Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

F3-nál is elég a jobb oldalát leszedni.
No itt a 600f története számokban, ha csak az F3-tól számolom, akkor is eltelt az F4i gyártásának végéig 11 év, de ha még az F2 és F is ilyen, akkor még több, számomra ez bosszantó, főleg azért, mert pont a hondától nem várná az ember...
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/honda_cbr600f_f4i_szelid_harcosok

A vicc, h a cikk is megemlíti ezt a hibát, mint tervezési hiba.

Mondjuk szerintem már 30 alatt qrvára nem ússza meg az ember. Még a szívósort is le kell szedni, h hozzáférj. Az rr-nél viszont asszem elég a jobb oldalidomot leszedni és simán hozzáférsz...
F3 az tuti nem fogasléces.
Persze, igazad van.
Az lehet, h nála van a pont, de azért meg is ba...hatná, h nem javította ki sok éven keresztül a tervezési hibát, mert lássuk be, h azért tuti kaptak visszajelzést bőven és kb. egy honda mérnök félórás újraszámolással v. más anyagú rugóval stb. orvosolható lett volna könnyen a práblem...
Enyémben most 41e km van, ez már a 2. feszítő volt benne. A gyári után szintén japánból érkezett gyári (nem után gyártott, ha egyáltalán létezik után gyártott, nem tudok róla) lett belerakva, még kb. 16e km-et se ment el. Nem hiszem, h ez normális, főleg úgy h normál módon, vagy inkább kímélő-túrázós üzemmódban használom.
az f2-f3 feszítő az fogasléces ha jól emlékszem
Mérnöki szemmel nézve a hondánál a pont. Más kérdés az anyagminőség vagy a menetemelkedés vagy rugóerő.
Ehun a képek:
1. patron egyben
2. Szétszedve sorrendben
3. belseje
4. rugó alulról
5. Menetes tengely, aminek a másik "sliccelt" végébe akad be a rugó alja, a rugó másik vége pedig a házban kialakított kis vájatban akad
Naggyából.
Amúgy a léces is szar.
Ápropó vélemény ilyen csájna benzincsapról?

Mi atökömé vákum kivezetés rá?

http://www.ebay.com/itm/Gas-Fu...

Vagy ez szopat vagy a pumpa,esetleg szar a benzin de végre heroikus köszörülés után beindult ez a lom.
Hát aszondták a szerelők, h ezek az API-k nem vmi jók, mert a menetnél szoktak ereszteni + állítgatni kell, ugyebár ahhoz meg ugyanúgy szét kell bombázni mindent. Egyébként szétszedték ami benne volt és a rugón feszítettek pluszban (most jó, kíváncsi vagyok meddig). Elég fasz egy szerkezet, itthon szétszedtem én is. Ott még mutattak nekem egy suzukiét, ami sokkal okosabb. A baj lényege egyébként tök 1xrű. Ha vkit érdekel csinálok róla képet és elmagyarázom.

A hondánál az a baj, h menetes a tengely és ha a rugó elgyengül a vez.lánc a rugó ellenében vissza tudja ütögetni a tengelyt. A suzinál tulajdonképpen fogasléces a tengely, amit a rugó feszít és egy kis rugós ék ugrik be a fogasléc vájatába biztosításként és így nem engedi visszafelé a tengelyt. Állítólag a honda azért csinálta menetesre, mert ugyibár így a feszítés folyamatos (átmenet nélküli). De persze ha mondjuk mint a suzinál elég sűrű a fogazás, akkor szinte lófing az ugrás.

Nemtom érthető volt-e...
csak FS-re átalakított :)
Meg van a gyári idom, ülés és dob is, szerintem vissza is teszem majd :)
Persze csak hogy ne hiányold a kapaszkodót ;)
Nem vált be a manuális feszítő?
Vagy nem raktál be olyat?
Hoppá ezt benéztem, most látom hogy FS
Hát a hátsó kapaszkodó hová tűnt?
Az irányjelző nem kötelező alkatrész tartozék a motorkerékpáron. ;)
Vett mostanában vki vez.lánc feszítő patront és ha igen mennyiért, hol??
A réléről húzd le a 49 pozitív vezetéket és kösd össze a kapcsoló 49a vezetékkel. Add rá a gyújtást és kapcsold be az indexet, ha világít az index folyamatosan akkor a relé kuka.
Ha nem világít akkor a relére menő 49 vezetékre köss egy izzót és érintsd a testhez. Ha nem világít akkor odáig sem megy el a villany. Így sorban kell végig ellenőrizni a kapcsolót is.
sziasztok,tudántok segiteni egy szétszedett pályázásra használt cbr600f2 vettem,összepakolgattam,minden müködik,kivéve az irányjelzöket,reléje se kattog.viszont elsö forgalomba helyezése lenne,válaszokat elöre is köszönöm
A váz merevítő jelentem tökre ugyanott fut ahol a 600FS-en....szuper volt a gyertyacsere :D
Igen, sejtem
Óvatos leszek :)
Sok kép még nincs, de íme 2
Köszönöm, úgy látom semmi gond nincs vele :)
Ez a szerelem örökké fog tartani . Meglátod!!!
Akkor már csak a képeket várjuk az új tagtól. :) aztán óvatosan mert azért nem igazán kezdő motor.
Szia
Köszöm a választ, azért nem aktív mert megvettem :)
Megvolt a szerelem :)
Gumik, tárcsák, betétek, lánc és kerék hibátlanok, de még az olajok is olyanok amit akár borospohárban is makulátlannak tűnnek
Hideg volt, semmi füst. Sem odahúzásra, sem alapjáraton. Kuplunggal és nélküle is szép motorhang. Gyönyörű állapotnak tűnik, szóval megvettem :)
Ha valaki szaki esetleg Tatabányán megszakérti, azt szívesen venném.
Bár már megvettem, csak hogy mire számítsak. Nekem hibátlannak tűnik és remélem szerelemmotor lesz, de Ti nyilván jobban meg tudjátok ezt ítélni.
Köszönöm a tanácsokat
Üdv
Ákos