk mèg Győrben?
Köszönöm a dicsèretet a mocim nevèben is!!!
Szia! Igen èn vagyok köszi!
A rugóút egyébként is megmarad, legfeljebb leér az eke-idom...
Nem tudom mennyi a hasmagassága teljesen berúgózott állapotban, de szerintem biztosan le lehet csípni 1 vagy akár még 2 centit is belőle.
> Azert a lemasolas egy gepesz tervezonek csunya lenne ha gondot okozna ;)

Egy meglehetősen amorf alu-öntvény 3 szilenttel? Továbbra sincs elkézelésem hogyan másolod le, hacsak nem maratod ki egy tömbből. De az gondolom aranyáron lenne.
Legfeljebb, ha a zasszony is rajta ül.
... mert olyankor úgy szokott állni, mint a motorcsónak (pedig nem nagydarab).
Most látom te meg élsz
Könnyebb súlyra tervezett ,ezáltal puhább lenne benne
Kemenyseggel nem állítod a magasságát
Inkább a segget emeld ,megmarad elől a rugó út ,keménysége, stb, hátul "kutya csont" módosítás , megmaradt a csillapitás, rugózás,stb egyedül az utánfutás módosul elől azaz fodulékonyabb lessz de az egyenes futása romlik nagyobb sebességnél
0,25 al van alatta az összes
Gondolom a fara nektek csontra be van keményítve... Én még nem is tekertem a rugó előfeszítésen:) De elvileg az is viszi magával kicsit le-föl.
Elvileg a vtr f rugostag jo bele, az hosszabb.
Azert a lemasolas egy gepesz tervezonek csunya lenne ha gondot okozna ;)
A baj az hogy nincs kedvem ezzel moyolni, inkabb a gyerekkel játszom ;)
Kutyacsontom nekem is van, bár el sem tudom képzelni hogy lehet lemásolni?
Nem lenne egyszerűbb egy hoszabb központi rúgóstag, vagy valahogy átszabni a felfüggesztést (akár a lengővillán akár a vázon)?

Az elejét nyilván egyszerűbb lehet megültetni - majd jól ki is próbálom ha lesz egy kis időm télen.
A farán én is agyaltam, van is vhol egy kutyacsontom, le kellene másolni a megfelelő hosszal. Bár amennyit idén mentem, jó ez így :-)

Hát igen. Le a kalappal. Jobb, ha abba is hagyom a rinyálást. Ez egy könnyű, kicsi, kezes motor, és kész!
Irány Dobogókő, gyakorolni!

Azért egy kicsit jó lenne az orrán süllyeszteni, vagy a farán emelni - ezt még nem találtam ki, de agyalok rajta...
Hölgy tulaj 1000F-el?
Azért az derék :)
Ja, azért nem visszük túlzásba a forgalmat...
Most, hogy már ennyi mindent vettem a géphez, kezdek belebetonozódni
Végülis nem gond, mert az ereje bőven megvan, a fogyasztása jó, csak a méretei... azt kell még mindig szoknom egy kicsit...
Férfimunka terelni, no.
BTW.
A férfimunkáról jut eszembe, épp ma reggel oviból jövet indult előttem az egyik fórumtársunk - aki éppen nem férfi - tehát jobb ha meg sem szólalok...
(és az a motor!! ... Ezek után az enyémet utcára sem merem vinni.... Húdegáz. Mindegy, műszakilag már egyben van nagyjából, majd kap egy új festést és elfogadható lesz. )
Üdv ismét! Örülök hogy ketyeg a fórum:) Remélem mindenkinek jó élményei vannak... Nekem konkrétan ~50 000 km hibamentes vezérműláncfeszítőcsörgős km-em van a vasban és eszembe sem jut a csere:) A láncfeszítőre nekem hangos zenés füldugós megoldásom van eddig, de most lehet változik a helyzet:) meglátjuk:) mindenkit csókoltatok kitartás a vasakhoz!
Ezen bexartam
Na majd kapsz te Basitól...

A történek számomra is érthetetlen
Viszont a hétvégén voltam a Troster-féle blokkal (de még a Tomi féle kipufogó nélkül - ami gyönyörű, köszi!) motorozni egyet egy - addig - ismeretlen sráccal innen a fórumról.
Élmény volt, a nagy gép is tisztességgel helytállt, de eldöntöttem, hogy biztosan nem fogom ilyennek mégegyszer kitenni (végre elforgattam 5000 fölé!!!)
Egy elég új 750-es gixxerrel mentünk, a bemutatkozás közben kiderült, hogy a motor a srácnak 10-et fogyaszt... Ekkor már éreztem, hogy itt a túlélésre játszunk...
Állítólag egyszer sem állt meg, hogy rám várjon, de nekem igencsak össze kellett kaparni azt a kevés motorozási tudásomat, hogy ne maradjak le... nagyon... A többit el tudjátok képzelni...