{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5595103] 2020. 02. 24. 20:05
Bikali zoltán
Sziasztok. Szeretnék én is fokozat jelzőt, de nem tudom hogy amit lehet az Aliexpressen rendelni az jó lehet e!!! Ha igen akkor mennyire körülményes a bekötése és hogy lehet e ehez a fajta mocihoz. Ezt rendelném meg ha jó lenne a mocira. Elvileg ez a fajta ehez a típushoz jó lenne. Tudnál e ebben segítséget nyujtani. Előre is köszi.
[#5594754] 2020. 02. 23. 20:50
piciz
A vákuumcsőbe nem lehet benzin akár innen is megrendelheted amit beraktál kèpet vahy ebay vagy egyenesen a hondátóv valamelyik kereskedèssel meghozatod
[#5594546] 2020. 02. 23. 14:45
b.márk
Igen, úgy néz ki ez ment tönkre. A vákumcső felé abszolút nem szabad átengednie a benzint ugye?
Akinek kellett már ilyen, honnan rendelt? Magyar oldalon nem találok, cikkszám alapján sem.
[#5594436] 2020. 02. 23. 14:07
sanya36
Szia. Érdekelne a fokozatkijelző bekötési rajza vagy fotok ha vannak. köszi
[#5593191] 2020. 02. 19. 6:43
piciz
Mi a hibajelensèg
[#5593185] 2020. 02. 18. 23:22
Turista
Akkor már meg is van, h mit nem tudtam kinézni.. :D
571"0" az egy 0 és nem 8-as vagy 6-os. :) így már azért egyszerűbb lesz.
De még mielőtt cserélném, azért a fórumon olvasottakat átnézem és kitakarítom.., mert egyébként nem ír hibakódot, egyáltalán nem panaszkodik rá a rendszer.
[#5593113] 2020. 02. 18. 15:39
piciz
Enyémre denso 079800-5710 5V-PS38 van írva úgyhogy szerintem a tied is eredeti
Amúgy ez a gyári száma
[#5592929] 2020. 02. 17. 18:33
Turista
hali,

Map szenzort, aki már cserélt, honnan szereztétek be? Valamint, ha rá tudnátok nézni, akkor nálatok is "ilyen" van benne [denso 079800-5718; 5V-PS-38], már abban is kételkedek, h a megfelelővel hajtották korábban..
Köszi a segítséget!
[#5592869] 2020. 02. 17. 15:16
perik71
Jaja, volt már itt pár embernek membránszakadása...
[#5592769] 2020. 02. 16. 22:42
piciz
Jól sejted a nyomástartó membránja lehet átszakadva viszont az a benzin nem most álló helyèbe folyt bele hanem mèg akkor amikor használtad azèrt is kormolt valószínű mivel a szelepre menő vákuum csövön is már üzemanyagot tudott szívni az átszakadt membrán miatt
[#5592709] 2020. 02. 16. 15:27
b.márk
Sziasztok! Olyat produkált ősszel a gépem (f4i), hogy kis gázon egyenetlenül jár, nagy gázon kormol. Ezt az utolsó előtti guruláson kezdte el, utána tankoltam bele a megszokott helyen és normálisan működött ezért elraktam télre abban a hitben hogy biztos szar volt a benzin. Ma elmentem megnézni téli álmában és látom hogy magasabb az olajszint mint amenyit beleöntöttem tavaly tavasszal. Hűtőfolyadék szintje min-max között van. Injektoros motornál is bele tud folyni a benzin az olajba? Esetleg szar lehet a nyomástartó szelep? Vagy injektor hiba?
[#5591774] 2020. 02. 13. 8:27
Meki
Köszönöm.
[#5591652] 2020. 02. 12. 14:36
perik71
Legörgeted és az olajok alatt megtalálod. Ha jól látom 43x54x11
https://motoralkatresz.eu/motorok/honda/600/CBR600F/2006/
[#5591634] 2020. 02. 12. 12:20
Meki
Szevasztok. Megtudnátok mondani esetleg egy CBR600 F4 (2006) első teleszkópban lévő szimering méretét,számát ?
Köszönöm.
[#5590888] 2020. 02. 09. 9:35
b.márk
Az enyémben most Eneos van. Teljesen jól működik
[#5590275] 2020. 02. 05. 13:28
Crosse
Na akkor egy próbát megér a dolog :) Köszi
[#5589964] 2020. 02. 04. 16:51
piciz
Nekem annó a casrolt mikor vészesen elkezdték hamisítani akkor volt ilyen a váltó mikor már volt az olajban 2000e km kb elkezdte azt csinálni hogy városban araszolásnál ha jobban megmelegedett a motor egyszerűen nem lehetett kivenni üresbe mert vagy átugrott kettőbe vagy kettőből egybe annyira feszült szorult a váltó mióta Motul 5100 10W-50-et használok azóta még ilyet nem tapasztaltam soha
[#5589946] 2020. 02. 04. 15:11
perik71
A motulnak is jónak kéne lenni. Én mondjuk a repsolt rakom bele, pont amit írsz, nekem nem szokott vele gond lenni a legnagyobb melegben sem... Vagy még a 7100-es motulra is sokan esküsznek.
[#5589884] 2020. 02. 04. 10:16
Crosse
Sziasztok!

A 2019-es szezonban azt tapasztaltam, hogy ha a motor felmelegedett akkor gyakran nehéz volt a váltás. Plusz 1-esnél elég embereset csattan a váltó (más motorokhoz képest is).
MOTUL 5100 4T 10W-40 -at használtam; szerintetek lenne értelme Repsol Moto Racing 4T 10W-50-re váltani?
[#5585220] 2020. 01. 14. 14:47
Jámbi
Szia. A vészleállító kapcsolót megnézném jó állásban van-e. Bár nekem sima f4 volt azon ha le volt kapcsolva nem is tekert nem tudom az injektoros más-e.
[#5584605] 2020. 01. 12. 11:04
perik71
Kéne hallani, elég jellegzetes és jól hallható. Szóval valszeg ott lesz a hiba szerintem...
[#5584562] 2020. 01. 12. 6:46
veinert
Igen én is így gondolom, de sajnos egyelőre nem indul. Nézegettem videókat és úgy nézem, hogy nekem valamiért nem tölti fel üzemanyaggal a rendszert. Nem adja azt a "zúgó" hangot amit kellene. Szerintem üzemanyag pumpa lesz a hiba. Ezt viszont szerintem csak szervizben fogják tudni ki mérni.
[#5584556] 2020. 01. 11. 22:55
GaborfarkaS
2 év állás? Álltó helyében nem kéne tönkremennie, nem egy kosár eper ez.
Én tisztogatással kezdeném.
[#5584538] 2020. 01. 11. 22:10
veinert
Sziasztok!

Egy Cbr600F4i tulaja vagyok, kis infót esetleg tanácsot szeretnék kérni vele kapcsolatban. Sajnos két évet állt a motorom, ma új akku, 100-as friss benzin és nem indul. Csak teker az indító... Sajnos nem emlékszem, hogy kellene-e hallani az üzemanyag pumpa hangját indítás előtt? Most nem hallok csak egy halk kattanást,relé hangját.
Ha ez a pumpa ment tönkre azt hol érdems beszerezni? Mekkora munka a cseréje?

Előre is köszönöm.
[#5581864] 2019. 12. 29. 21:36
MACIKA74
Sziasztok!
F4i 2006-ra keresek kipufogó dobot.
Ha lehet akkor gyári érdekelne inkább.
Vàlszokat előre is köszönöm.