Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megkeresem ha lesz időm ma délután és ide rakom
még egy kérdés.a gyűrűknek hogy kell a dugón állni?eltolva hogy ne essenek egybe a nyitott részek?
nem találom benne :(
A szervizkonyvben (service manual) a hajtokar ellenorzese precizen le van irva. Azt kovetsd. Meg egyebkent minden meresi procedura.
Nem szereztem egy blokkot és azt csinálgatom,hajtókar csapágyas de nekem van egy blokkom amin elszakadt a szelep és szétverte a dugót ebből szeretném átrakni a főtengelyt és érdekelt volna sérülhetett-e a hajtókar.Enyémnek semmi baja,kop-kop gyorsan le is kopogom :)
Pesten a janodobnál csináltattam őket ismerem,jók.
Feljebb tolni egy rövidebb dobot, ez jó ötlet, ahogy az adapter is! Köszi!
Van esetleg egy ilyen kipufogós szaki, akit ajánlanátok?
Inkább az összekötőn kellene variálni a dob annyira nem lényeg,max minnél rövidebbet kell feltenni minnél feljebb.
Kipufogós megoldja,lábtartót meg egy adapterrel is feljebb lehet rakni.
ez 900rr-é de tuti van vagy lehet csinálni 600f-re is.
Ha ennyire komolyan pályázol, akkor lehet érdemes egy régebbi-olcsóbb gépet (akár töröttet kevés pénzért) átalakítani és csak pályázni vele. Egyrészt nem félti az ember annyira, másrészt azt akkor alakíthatod kifejezetten pályára.
Egyébként mindig mondom, h legalább 4 motor kell.
1. pályázni
2. városba
3. terepre - crossozni
4. túrázni aszfalton, könnyű terepen
Ha még fokozni akarom, akkor a 4-est külön lehet választani 2 motorra.

Aztán felébredek és belelóg a kezem.
Ez igaz, és egy rr-rel részemről annyi lenne a túrázásnak is. Bár idén a pályán több időt töltöttem, ezért is gondolkodom, hogy merre tovább..
Köszi a hozzászólásokat.
Hát majd jönnek a pályázósak, oszt jól elmondják.
áh,keverve nem rázva.
Telóolaj helyett, mi???
A Raptor, ill. Martin dobok merültek fel és talán KalterMoto lábtartót láttam F4i-n, van esetleg ezekkek tapasztalat?
Az euroringen mesélte az egyik pályabíró, hogy ezek a sport lábtartók nagyon ki vannak könnyítve, látott már letörni többet is, csak testsúky terheléstől..
2004-es, csak 2005-ben lett üzembe helyezve, ezen még épp lehet állítgatni.. :)
Fűrészpor.
Ha a tiéd is 2005-ös, akkor azon már nem lehet húzó-nyomó fokozatot állítani. Nem zavar, h pályázáshoz elég puha a futómű???
Ha más tekintetben megfelel a motor lehet kevesebb pénzből kijon az átalakítás mint egy másik motor állami sarcai.
Nekem ez van, én nem nagyon pályázok és nem is tudom ledönteni annyira, de ez ovál és mégis leért az említett úriembernek.

http://www.revzilla.com/produc...
Nekem is ő rémlik, csak nem vagyok biztos benne, ezért nem írtam.
Igyekszem én is kiülni minél jobban, hogy ne a motor dőljön. Nekem teljesen gyári a gép, kivettem a csavarokat a lábtartóból, most a kipufogó volt lent, egyszerre a lábtartó szélével. Egyrészt nem akarom szétkarcolni a gyári dobot, másrészt a múltkor kiemelte a motort, majdnem eldobtam.
Sajnálnám eladni, most egyszerre tudok vele 10 napos túrákra és pályára is menni, ezért hezitálok, hogy nekikezdjek-e néhány átalakításnak. Egy ovál dobbal, ill. sport lábtartóval talán ki lehetne tolni még a határokat..
Nalim8 kolléga elég sok pályázós képet rakott fel nem látom hogy zavarná a lábtartó vagy a kipufogó.
Attól függ hogy profi célra kell vagy csak hobbi örömforrásra.
Hát a sportdob se mindegy milyen, mert vkinek innen egy amcsi yoshimurája is leért emlékeim szerint.
Onnan tudom, h én is vettem egyet, sztán láttam neten eladót és megkérdeztem miiért akarja eladni.
Szia Pohi,

milyen időket sikerült így menned a hringen? Pont ezek miatt tervezem lecserélni az F4-et. Vagy kezdhetem legyerélni a lábtartót, kipufogót sport változatra, aztán nem tudom mi lenne a következő.. S valószínűleg így sem lennék egy RR vagy gixxer közelében a dőlésszöggel..

Üdv,
Zoli