Honda VFR

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kuplunghoz érdemes motul dot 5.1et venni vagy elég a 4 ? most megyek venni írjon már valaki :) köszönöm
Hi!
KOZMAX!
Ha több fogyasztót tennénk fel a motorra,az felvenné a gencsi által leadott teljesítményt,a szabályzó üzem közben,mikor nyomkodja le a fázisokat testre,akkor ugye pillanatnyi zárlatot okoz (ettől melegszik a szabályzó).Ha az áramot felvennék a plussz fogyasztók,esetleg kisebb lenne a zárlati áram és kímélné a tekercset.
Már amennyiben direkt gejesztésű a generátor-és én úgy tudom,hogy az.
Ezért jobb az autóké,az annyit ad le,amennyit a fogyasztók kérnek.
Helyes lehet e gondolatmenet?
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni, az FI hátsó rugóstag szemtávolsága mennyi lehet, ha valaki tudja kérem írja meg, előre is köszönöm.
Szép estét Nektek.
Szerintem bizd szakemberre, de olyanra aki látott már dual rendszerű Hondát! Tapasztalat nem mindenkinek megy át elsőre ;)
Köszönöm a fontos infót, küldjetek már elérhetőséget Kozmaxhoz :)
Itthon biztos nem mernék hozzáfogni. Egyéb fontos hibalehetőség esetleg vagy mire feltétlenül figyeljek oda a 07-es VFR-nél vagy fiatalabbaknál ?

köszi :)
Most is az a szerviz ;)
Semmi köze a kapcsolható világításhoz!
Nekem.
Kinek van itt 1200-je???
Az 1200-re is jellemző ez a hiba?
Nincs mit majd leiszuk legközelebb
Köszi Pistám!
Igyátok minden szavát NEWFULLMOON tudja mit beszél.Az a generátor egy időzített bomba!
Ha ketten vagytok siman haza lehet jönni toltes nelkul.
Ezek szerint csak arról nem tudsz, hogy hozzányúltak a japók a generátorhoz és nem vált előnyére, sokszor hamarabb tönkremegy, mint a régi és a 2005-ös gépen már bőven ez van, mert korábban nyúltak hozzá. ;) Jó dolog a feszmérő, de a leégett rész szerepét egy ideig képes a többi épen maradt rész átvenni, és te erről nem fogsz értesülni. Ha meg már leesett a feszültség... Ráadásul, ha leégés előtt átalakítjátok, akkor nem kell drága tekercset venni. Gyári bontott 30e, új pedig 6 számjegyű.
Akkor még egyszer mert nem értitek: a A Vtec-nél nem az a kérdés hogy le fog-e égni a generátor, hanem hogy mikor!!!! Nálunk az fi-nél szerencsére még jó konstrukciót kaptunk. Ez a fúrás-faragás kiküszöböli azt a problémát amitől nem lesz gond vele. De a ti döntésetek, hogy mondjuk egy külföldi túrán adja meg magát és ott állsz egy kibaszott út közepén szombat este 7-kor 800 km-e az otthontól.
Szia! Egy barátom vásárolt egy 2005-ös VFR-t és Ő most retteg a generátor leégéstől. Nem szívesen "faragná" meg a motort ezért tanácsoltam neki, hogy tegyünk egy fesz. mérőt a motorra, legalább észlelje ha baj van. Esetleg az lehet egy megoldás, hogy egy relét beépítünk a világítás elé és addig ne világítson, amíg nem jár a motor. 2002 előttieknél nem jellemző ez a hiba, de ott kapcsolható is a világítás.
köszi a válaszokat!
ez a generátor probléma gyakran előfordul ?
teng.kapcs. cseréje holnap lesz ( motul dot4 fékolaj jó? )
leírná valaki részletesen a csere menetét ? nem akarom elrontani

nem csináltam még ha jól gondolom kormánynál a tartály tetejét leszedni, alul kinyitni a kis csavart amire cső van húzva, felül önteni bele az olajat közben jön ki a régi olaj és mikor az új jön akkor elzárni a csavart és vissza a tartály teteje,,,,kuplungot öntés közben be kell húzni ? kuplungot a végén mikor kell próbálgatni h jó e- tartály tetejének visszarakása előtt vagy után ?
Amúgy ha szeretnéd átalakítani akkor vedd fel a kapcsolatot Kozmax-al ő csinálja a volt Yamaha World szervizében.
9. A ket furatot egy bemart aluminium heggesztese fogja lezarni igy biztositva hogy az olaj ne juthasson ki a hazbol.
A vegso furatot en Istvan tesztjei alapjan 1,5 mm-esre furtam, igy megmarad a vtec vezerleshez szukseges olaj mennyisege es a generator is boven olajban fog furdeni.
1. Fedel leszed.
2. A tavtarto kozepere ami a az olajnyomo csovet tartja ebbol is a felsot
Valami festekkel osszejelolni.
3. 2,5-os furoval kifurni teljesen fedelet fontos hogy a fedel talpara meroleges legyen
4. Felszerelni vissza az egeszet majd kivulrol ugyanazzal a 2.5-os furoval megjelolni a olajnyomocsővet
( fontos hogy csak jelolni es ne furjatok at a helyen mert behullhat a forgacs a blokkba)
5. Az egeszet leszerelni az olajcsobe M5-os menetet furtam.
6. A fedel azon reszebe ahol a tavtarto a csohoz erintkezik
7-es furoval 10 mm melyen egy sullyesztest kell csinalni. En 6.5-ossel csinaltam de O gyűrűt csak 4*1-es vagy 5*1-es meretben lehet kapni. Ezert a 7-es jobb valasztas. De mindenkepp nezzetek meg hogy elbirja az oldalfala a tavtartonak...
7.egcsinalni a közdarabot amihez csinaltam rajzot. Mar a 7-es furathpz meretezve.
8. Megcsinalni a furatot ott ahol szeretnetek hogy az olaj bejusson. A tekercshez.
állandó olajozást azt hiszem...
Generátor hűtés alatt mit értesz?
Szia! Mivel már 9. éves a gép, célszerű a fék, és kuplungfoly. csere,de érdemes megcsináltatni a generátor hűtést,,mert 30 és 60 e km között valamikor biztos leég, és jobb megelőzni, de főleg olcsóbb. Sajnos tapasztalatból tudom. Nem kötelező, csak jó tanács. Fékfoly DOT 4 elég bele. SHELL, MOTUL ugyanolyan jó.