Honda CBR 600 F

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi mindkettőtöknek.
A fék pompás lett!
Éreztem én hogy ennek nem ennyit kell tudnia.
Cseréltem féktárcsát (majdnem minimumon volt),új Nissin szinterbetét,kitakaritva bezsírozva a nyereg úszó része,dugattyú megjáratva,5.1 es brembo fékfolyadékra cserélve.
Tökéletes lett.
A hátsófék nem egy bika, de azért fog, ha jól megtaposod tudja blokkolni a hátsó kereket, szóval lehet egy kis tisztítás, olaj és betétcsere segíteni fog rajta. Szoktak még a betét hátsó felére rézpasztát kenni, ha nyikorogna a rendszer.
https://totalcar.hu/tanacsok/a...
Csakis szinter, organikus felejtős gyorsan kopik és nagyon koszol. Teljesen jó az ebc is, ha rendesen ki van takarítva a féknyereg szépen újjal vissza tudod nyomni a munkahengert akkor nem fog ciceregni a fék mert nem ér hozzá a tárcsához a betét. Brembo is mehet bele, akár a kék vagy a piros is.
Szép estét.
Megoldódott a fokozatkijelző probléma,sikerült betanítani.
Lenne egy olyan kérdésem is hogy F4i tulajok nem panaszkodnak a hátsófékre?
Olyan sovány a fékerő,izomból taposni kell hogy lassítson,szerintem gyárilag nem ennyire gyengusz.
Mivel betétcsere lesz igy szétszedem darabokra és egy alapos takarítás után fékfolyadékot is cserélek csak tudnám hogy milyen betétet vegyek bele.
Van aki az Ebc-t szidja hogy mintha tücskök költöztek volna a hátsó fékbe 😀 van aki meg a kék Nissin-t szidta,a másik pedig hogy szinter legyen-e vagy organikus.
Ha valakinek van tapasztalata/véleménye az kérem ossza meg.
Köszönöm.
Sziasztok.
Van itt valaki aki ért az elektronikához?Azon belül is a fokozatkijelzőkhöz.
Egy Gipro fokozatkijelző induláskor (számolniakellenehatig) csak 4 ig számol,lehet ezt javítani esetleg vagy kuka?
Köszönöm ha valaki .....
Igen, néztem én is, mindenképp újat rakok majd bele, bár az a 2 is zsír új volt, de ezt nem érdemes elspórolni.😃
A szimeringre csak azért tértem ki, mert az nincs benne a felújító készletben, ha meg már szétszeded legyen az is új és akkor egy időre remélhetően nem kell hozzányúlni.
A 2 féle szimoból az első tourmax volt, s másik athsna. Az3rt gondolom, h nem a szimcsóval van hiba.
cbr600f 2005öshöz kellene fejidom meg jobb oldalidom...tud valaki?
honnan szerezzek oldalidomot meg fejidomot a cbr f00 f4 2005- hez???
meg van műanyagozva de nem tetszik
Szívesen! A Motoealkatresz.eu-tól rendeltem, ami 3 nevet is felsorol, azt nem tudom hogy van-e közöttük minőségbeli szórás, nekem All Balls jött, azt írják jó minőség, de szerencsére nekem is bevált. Arra figyelj, hogy a készlet csak a képen látható alkatrészeket tartalmazza, szimering nincs benne, azt külön kell megrendelni. A Tourmax se rossz, de talán egy fokkal jobb az All Balls és nem sokkal drágább, porvédővel együtt van.
Köszi a választ Laci, én-mi is a perselyekre gondoltunk, de ez most megerősített ebben. Esetleg megírnád hol vetted?? Ahogy nézem a motoralkatresz.eu is van.
"Szóval ha rá van adva a gyújtás van mikor nem hallani szivattyút azaz nem indul el?"
Pontosan,gyujtás ráadásakor hol megy a szivattyú hol nem.
