{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5585384] 2020. 01. 15. 12:47
VTR-R
Nekem van egy eladó 2005-ös. Gyári fényezés nagyon megkímélt. Ha érdekel:06209243484
[#5585023] 2020. 01. 13. 9:19
szilchi
Okés,akkor ezekre mindenképp figyelni fogok.
[#5585017] 2020. 01. 13. 9:15
Jano_3
Nem biztos, hogy szar, de nem árt gyanakvónak lenni, és azért az ár. Hát nem tudom, de ennyiért nekem ne legyen rajta aliexpresszes fékkar se....
[#5585007] 2020. 01. 13. 8:55
AtisDebrecen
Persze...
Viszont akkor nézesd át a vázat nagyon ,nehogy ferde vagy sérült legyen. Ahogy előttem is írták ,a gyári idomot ilyenkor leveszik és elrakják. Rámókolnak egy pályaidomot és azzal pályáznak ,mert esésnél a gyárit pótolni nem olcsó. Ezért makulátlan az idomszett ami rajta van...
Kormányütközők is törni szoktak esésnél általában.
[#5585006] 2020. 01. 13. 8:48
szilchi
Hát igen,az a kilenc tulaj engem is kicsit irritál.Gyűjtői darab....hmmmm...lehetne még akár az is,de akkor max 1-2 tulajjal és monjuk már öt éve folyamatosan ki lenne vonva a forgalomból.Nem tudom,pedig nagyon jól néz ki kívülről.Futásteljesítmény adatoknál azt látom,hogy forgalomból kivonva is nőtt a kilóméter szám.Pályagép lehetettt akkor talán?
[#5584999] 2020. 01. 13. 8:03
AtisDebrecen
De akkor is...9 tulaj???
[#5584993] 2020. 01. 13. 7:27
Jano_3
Ami az apróban van az SC57, csak 2008-as forgalomba helyezésű lehet.
Eléggé kamus motornak tűnik a 27ezer km-el és 9 tulajjal.
Persze gondolom senki nem használta a motort és egy szozon után továbbadta. Hát érdekes...
Vagy pályagép volt és a gyári idomszett a padláson pihent.
[#5584836] 2020. 01. 12. 22:42
szilchi
A 2008-as Repsolos gép,amit nézek,motorkódja SC57-el kezdődik.Szal gondolom akkor SC57-es
[#5584772] 2020. 01. 12. 21:21
daVeFR
2008-tól jött az SC59 (bika fej), szóval nem mindegy, hogy SC57 vagy SC59.
[#5584672] 2020. 01. 12. 17:14
szilchi
Ok,akkor első körben azokat az évjáratokat nézem
[#5584660] 2020. 01. 12. 15:21
AtisDebrecen
Így van.
[#5584653] 2020. 01. 12. 14:47
KertAce
2006-2008 közötti sc57-et vegyél. Azok a legjobbak. Az első sem rossz de a fészliftes az sokkal jobb.
[#5584476] 2020. 01. 11. 14:50
szilchi
Mármint nézzek inkább 2008 előtti SC57-es modelleket?Van a listámon egy 2005-ös is.Az közelebb is lenne meg olcsóbb is.Igaz az nem Repsol festéssel van.
[#5584471] 2020. 01. 11. 14:27
AtisDebrecen
Hááát...te tudod.
Én az előzőt venném.
[#5584470] 2020. 01. 11. 14:19
szilchi
Köszönöm szépen a jótanácsokat .Az olajfogyás nem akkora vész,azt minden motoron rendszeresen figyelem.Versenykörülmény nálam nem nagyon van,a nem túl messzi Pannónia-ringen is csak 1x voltam fennt.Közúton se nyomom verseny tempóban/stílusban.De akkor ez is hozza a szokásos Honda megbízhatóságot....persze ha eddig valaki szét nem rúgta.Meg akkor a sok tulaj sem gáz talán.Nem azért ment kézről-kézre mert gond volt vele.Most már csak azt kell kitalálnom mikor és hogy megyek le az ország másik felébe megnézni a gépet .
[#5584450] 2020. 01. 11. 11:12
AtisDebrecen
A 2006-os hibátlan...
Trafó+generátor ...de csak át kell pakolni hogy legyen hűtése...nem gáz.
[#5584444] 2020. 01. 11. 10:46
dollaklaci
Benéztem bocs. 2006-osnak olvastam az évjáratot. Igen a 2008-as szériával már voltak gondok.
