Sajnos itt semmi ilyen váltpztatás nem volt. Bár nem gyári a kipu de slip on szóval sok vizet nem zavar. Ezzel a jelenséggel meg küzdök amióta megvettem de először azt hittem csak gyertya. Utána lett szinkronizálva, szelephézagolva de semmi nem segített. Még annyit vettem észre hogy motorféknél 3000 fordulat környékén és alatta "belebeg" a fordulat. Szóval nem egyenletesen esik hanem hintázva. Gondolkodtam még rajta hogy lehet esetleg a szívócsonkoknál valahol fals levegőt szívna és az nem tetszik neki?
Szia,
929-nél több kilazult gyertyapipával találkoztam már, az a része kopott ki, ami rámegy a gyertya csúcsán lévő menetre. Az üzemanyagnyomás szabályzó membránt is érdemes ellenőrizni rendesen, meg persze a nyomást és szállított mennyiséget. Jah, és az exup kikötés után(vagy rosszul felszerelve) alacsony fordulatszámon nagyon rossz a motor ereje…
Sziasztok. Tapasztaltabb motoros kollégáktól kérdezném, hogy CBR 929 nél tapasztalt e valaki olyat hogy alapjárat és alapjárat közelében (max 2500rpm) melegen a motor gyenge, ingadozik az alapjárat, kimarad néha a gyujtás, felette semmi baja. Gyertyák újak, szelephézag állítás megvolt, szinkron megvolt, új olaj és szűrők, kipucolva minden. Valakinek valami ötlet merre érdemes keresgélni a hiba forrását?
Szia Tomi! Igen, azt kiderítettem, hogy 3,5 bar-os kellene, de nem tudtam, hogy az F4é mennyi lehet. Arról nem találtam infot. Akkor lehet a 3 bar kevés lesz... 😔
Szia,
Nyomásszabályzásra ugyan az, viszont a kiálló cső más szögben áll. Amennyiben elfér, mehet rá(természetesen ÚJ O-gyűrűvel!!!).
Amúgy a 929 és 954-en ugyan az van.
929-nél több kilazult gyertyapipával találkoztam már, az a része kopott ki, ami rámegy a gyertya csúcsán lévő menetre. Az üzemanyagnyomás szabályzó membránt is érdemes ellenőrizni rendesen, meg persze a nyomást és szállított mennyiséget. Jah, és az exup kikötés után(vagy rosszul felszerelve) alacsony fordulatszámon nagyon rossz a motor ereje…
Ha érdekel 929 e.lámpa,van.
70-3179083.
üdv,Pali
Van,ha érdekel 70-3179083.
üdv,Pali
SC33 919 hez keresek komplett elejét villahidaktól lefele 🙂 normális áron.
Nyomásszabályzásra ugyan az, viszont a kiálló cső más szögben áll. Amennyiben elfér, mehet rá(természetesen ÚJ O-gyűrűvel!!!).
Amúgy a 929 és 954-en ugyan az van.