{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5485943] 2018. 09. 20. 9:53
kawa550
Az én tippem a javításra ez lenne. Szétkapni a karbit, kipucolni, lehetőleg ultrahangos tisztítással, hibát, kopást keresni, gyári beállítással összerakni+ még falslevegőt és vákumcsöveket ellenőrízni.
[#5485931] 2018. 09. 20. 8:28
Mikee868
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Van egy cbr-em 2004-es JC34 aminek az alapjárata leginkább eltűnt.
A tünet: Alapon 800-1500 körül ingadozik a fordulat néha van hogy annyira leesik hogy le is áll és szerintem ki is maradnak néha a robbanások(gyújtás?). Ha az "alapjárati csavarral" jobban kinyitom a pillangószelepet akkor az alapjárat meg is javul viszont egy gurulás és kikuplungolás után elég magasan marad a fordulat(4000rpm) amíg a kuplunggal vissza nem fékezem ekkor visszaáll alapjáratra.
Mi okozhatja ezt a hibát?
[#5485111] 2018. 09. 15. 21:49
BáthoriMotor
Sziasztok! Eladó a képeken látható motorok összes alkatrésze. Ha valamit nem találsz a webshopban, akkor hívj fel:
https://www.bmotor.hu/cbr-125-r
+36204822625
[#5484034] 2018. 09. 10. 21:35
CBJózsi
Igen, azt semmiképpen nem mondhatni, hogy "milyen jó kis közösség épül a CBR 125 R köré"...
[#5483960] 2018. 09. 10. 17:56
kissb
Kár, hogy a segítségért ide fordulók ritkán írják meg ha megoldódott a gondjuk , illetve mi volt a hiba
[#5480559] 2018. 08. 27. 14:42
mrmarcell
Cellazárlat, akkucsere.
[#5480345] 2018. 08. 26. 11:01
Adee
Bikázd be. Autóról. Vagy tégy rá egy hagyományos akksitöltőt és úgy nézd meg, mennek-e a műszerek. (töltőről ne indíts)
[#5480341] 2018. 08. 26. 10:42
CBJózsi
Pedig az lett volna a tippem, hogy az akksi megkotlott menetközben. Jártam már úgy, és pont ezt a tünetet produkálta.

Egyéb ötletem nincs, ha az akksi terhelésre is jó, akkor elő a műszert és megkeresni hól vész el a delej.
[#5480270] 2018. 08. 25. 21:34
Gy74
Igen mértem 12,53
[#5480269] 2018. 08. 25. 21:33
CBJózsi
Akkufeszt mértél?
[#5480266] 2018. 08. 25. 21:17
Gy74
Sziasztok. Egy kis segítségre lenne szükségem. Az alábbi probléma adódott: elmentem a motorommal hazajöttem le állítottam, par órával később be szerettem volna állni a garázsba rá adtam a gyújtást és semmit nem reagál. Se a lámpa, se az N betű nem világított. Mikor ra adom a gyújtást az Omron G8HN-1A4T-RJ típusú relé kerregő hangot ad ki. Ki cseréltem újra és ugyan azt a hangot adja. Valami tippet tudtok ajánlani, hogy mi lehet a baja?
[#5479905] 2018. 08. 23. 23:16
CBJózsi
Nem valószínű. Szerintem csak nekem van itt JC50-esem rajtad kívül
Komárom? Az itt van a szomszédban! Mindig arra járok csavarogni.
Ha bandázni van kedved, csak szólj!
[#5479889] 2018. 08. 23. 21:15
BéciBy
Sziasztok!!!
2012-es CBR 125-re keresnék SPort kipufogó szettet kompletten!!!
Van valakinek eladó???
Köszi szépen előre is!!!
[#5479097] 2018. 08. 20. 2:08
Mayhem92
Sziasztok van egy 2004 es Kis cbr em eladó, alkatrésznek, forgalomból kivont 70000 ft ért viheti bàrki.
[#5479096] 2018. 08. 20. 2:08
Mayhem92
Szia 2004 es modellrol van kekben teljes idomzatom.
[#5477815] 2018. 08. 13. 15:32
CBJózsi
Újabb uborkaszezoni kérdés: Nem hagy nyugton a dolog: turbósításon gondolkodott már valaki komolyabban?