[#5584434] 2020. 01. 11. 9:52
AtisDebrecen
2008-as cbr nem a legtutibb . A hengerfej fala gyárilag el lett baszva ,amit más országokban visszahívással orvosoltak. Itt ez nem történt meg.
Ezért normál használat mellett 1000km=1L olaj. Versenykörülmények között ez 100Km=1L.
Sokan erre nem számítottak mikor megvették ,ezért rengeteg embernek megragadt. Gyűrű,hengerfej csere..sűrűbb olaj javít rajta.
Amúgy fasza motor ettől eltekintve.
[#5584429] 2020. 01. 11. 8:26
dollaklaci
Az, hogy ennyi idő alatt 9 tulaja volt ne foglalkoztasson. A motorok esetében ez inkább jellemző mint sem. A forgalomból kivonás sem probléma mert sokan (régebben én is) télre kivonják a forgalomból amivel költségeket tudnak megsporólni. Ez teljesen normális dolog.
Ezt a tipust én és nézegettem idén mikor motort akartam venni és nem nagyon találtam sehol komolyabb problémára utaló leírást/panaszt.
[#5584423] 2020. 01. 11. 0:45
szilchi
Szép estét.Nézegetem itt a Sportmotor aprójában meghírdetett Repsol-os CBR 1000 RR-t.Rendszám alapján megnézve egy 2008-as SC57-es.És ha minden igaz gyári Repsol festés.A váz és a felnik is erre utalnak.Kérdésem annyi lenne,hogy van e ennek az évjáratnak valami komolyabb ismertebb problémája.Mondjuk engem kicsit aggaszt a 9 eddigi tulaj és hogy vagy 6-szor ki volt vonva a forgalomból.De ahogy nézem hazai forgalomba helyezésű és nem import.Állapotra jól néz ki.
[#5577925] 2019. 12. 04. 19:51
Adee
Nem az injektort (kellene) hallanod, hanem a benzinpumpát(ami a tankban van).
[#5577913] 2019. 12. 04. 18:57
degab
Szia! Biztosítékot néztél? Meg Én újra szétnéznék h mindent összedugtam-e?
[#5577746] 2019. 12. 03. 10:51
Ferencváros
Sziaztok, érdeklődés képpen kérdeznék, adott egy Cbr 1000rr sc59 2008-as, ha a gyujtasrátétele után nem hallani ahogy az injektor nem tol az mitől lehet? Egyik nap még pöc-röff másik nap már nem, csak teker az önindító, igaz le vettem a tankot mert cseréltem az akkumulátor tartót mert törött volt, vissza dugtam a csatlakozókat üzemanyag csövet minden vissza dugva és nem akarja az igazságot. Előre is köszönöm szépen a segítséget
[#5577742] 2019. 12. 03. 9:32
AtisDebrecen
Mikor vettem a motorom ,a srácot meghívtam ebédelni. Addig a szerelőm lebontotta az idomokat ,átnézte,laptopot rárakta stb.
Sok haver ült már rá a szopórollerre és ebből tanultam. Ha most eladom a vasat ,megkérem a vevőt hogy ő is nézesse át...így a fair!
[#5577740] 2019. 12. 03. 8:30
degab
Sziasztok! Leendő CBR 1000 RR, vagy bármilyen sportmotor vásárlónak, egy rövid történet: 15 év után visszanyergeltem sportmotorra, vettem egy sc 57 -re. Elmentem, megnéztem persze szerelő nélkül, "értek Én hozzá". Jónak tűnt a jobb oldalán csúszott, sérült a dekli és az idom, amúgy is pályára szántam... Azóta is folyamatosan fedezi fel a szerelőm a sérüléseket, egy rohadt pénznyelő.. Hálistennek a váz és a futómű nem ment el és a blokk is jó erőben van, kuplung- váltó rendben. Így is jól beszívtam 900 körül vettem, most olyan 1,2 körül járok és tudja az isten hol áll meg.. Leendő vásárló vigyél szerelőt, vagy ha nem tud, vagy nem akar eljönni vigyél szerszámos ládát és bontsd le az idomokat, szánd rá azt az egy órát. Ezt csak azért írtam fel, mert látom rohadt sok ilyen motor van fent, a kínai idom ápol és eltakar. Ha nem stimmel az idom hagyd ott a picsába, sokan matricázzák vagy pótolják kínai idommal. Bárcsak valaki írt volna egy ilyet ide egy éve! Remélem segítettem valakinek