Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én most vettem egy Kis ciberét a 16 eves fiamnak. Kb 100km -ről hoztam el. Elég szeles időt fogtam ki, szembeszélnél nehezen tartotta még a 100 -at is.
A maga nemében jó kis motor, de...
Gs500 -ról átülve biztosan túl gyenge lesz.
100kg -val ahogy kawa550 is írta, nem nagyon kell előzni. Fiatal, könnyű rider alatt elmegy, de csak azért, mert nincs A1 kategóriában más lehetőség. Akinek van más, az ne cseréljen vissza rá. Ez az én véleményem, mindenre rábízom, mihez kezd vele.
Gs most is van itthon, a gyerek motorja, az elődje meg egy CBR125r jc34 volt. Nehét összehasonlítani őket, amolyan almát a körtével. A cbr előnye a rendkívül olcsón fenntartás, alig eszik, szinte sosem romlik el, még olajszűrő se kell hozzá olajcserekor, nagyon egyszerű szerkezet, könnyen javítható házilag is, fékbetét, gumi, lánc fillérekbe kerül. Nagyon könnyű, kicsi, városban akárhol elfér. Viszont gyenge mint a harmat, és felnőtt ember számára lehet kicsi, én 100kg felett vagyok, alig fértem el rajta amikor néha mentem vele, szembeszélben 80-nál vége volt, hátszélben felment 100 fölé is, a gyerek alatt majd 120-ig, de ahhoz azért hosszú egyenes kell. Előzni 80 felett már erősen meggondolandó dolog. A gs egy felnőtt számára is élhető, magasabb fenntartási költségekkel. És ennek ellenére a maga korlátai között a cbr-t jobb motornak tartom, a gs-t nem sikerült megkedvelnem, leginkább a ványadt futómű és a csühögő rázó 2 henger miatt, de igáslónak az is jól használható.
Sziasztok
Milyen tapasztalatokkal vagytok a Honda CBR125R JC39-es típussal kapcsolatban?
Jelenleg már hatodik éve egy Suzuki Gs500-as motorom van de azon gondolkoztam hogy lehet le kellene cserélni egy kisebb gépre.
Segítségeteket és az infókat előre is köszönöm.
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hogy, milyen fémből készül a Honda CBR 125 R Kipufogója. Remélem valaki tud segíteni mivel nem találtam választ egy internetes oldalon sem.
Farokidom (tankig) és hátsó lámpa kallódik otthon a polcon. Nem gyári festés mert fekete.
2004es cbr125 műanyag idomokat keresek!!!!!!!!
Valaki meg tudná mérni az első teleszkópszárak távolságát - mondjuk belül? JC50
Csak ellenőrizni szeretném az enyémet.
Mondanám, hogy a villanyaknál a villaszárak távolsága mínusz 2x az öntvényvastagság, de azt úgy eléggé macera lemérni. Maximum ha ki lenne építve...
Szia! Lehet, hogy engem is érdekelne JC39-es . Írtam privát üzenetet.
Szia, én kategóriaváltásban gondolkodom, de nagy a dilemám az eladással kapcsolatosan. Nagyon megszerettem a motort, de valószínűleg az árát bele kell forgatnom az újba. :-( Az enyém 2008-as, JC39-es. A km-t nem tudom fejből, de 5000 alatt van.
Tavasszal kellene neked, vagy most?
Gondolkodom rajta, de valószínűleg nem.
JC 50, kb. 7ekm-rel, DE törött volt az eleje, visszaépíteni gtk, meg amúgy is, szóval naked lett.
Már nem olyan, mint a képeken, kapott 1-1 házi oldalidomot (nem szép, de elmegy), lassan elviszem műszakizni is (1 éve lejárt, nem használtam).
Volt Pozsonyban, Bécsben, Rómában, sőt Ózdon is
Annyira praktikus, takarékos, megbízható, olcsón fenntartható és élvezetes kis gép, hogy minek adjam el?
Pöccre indul és teszi a dolgát -10-ben és +40-ben. Városban, országúton, sztrádán egyedül vagy a zasszonnyal (az úgy szűk 150kg!) Van róla videóm, amikor Rómában két személy 110-el megyünk a körgyűrűn - meg sem kottyan neki
Egyetlen dilemmám a hely: abból van kevés, motorból és autóból meg sok
Ha így is érdekel és érdekes árat ajánlasz érte... nem tudom
Sziasztok! Keresnék cbr 125ös motorkerékpárt,injektorost 2007 utánit.Ha netán valaki megvállna tőle kérem írjon.Köszi előre is.
JC34 van. Szerintem neki sem 50-eshez kell.
Az 50-eshez UK-ből rendeltem bontottat eBayről.
Baratom fianak is ez volt az egyik oldalon, lefurtuk a csavar fejet, sajna uj csavar kell :) a menetes resz utana kihajthato volt....ugyhogy csavarbolt :)
külön sehol, szettben adják.
https://www.wemoto.com/parts/p... ezektől én már rendeltem alkatrészt, rendben volt minden.
Sziasztok! Ilyen membránt keresek. Ha tudtok segíteni meg köszönném! Köszi!
Érdekelne a tank JC50 2016-os modellhez...
Sziasztok! Van egy kis problémám. Kb. 8000 fordulatnál elkezd a motor rángatni és nem is gyorsul. Van esetleg valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a probléma? Hirtelen jött, előtte nem csinálta, semmi "jele" nem volt előtte. Üzemanyagrendszer? Üzaszürő? Előre is köszönöm! Üdv, Szilárd
Olcsó megoldást nem tudok, de van egy fölösleges komplett tankom. Nem szép, de gondolom van benne szűrő a benzincsapon.
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. A tankban a benzincsapnál van egy szűrő. Van infótok, hogy hol tudnék csak szűrőt venni? A benzincsap jó, csak a szűrőt kellene cserélnem. Nem a gyárira gondolok, valami olcsó megoldás érdekelne. Köszönöm a segítséget!
Szia, köszönöm a választ.

Sajnos nekem így sem ment. Érdekes, hogy a jobb oldalit sem tudom lelazítani.
Nem tudom, nekem magától szokott leesni menet közben.
Komolyra fordítva: elvileg nincs. Szerintem nincs. Az egy 6-os csavar ami simán rögzíti - ahogy a többi motoron is.
Sziasztok!

Még egy kérdésem volna. A kormánysúlyt szeretném kicserélni, de egyszerűen nem tudom lelazítani. Én vagyok gyenge, vagy van valami trükkje? Fordított menetes esetleg? Válaszokat előre is köszönöm!
Köszi. Írtam.