Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, beneztem. Faradt lehettem.
Szerintem ő pont nem azt keresi, hanem a gyárit ami a képen is van. (igaz az 2004-2005-ös)
Igy keress ra:
(motor evjarat tipusa) fender eliminator
Sziasztok!
KERESEK ! Sérülésmentes HONDA CBR1000RR 2007 gyári rendszámtábla tartót kompletten rendszám világítással ,indexekkel ,felfogató konzollal együtt ahogy az ülés alatti vázhoz fel van csavarozva.
Sziasztok tulfolyón enged 1 kis hűtővizet ez normális ? A motor nyáron városba se megy 110 fölé . Hajtva van rendesen nem nyugdíjas használat . Víz tiszta olajszintén. Max rol középszint alatt 1 kicsivel ment le 6000km ter alatt mátra bükk és 200 utazó (németbe 🤫 )
Sziasztok!
Honda CBR 1000RR 2014
-LSL kuplung/fékkaromat cserélném gyári karokra ami jó állapotú.
2 félém is van amelyik szimpatikus azt adom!
-LSL lábtartóimat is cserélném gyárira!
Ha tetszik a business írj rám!
Azt szokták mondani hogy a szürke blokkos már jó. Talán 2010-től van ez.
2007-09 volt kehes (olajfogyasztás, főtengely nyűg, üza. rendszerre is volt valami visszahívás), a 2012-esek és utániak rendben vannak. 2020-ban volt valami hajtókar anyaghiba miatti visszahívás, de az sem érinti a kiszemelt évjáratokat.
Sziasztok!
Sc59 vásárlása előtt állok és szeretném hogyha kiokosítanátok!Melyik évjáratokat kellene kerülnöm és miért?!(tipusbajok,visszahívások,gyengeségek stb.)
Jelenleg 2012-13as évjáratokat nézek.Köszi!
KertAce, köszönöm, akkor ezt rakom bele. A kormányzást meg tüzetesebben átnézzük. Üdv.
Biztos hogy nem a kormánygátló miatt. Inkább a lapos vagy túl laposra kopott gumi miatt lehet. Aztán kormánycsapágy stb.... Első körben gumit nézném, aztán megemelni az elejét és úgy megmozgatni.
A lényeg hogy ha minden jó nem lehet ilyen a hideg miatt.
Olajból én mindig 10w50-es full synt Castrolt raktam minden CBR-embe (929RR-be és 1000RR-be is) és soha nem volt velük gondom sem olaj fogyasztásom. Egyszer próbáltam 10w40-es fél szintetikust de azzal nagy melegben pályán használva meg megcsúszott a kuplung. Utána ment vissza a jól megszokott 50-es.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek. Eddig R1 motorjaim voltak, de régi vágyam volt egy repsol 1000RR. Most rá találtam és megvettem, 2005-ös. Nagyjából rendben van, de emóció volt a vásárlás :). Próba körnél vettem észre, hogy icipicit nehezebb a kormányzás. Tulaj(amúgy korrekt idősebb férfi) mondta, hogy a meleg időben könnyebb. Esetleg ez a HESD miatt lehet. Gumik rendben, gumi nyomás rendben. Másik kérdés milyen olajat javasoltok bele. Nekem a 98,99,200 R1 hez ásványi volt. Köszönöm.
Ketlem, hogy lesz. Nem ritka darab es annak az eselye, hogy pont az ex- gazdajai egyiket egy ilyen kihalt forumon megtalald kb. kaparos sorsjegy jackpotja.

Ahogy Istvan mondja, szervizeld le es hajtsd. Utolag mar kar ezen rugozni.
Aha akkor semi lényeges info .
Gratulálok!

Elötted a motor, gondolom, megvételkor alaposan átnézted. Ezek nyitott könyvek, minden kiolvasható az elöéletükröl. Mi az ami nem?
Ha most plusz információhoz jutnál, ami esetleg negatív képet fest, akkor visszavinnéd, vagy piacra dobnád?
Bocsánat, ha konfrontálódásnak tüni, de ez nem egy muzeális értékü eszköz aminek a kiállitásakor, lehetne mellé írni egy A4-es oldanyi megható felgöngyölített történetet, hogy - "A 1944 aprilis 39.én a Kálvin téren a nagyapám a kijárási tilalmat megszegve talált rá az oldalkocsis motorra, aminek használóit lelötték... Ö felpattant a még alapjáraton ketyegö motorra és elhajtott vele..."-

Szóval ha nem tartották karban látszik rajta, ha balesetes volt, látható és érezhetö hatása, ha "nem megfelelöen" használták szintén vannak nyomai, de ezek az alku pillanatában fontosak, amikor egy gyors matek után mond vagy hall valaki egy árat, és eldönti, hogy neki annyiért "megéri" vagy nem. Mivel senki nem elég alapos ilyen esetekben, ezért érdemes úgy alkudni, hogy az jó esetben fedezze a fel nem lelt dolgok javítási, pótlási költségét, amiröl akár még a "jóhiszemü" eladó sem biztos hogy tudott.

