Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Olyan plexit ami a képen látható motoron van hol tudok szerezni? Nem találok sehol neten
semmi nem fogta,simán kipattintható volt
Zéger gyűrű lehet, szóval ahelyett hogy mindenki találgat, pucolja le hogy látszódjon, aztán mehet bele a csavarhúzó :) csak a tengelyt ne sértse meg mert akkor tuti ereszteni fog az újjal is.
Ha nincs külső perem, bár mért lenne. Nem kell blokkot bontani egy váltó szimering cseréhez. Kapd ki egy görbe csavarhúzóval. Bár a vacuumos technika a legjobb. Tedd be az ujat. Csak az olajad folyik szét ha nem engeded le.
esetleg más valaki a témában?
Azt nem tudom,de ha nincs perem kifelé,látod a komplett szimeringet,talán ki lehet rángatni.
bátran neki állhatok kiszedni?
Az eléggé látható.
srácok váltókar szimeringet lehet cserélni f2-nél?kívűlről
elég veszélyes mert ha leállsz és a tűszelep átenged a karbiban televeri benzinnel a hengert
Üdv! Valaki már cserélt-e ki F2-n a membrános/vákumos benzincsapot olyanra ami nem membrános? Csak kiváncsiságból kérdezem, én 1 évet úgy használtam, mert a membrán meglyukadt. A vákumcsövet meg bedugtam. Aztán vettem javító készletet és visszaraktam azt.
Mérj ellenállást a szenzoron 20-30 fok között 1-4Kohm az ellenállása ha jó
IAT szenzor rossz vagy csak kontaktus a csatija
Üdv! Ha túlmelegszik leáll a motorom Honda CBR600 F4. Kis pihenő után beindul, majd újra leáll. Hibakód 9 rövid, 1 hosszú, 9 rövid és ez ismétlődik. Hol lehet a hiba?
Gyorsabb lesz, meg gyengébb, de nem számottevően
nem tudtok jó boltot ahol olcsón lehet tömítéseket venni f2be?
Sziasztok!
Valaki rakott már hátra nagyobb lánckereket? Mik a tapasztalatok?
Pénteken cseréltettem láncszettet és itthon vettem észre, hogy 46-os helyett 45-öst tettek hátra. Az FS-en gyárilag 46-os van, a sima F4-en meg 45-ös. De szeretném gyári áttételre cserélni, vagy akár 47-esen is gondolkodtam.
Ha valakit érdekel egy 20 km-es 45-ös hátsó, akkor jó áron eladó!
Értem,köszönöm a válaszokat,sajnos nem tudtam megnézni,mert be sem indul nem ad életjelet kulcs elforditására sem,se a müszerfal ,semmi.Aztán kapcsolgattam jobboldalon a lámpa kapcsolót a kormányon és hirtelen kigyulladtak a lámpák a müszerfalon,beindult de akkoris ingadozott a fordulatszám mérö mutató 800 és 1000 között ugrált, motor zakatolt aztán leált és megint elsötétült minden.Szerintem beázott valami,mert miután lemostam a motort akkor jelentkeztek a bajok,azota eltelt 24 óra de a helyzet nem változott.
Huhh,nem egészen.
Jó egészséget és hideg sört Neked is! A feszültség jó fesz. szabályzó esetén 12,6 V tól a fordulat max közelében 14,2 V MAX . között!
tudtommal nem,
Általánosságban 13,5-15V közt kéne lennie.
üdv,f2 nél milyen feszültségi értéket kellene mérnem járó motorral az aksinál,ha a töltés rendben van?köszönöm elöre is.
Ha valakit érdekel,az apróban megtalálod.
Tegnap voltam megnezni 1000 yamahat bazki úgy füstöl mint állat blokk úgy szólt mint a zetor :-D én hülye zongorát akartam :-Dmaradok Hondánál