{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5619927] 2020. 05. 21. 6:29
zotyavfr
[#5619920] 2020. 05. 21. 0:00
zotyavfr
Sziasztok.
SC59 (08-11) pályaidomom eladó
HRC tank borítás magas gyári plexi fej has farokidom eladó. Le van alapozva vagy ebben a formában vagy lefested a saját szineidre, sérülésmentes keveset használt garnitúra.
55000Ft
Kecskemét
[#5619328] 2020. 05. 17. 19:12
Chaparral_2j
Haaat... a tul nagy huto termosztat hianyaban tenne azt. a mostani 200+loeros motorok egyfolytaban tul lennenek hutve, ha azt nezzuk.
Engem valamennyire zavar, hogy egy euroringen mar 100 felett van minden motor egyfolytaban, holott az annyira nem nagy tempos palya. Mindegy. Sztm szimplan szarragasbol nem kerul normalis huto rajuk.
[#5619284] 2020. 05. 17. 11:38
VTR-R
A sportmotorok 99%-a utcán van használva így a túl nagy hűtő túlhűtést okozna ami káros a motornak. Aki pályázik oldja meg ha akarja. Araszolás közben 105 110 fokos víz természetes minden motorom így működött soha nem akadtam fel ezen. Ha kapcsol a venti ezt tartja ha felgyorsulsz visszaáll gyorsan. Zárt rendszerben nyomás alatt 120 fölött forr fel. Ezt sokan nem tudják ezért 105 foknál kétségbe esnek.
[#5619249] 2020. 05. 17. 0:11
Chaparral_2j
En most vettem gyari sc59 hutot, ahogy nezem, feluletre, meretre kisebb az 57 eshez kepest. Szerintem a ventillator csak gatolja a levegoaramlast, az akkor jo, ha 105 fokon van a huto, es megy. Addig csak rosszabb tole a hutes, ugyhogy inkabb nem raknek plusz ventit sehova. Amugy majdnem az osszes ezres hutese alultervezett, minumum egy kiegeszito huto kell hozza, vagy kulon olajhuto, ahol nincs ilyen, hogy normalis legyen a hutes. Elhangzott olyan, hogy a 80 fok kornyeke hideg. Ezt nem tudom honnan vettuk, de minel melegebb egy blokk, annal gyengebb. Persze az also homersekletnek is van hatara, de azt fogadjuk el, hogy a gyari hutes utlegelesnel elegtelen.
[#5619248] 2020. 05. 16. 23:42
VTR-R
A videón látható az indítókulcs mögött 84-85 fokon van a víz. Aznap 25-28 fok volt.
[#5619247] 2020. 05. 16. 23:40
VTR-R
[#5619246] 2020. 05. 16. 23:33
VTR-R
2007-essel pályáztam 90 fölé nem ment 35 fokban sem. Csak annyi a trükk hogy vékonyabb a hütője mint a réginek és könnyebben leadja a hőt. Ha kevés a menetszél akkor van jelentősége. Akit zavar felrakhat mégegy ventilátort az SC 59 en gyárilag 2 van. A vékonyabb hűtő mértileg ugyanaz így felrakható a 04 05-re.
[#5618911] 2020. 05. 13. 21:04
f.feri69
Az a 141 KW (192 PS) teljesítmény erős túlzás egy 2007 es CBR 1000 ről, mivel az 126 Kw os (171 PS) ! Nem egy 2017 es CBR 1000 esről van most szó, aminek a névleges teljesítménye 141 KW!
[#5618875] 2020. 05. 13. 17:12
elektro-motor
Vegyétek figyelembe, hogy ez a gép csúcson 141 KW !!! Ezt a teljesítményt viszont benzin elégetésével oldja meg!! És az nem 23 C-fokon történik, és képzeljétek el amikor nem csúcson , csak 8000 f/p "énekeltetitek" !!?
[#5618873] 2020. 05. 13. 17:05
elektro-motor
Ne fessétek a falra a szerelőt, ehhez nem kell, mert ez Honda!!
[#5618870] 2020. 05. 13. 16:57
CsiBeR
A 600- as is pont így működik ahogy leírtad
[#5618812] 2020. 05. 13. 7:36
Jano_3
Szerintem itt mindenki tök jól leírta, hogy működik a cbr. Normál használat mellett 80 fokon üzemel ha már legalább mész 80-90-el.
Ha meg városban tötymörögsz, akkor nem hűti le a levegő a vízet, a venti meg 105-106 fokon kapcsol be és szerintem 100 fok körül meg kikapcsol és kezdődik előlről a melegedés.
[#5618806] 2020. 05. 12. 23:54
Ebay.com
102 C fok városi lassú menetben de semmi gond nincs vele túlnyomás alatt van..
[#5618801] 2020. 05. 12. 22:48
KertAce
A 929-em nem melegedett ennyire és ha bekapcsolt a venti álló helyzetben akkor egy idő után vissza is hült és lekapcsolt. Az 1000RR ezt nem tudta mert álló helyben ha bekapcsolt akkor csak hideg időben hült vissza annyira hogy kikapcsoljon a venti. De mivel ezen a hűtő rohadt közel van a kipufogóhoz így szerintem normális dolog.
[#5618800] 2020. 05. 12. 22:43
DoLaci
Nekem nem volt még ezres cbr-em de nem tűnik problémásnak, hogy egy ezres sor négy városi tötyörgésben melegíti a vizet. Szerintem ez normális.
[#5618797] 2020. 05. 12. 22:31
KertAce
A lényeg az hogy ha minimum 90-100 körül mész akkor tartsa a 79-80-at. Ha lassabban mész normális ha felmegy akár ventilátor bekapcsolásig is.
[#5618757] 2020. 05. 12. 20:25
diesel91
Nem a szereléssel van a problémám hidd el. Csak hogy normális a tünet vagy sem. Fireblade klubban többen írták erre a kérdésre hogy ez így tökéletes. Itt meg vki azt írja neki csak 80 fokos. (mondjuk szerintem inkább ott a baj mert az még nem is üzemi) Nagyon a 2 véglet véleményt kapom :/
[#5618755] 2020. 05. 12. 20:15
mosön
Föl kell szerelni egy kapcsolót a ventillátornak,és ha nő a hőmérséklet akkor bekapcsolni.Nem ördögtől való történet.Én 2 Hondámon is alkalmazom.
[#5618752] 2020. 05. 12. 19:59
diesel91
Elég jól megoszlanak a vélemények :D sajnos így nem leszek okosabb :D
[#5618693] 2020. 05. 12. 13:39
keki
Gyári kipufogó normál álllapotban 40e ft.Érd:zolimotor@gmail.com
[#5618637] 2020. 05. 12. 9:07
szilchi
Üdv.Mencshely.
És az enyém is melegszik.Eddig közúton stabil 77-78.De ha beérek a közeli kisvárosokba ahol lámpa nincs,ott szeret egyből 90-ig felmenni.
[#5618621] 2020. 05. 12. 8:42
Jano_3
nekem is... 79-80 fok
[#5618612] 2020. 05. 12. 8:30
KertAce
Nem tudom, nekem és több ismerősömnek is fix 80-ra állt be általában.
[#5618611] 2020. 05. 12. 8:29
KertAce
Mentem vele többször is pályán és nem melegedett.