Annyit tudok hogy a szivattyú és annak reléle jó mert az előző gazdinál egy emberke rövidre zárta jópárszor a relét és ment a szivattyú.
Valami más lesz,lehet hogy az álltalad említett imo antenna.
Irtam neked üzenetet,nézd meg légyszives.
Köszi.
Szóval ha rá van adva a gyújtás van mikor nem hallani szivattyút azaz nem indul el? A jeladónak sok köze nincs ahhoz ha az ac nem megy ha a jeladó rossz max nem indul el a motor de az ac-nak mennie kell.
Ha az ac nem indul el annak több oka lehet rossz relé vagy maga a szivattyú rossz szorul rossz vagy kontaktos a vészleállító gomb vagy amibe utoljára egy túra alkalmával belefutottam igaz az egy XX volt de ott meg az imo antennája adta meg magát ami a gyújtáskapcsoló körül van azért nem indult az ac nem tudta olvasni a kucsból az imo chipet
Első körben olyankor ha nem indul én próbálkoznék egy olyannal hogy direktbe kötném az ac-t és megnézném hogy úgy megy-e ha 10-ből 10x elindul akkor nem az ac a rossz lehet tovább nyomozni
Sziasztok.
Egy olyan problémám adódott az F4i vel hogy van mikor nem nyomja fel az üzemanyagrendszert a szivattyú.
Most vettem és a gazdája azt mondta hogy egyik szerelő azt mondta neki hogy a fölső holtponti jeladó baszakszik.
Holnap küld a volt gazdája egy újat de szerintem nem ez okozza a problémát.
Nem lehet hogy csak az üzemanyag szivattyú reléje kedi megadni magát?
Köszönöm szépen ha valaki tudna mondani valami okosat.
Hasonló cipőben jártam, csak én a saját hülyeségem miatt. Olajcsere, teló szétszed és hamár kint van a bele, legyenek új perselyek, szimeringek. Sikerült belefutni nem olcsó de mégis silány minőségű készletbe, ami után könnyezett a teló. Kétszer cseréltem szimeringet, egy szezont alig bírtak ki, végül vettem egy komplett All Balls felújító készletet perselyekkel együtt, ezután szünt meg a probléma. Nekem a csúszóperselyek belső bevonata (a kopóréteg) vált le, ettől függetlenül nem volt számottevő a csizma lógása a becsúszószárhoz képest, mégsem tolerálták a szimeringek. Régi Hondákon volt olajleeresztő csavar a csizmán, nem volt az véletlen, nem is fogom szétrángatni mégegyszer, inkább sűrűbben cserélek olajat, simán meg lehet oldani a leeresztést szétszedés nélkül, az alsó imbuszoknál, max veszek egy kicsit több olajat és átöblítem. Az előző motoromnál egyszer szedtem szét teljesen a telót, akkor az is kapott egy felújító készletet, azután csak olajcseréket csináltam, 9 év múlva adtam el, nem volt vele probléma. A szimering és a csúszóperselyek sem szeretik a szétrángatást, ha meg könnyezik a teló és szét kell húzni, akkor már érdemes kicserélni mindegyiket, sok bosszúságtól menti meg az embert.
Akkor csinálnék olyat, hogy a tömörebb oldalról átszerelném a szimeringet, vagyis felcserélném öket. Ès megnézné, hogy vándorol-e szimeringgel a szivárgás is.
Vagy krómszárakat cserélném fel. Szimering marad a csizmában, a jobbos krómszár megy a balosba és balos a jobbosba. Picit sok szerelés..., de...
A gsxr-nél a USD telók krómszárai megkopnak a porvédö felett egy foltban a terhelt "oldalon" olyan mértékben, hogy króm alatt látszik a nikkel, réz...és még akkor is tömörek szoktak lenni, pedig ott USD teló nagy hátránya is érvényesül, miszerint a szimering felett ott van folyamatosan a folyadékoszlop...
Szóval elvileg elég szar felületen is tudnak még jól tömiteni.