Utólag jobb csak egyet lapozni, és tiszta lappal inditani az új "kapcsolatot". A szokásos "panelek" -> friss "vér", "tüdö", "szív" (olaj, szürök, gyertya...) csere után használni. Az elsö belenyúlást pedig felhasználni a mélyebb "ismerkedésre", hogy esetleg nem- e "szüz" volt még az a terület amihez éppen hozzányúltál. Ez egy fékbetét esetében pl kedvezö hír lehet, egy olajleeresztö-olajszürö esetében màr kevésbe mondjuk egy tini koru esetén...

Ha érted mire gondolok...

Még elnézve az idöjárást, van pár hónap, hogy magadtól megvont élelem árát ráköltsd a motorra, és tavasszal, az ekkor már lötyögö motoros ruhában elkezd gyüjteni az új közös élményeket az úton ( és nem a szervizekben) ! :)

Üdv
István
Igen
Sziasztok, a 2006-os 600RR és 1000RR milyen euro norma besorolásba tartozik?
Megvetted?
Sziasztok valaki előéletet tud ?
Üdv Mindenkinek !
A problémám az lenne, hogy nehezen indul a motorom (2010-es Honda Cbf 1000 Fa).
Korábban már kértem tanácsot ezzel kapcsolatban, de nem sikerült megoldani a problémát, sőt még rosszabb is lett a helyzet. Eleinte az volt a tünet, hogy túl sokáig kellet indítóznom (4-5 mp) mire beindult, mindegy hogy hideg vagy meleg idő volt, most is mindegy. Azóta már egyre gyakrabban fordul elő, hogy már csak második-harmadik próbálkozásra indul be. De továbbra is van úgy, hogy pöccre indul egy hét után és úgy is, hogy egy nap után alig akar beindulni. Teljesen kiszámíthatatlan. Gyakran van az is, hogy indítózás közben hallani, hogy pillanatokra el-el kapja mielőtt beindulna. Tanácsolták az akku cseréjét, gyertyacserét stb.
Ki lett cserélve az akku (Yuasa), gyertyák, 100-as benzinnel járok, injektorok, szelephézag ellenőrizve de semmi változás sőt romlott is a helyzet. Sőt még a generátor állórész is cserélve lett.
Külföldi fórumokon olvasom, hogy ez nem egyedi hiba ezeknél a motoroknál. Volt már aki találkozott ilyen problémával az 1000-es CBF-el. Azért írok ide is, mert olvastam, hogy a CBR-nél is szokott lenni ez a jelenség, elvégre a CBF-ben is ez a blokk van visszafojtva.
Mi lehet még a hiba oka ?
A választ előre is köszönöm : Gábor
Helló
2004-2007-es 1000rr akkumulátor tartó idomot keresek. Ha vkinek lenne írjon! Koszi
Ennek ezer oka lehet de biztos nem a trafókra fognám első körben.
Sztenderd nem lötyög? Akusaru a helyén? Bármi ami vészleállást okozhat?
Szép napot mindenkinek! Ma voltam a kakucson és a célegyenes végén a motor hátsókereke többször megcsúszott és az utolsó alkalommal észre vettem, hogy mi történik, a motor egyszerűen leállt besatuzott a kerék, majd egyből beindult. Azt olvastam, hogy ez a tünet, ha a trafó meghibásodik /hirtelen lassításnál, vagy hirtelen gyorsításál elszáll a gyújtás/ de mind a 4 trafó egyszerre, mert 2-3 hengerrel sztem még ketyeg, nem?
Sziasztok! Valaki találkozott már olyan jelenséggel SC59-esen, hogy reflektor felkapcsolása után az index visszajelzők stabilan világítanak? Ennek következtében viszont ha vmilyen irányba rányomom az irányjelzőt, nem villog a visszajelzés, stabilan világit. Ha lekapcsolom a refit, akkor minden rendben működik..