Honda VT 250 Xelvis

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Engem a főtengely, hajtókarok hajtókar csapágyak érdekelnének. Azonban ha kedvező az ár akkor viszem az egész blokkot. Remélem nem főtengelyes lett a tied is.

Előre is köszönöm!
Szia!
Nekem 3 évig volt VT250.
Most, 25 éves és használatban van.
(pár napja eladtam)
De az ismeretségi körömben most is fut pár darab.
Pedig már azok is túl vannak a 20. évükön.
A blokk szinte azonos.
Sosem volt vele gond.
Megbízható, jól irányítható kezes jószágok.
Az alkatrészek sem drágák hozzá.
Nincs jellemző típus hibájuk.
Majd ha tudjuk mit is vennél, jobban tudunk valaszolni...
Amugy nem tudok altalános tipushibáról.
Szia, udv a csapatban...ha meglesz:-)
VTZ sosem volt aluvázas
heló mindenki!Vtz 250eet néztem ki vételi szándékkal van valami tipus hiba? jellemző probléma?
91 ben volt még ilyen aluvázas vtz?
Köszi aki válaszol szombaton sasolnám a motort.

az enyémmel az a baj, h már most sem eredeti. Legalább is abból kiindulva, hogy nem találtam ezt a szín kombót neten. Meg van egy 2 idom, ami kicsit törött volt, le kellett cserélnem, és a donoré meg nem teljesen ugyanaz az árnyalat.
Nekem mindegyiken eredeti a "máz",nem hibamentesek,de szándékosan ilyeneket kerestem.
Sok sikert a felujitáshoz,oörülök hogy ha egy régi vas új élet elé néz.
Akarok csinálni egy fb csoportot nekünk :D nagyjából ugyanarról szólna, mint ez a fórum (segítség nyújtás, infók, tippek...). Ha érdekel, jelöljetek be, és felveszek mindenkit.
Akkor megnyugodtam. :) Amúgy a váz a donoron is ugyanaz az évjárat, mint az enyém, a blokkot nem tudtam megnézni, de valószínű, h akkor az is.
A terv a következő: így néz ki most a tank (mellékelt kép):
A szín kombó ugyanez marad, a feketére csak az embléma kerül nagyobba, a pirosra alulra meg a honda felirat. És ami a tank előtt van (fejidom, sárvédő) fekete lesz. Ami mögötte (oldal-, farok idom) piros. Váz fekete. (Esetleg ha van ötlet, szívesen hallgatom)
Semmi... Ha a hivatal azt írta be valami alapján, akkor az a hivatalos:-)..
Nekem a 4ből 1nek stimmel:-)
Csak az a megmosolyogtató... azaz röhejes... hogy mindig évekkel fiatalabbak a motorok papiron mint a valóságban ..
Aki nem ért hozzá a beszopja.
Mi a terved, milyenre tervezed?
Köszönöm. Sajnos nem így fog kinézni, de (remélhetőleg) szép lesz. Mi van akkor ha a forgalmiba nem a valódi gyártási év van?
Szia Ricsi
VT250FC produced in June 1982--to June 1983
chassis number : MC08-1000003 ~ 1068031
engine number: MC08CE- 1,000,042 ~ 1068037

A képen szerepel az eredeti kinézete
Üdv
Ricsi
annak is jöhetnek a számai..."megmondom ki vagy"
Alváz: mc081059390
Motor:MC08E1059421
Meg egy kérdésem lenne:vettem hozzá egy donor motort, ami forgalmi szerint 89-esetleg, de a fejidom kivételével minden egyezik. Lehet az?
Akkor választ, meg a segítséget előre is köszi
BöröczRicsi
Jöhet a vázszám...motorszám is..
Helló foxbed!
El tudod küldeni ezt a táblázatot? Vagy küldjek én vázszámot?
Helló bodoadamvt!
Ma tudtam neki állni a légszűrő "reszelésnek", és elakadtam, ott, hogy középre raknám vissza az újat. Oda hogy kell? Mert nekem ötletem sincs :/
VT250FG-YA-hez még: ráadásul még a régi szögletes műszerfallal,de már az új faridommal,nem a kacsafarkossal ....szóval van bőven verzió:))
Bocsika...én az FJ-s Yamahára gondoltam,figyelmetlen voltam...
Ahhaa,fotőjrobesz:))....kényelem felsőfokon...csak húzni kell a bajuszt:)
Hát igen a VT az énkább az én mértemre való... 170
VT-d még talány számomra,mert azt a bölcsővázat 85ig használták,86tól már alul nyitott volt....blokk teherviselő szerepben..,és a nyaktól a lengővillatengelyig menő főtartó téglalap keresztmetszetű lett. Viszont a tárcsafék és a szimpla kipuff 86tól jelent meg,addig a "dobfék" és kétoldali kipuff volt.
Persze vannak átfedések,mert pl a 86 májusban megjelen VT250FG-YA pl.alul nyitott váz,egyoldali kipuff, de "dobfék"+régi blokkos 43 LEvel.
Majd a vázszám..ha elküldöd...talán jobban behatárol dolgokat.
Igen, Honda FJS 600 Silver Wing.
Kinéztem egy 2003-as évjáratot.
A 190cm magasságommal is kényelmesnek mondható.
S talán az utasom sem fog panaszkodni.
Úgy ahogy foxbed mondta.a fémháló marad
Vivaldi
Naa,hát elváltak útjaitok...
Nekem nem áll szándékomban megválni tőlük..
FJS?..nem ezt mondtad?:"Lecserélem egy nagyobbra, kényelmesebbre.
De az is Honda lesz."...enyerebenyere
Közben megtaláltam a keresett táblázatot,ha érdekel még vázszám alapján tudom az információt kikeresni.
Üdv
Szia!
Az enyém is idomos volt.
2003-ban hozták Mo-ba.
Most 40ezer Km van benne.
Ma elvitték
A tervem egy FSJ 600.

Üdv
Örülök ha segithettem
Gyártási év hibás,1990ben már az utódját sem gyártották,akkor már a Spada volt gyártásban.
Talán a Mo-i forgalombahelyezés lehet a 90.
Az F-esek az idomos változatok.
Voltak 43LEsek is a 87es induló VTZ széria,de 88ra visszavették 40re.
Ilyen az enyém is.
A VTZk már MC15ös blokkal és vázzal jöttek ki.
89ben jött a Spada,MC15ös blokk,MC20as Castec öntött aluváz,140kg:). Ebből van 2őm
91 végén a Xelvis,ami ugye már egy 2 személyre méretezett kényelmes túragép..ilyenem is van ...MC15ös blokk,36LE,de alul és középen nyomatékosabb, MC25ös váz, amibe később a CB500as blokkot is beépitették az olasz gyártásnál.
Aztán egy nagy szünet után 98ra megjött a mai VTR.

Most hány km van a gépedben?
Majd azért ugye bemutatsz bennünket az új gépednek...vagy forditva:))
Üdv
Irtam szép kis választ de nem engedi elküldeni...fene érti
Na majd próbálkozom