Gondoltam veszek egy bontott JC34/39 kipufogót meg a legkisebb (kínai) turbót és belevágnék.
(ha valakinek van olcsón elfekvő dob/leömlő, szóljon!)
Kíváncsi vagyok mekkorát lehetne emelni a teljesítményen, hogy még a gyári befecskendezés elvigye.
Vagy ha ez túl kevés, milyen más computer lenne elfogadható áron hozzá?
Van rá kit is, de az nem éppen olcsó.

A főtengelyt kellene megerősíteni, talán létezik is rá valami - mert a 150-é is erősített.
[#5477713] 2018. 08. 12. 23:44
CBJózsi
Azt nem tudom, de Ducati 916-én gondolkodtam én is. Az nagyon tetszik.
[#5477233] 2018. 08. 10. 15:54
bfdelta1
Sziasztok!

2006-os CBR125R hez keresgélek idomokat, de nem igen találok, főleg repsolosban, vagy esetleg más színben komplett szettet, valakinek nincs benn tapasztalata, hogy hol lehet ilyet találni Mo.-n?
Illetve olvasgattam nagyobb ccm fórumokat, ott írták, hogy ebay meg hasonló helyeken rendeltek kínai idomszetteket, 2-500 euroért, azokról tudtok véleményt mondani esetleg?
[#5476306] 2018. 08. 06. 13:03
kawa550
Előfordulhat, bár műanyag úszónál én még nem hallottam kilyukadásról, ez inkább a régebbi forrasztott réz úszókra volt jellemző, de ettől még előfordulhat. Ha kiveszed és rázogatásra lötyög benne akkor tuti, ha úgy nem érezni, akkor forró vízbe téve a víz alá nyomni gyorsan, ha lyuk van rajta, akkor a hirtelen felmelegedő és kitáguló levegő azonnal jelzi hogy hol a lyuk, jönni fognak a buborékok.
[#5476270] 2018. 08. 06. 10:31
MyRobi
Köszönöm az infót! A tűszelep tökéletesen zár, az úszó tengely is szépen mozog, így hát valószínűleg apró lyuk lehet az úszón, ami egy napot kibír, de kettőt már nem. A benzincsapot is próbáltam már, jól működik. Na, akkor ismét nekifutok! Meglesz a vasárnapi progi!
[#5476057] 2018. 08. 04. 23:38
kawa550
Ez egy faék karbi, ha túlfolyik, akkor vagy a tűszelep nem zár, vagy az úszó lyukas, esetleg szorul az úszótengely más oka nem lehet(ha összerakáskor biztos a helyére került minden). Ha állásban is túlfolyik, nem csak akkor mikor indítózol, akkor a benzincsap is döglött, mert annak csak szívócső vákuumnál lenne szabad átengedni.
[#5475943] 2018. 08. 04. 14:43
MyRobi
Sziasztok! kb. 2 nap állás után indításkor folyik a karbiból a benzin. Be sem indul. Valószínűleg fennakad az úszó vagy a tűszelep. Karburátor tisztításon már túl vagyok, szép tiszta minden, ezért sem tudom mi lehet a baj. Valakinek esetleg volt már ilyen problémája? Köszönöm a válaszokat!
[#5475198] 2018. 08. 01. 7:57
csepcsanyi
Köszi mindenkinek a segítséget!
[#5474688] 2018. 07. 30. 9:50
Adee
Most látom, már kawa is leírta.
[#5474516] 2018. 07. 29. 23:33
Adee
Az a rendszer szinte az összes modern motorban benne van. A lényege, hogyha nincs üresben a motor, nem enged indítani(nehogy elszaladjon alólad ha nem számítasz rá). Egy elindulás lefulladásnál viszont ez elég nagy hátrányként jelentkezne, ezért van egy kapcsoló a kuplungon, ami ezt áthidalja és behúzott kuplungnál enged indítani.
Ha van üres (jel) enged indítani, ha nincs, akkor csak behúzott kuplunggal.
Én az üresjelző áramkörét vizsgálnám meg, esetleg nem-e nyíródott el valahol a vezeték, mert ez általában a blokk oldalán van végigvezetve. Ezen a vezetéken a negatív pólus közlekedik, tehát nem +12V.