Másik oldaliban is lett szimcsó cserélve, mert hangyafssznyit az is nyáladzott, ua. márkájú lett berakva és az teljesen jó... Az es3s meg mar régebben volt, utana jó ideig nem eresztett még, szóval nemtom mitől mehetett volna el a körkörösség. De rá fogunk mérni arra is, h ezt a hibalehetőséget is kizárjuk. Köszi a tippeket.
A hondások mindig gyári szimeringet szoktak venni... nekem is volt hogy a saito felcsíkozta a krómszárat olyan szar volt a szimering...
Szerintem le kéne tudni követni a szimering ajkainak egy egy-két tizedest lógást a telószáron. Esetleg a kisebb hézag a persely és a szár között kevesebb folyadékot enged fel a szimeringhez. Meg nem tartom olyan rossz ötletnek, ha porvédö és szimering közé zsír van betöltve.
Másrészröl, áttól hogy nem érezhetö a krómszáron sérülés, attól még elveszthette a körkörösségét...
Hi! 2005-ös gép, már nem az állíthatós első teló. A 2. új szimcsót rakjuk bele és még mindig ereszti egy kicsit az olajat. Sérülés nem érzékelhető-látható rajta, a szimcsók is 2 különböző márkájúak voltak. Régebben ugyan estem vele (n vészeset), de nem sérültek a telók, nem húz semerre, nem rángat nem szitál be, a felülete pöpec. Nem ömlik belőle az olaj, de azért törölgetni kell, szóval szemmel láthatóan ereszt. Volt már vkinek hasonló?? Még az alsó-felső perselyre gondoltunk, h hátha... Ja, és rendes szimcsó beütővel összerakva, nem tákolva.

Köszi Srácok ha vkinek van ötlete
Na most itthon vagyok végre ismét vidéken. Kikapartam mar a "téliesítésből", viszont a mai laza túra során nem jött elő, es amikor 1-2 hónapja ránéztem, akkor sem tudtam előcsalogatni.
Holnap rámegyek, hátha produkálja ismét.
Le volt mar beszélve egy villamossági szakemberrel is, h ránéz, de hopponhagyott 😒..
De az eddigi jelek alapján nekem ugy tűnik, h a bal teleszkópnál, ami megy kabel, ott az egyik csatlakozóval van gond.
Tavaly, mikor mentem fel Pestre trainingre, es tankolás után nem akart elindulni, akkor is ott matattam, mikor helyrejott.
Helló, megoldódott?
2002-es F4I-n még volt világítás kapcsoló na mindegy is én első körben a kormány kapcsoló részt szedném szét nincs-e ott valami gebasz vagy először csak lehúzni az első égők csatiját hejzetjelzőét is meg a hátsó lámpát is ha úgy felkacsolt villanyal jár a motor akkor menet közbe hátsó visszadug ha megáll akkor abba a kötegbe vagy hátsó lámpánál vizsgálódni ha nem akkor folytatni elöl helyzetjelzővel majd a tompítottal macerás az ilyet megkeresni de valahol neki kell állni 😬
#kontakthiba?! #f4i #2002
<br>Jelenleg olyan problémám van, hogy ha fel van kapcsolva a világítás, akkor nem indul el a motor, és nem indíjta a gyujtáskapcsoló a benzinpumpát(?) sem, valamint a reflektor visszajelző folyamatosan világít.
<br>HA leveszem a világítást, indít a benzinpumpa(?) és be is tudom indítani a motort, viszont semmi fény nincs, index, féklámpa sem. Rákapcsolva a világítást leállítja a motort, és újra világít a refi visszajelző.
<br>Korábban már elöjőtt ez a gond, akkor bal oldalt a villa mellé lenyúlva az egyik csokit megigazítva helyrejött, tegnap hosszabb idő után sem.
Hibakód nincs.
<br>Valakinek ilyennel kapcsolatos korábbi tapasztalata? Csokicsere?