Szóval lecseréltem a Yoshi rendszert, visszamentek a gyári leömlők,és hozzá Leo Vince dobok kerültek fel. Ez teljesen legális cucc, kivehető hangtompítóval meg minden, KPM vizsgán gond nélkül átmegy.
Ezzel is szép hangja van, és a hangerő is megfelelő.
- Más:: az eröböl sosem elég!
A Honda hozzá képest sor4
Szerencsére különösebb típushibája nincsen, de meg kell adni ami jár neki, 6000km-enként olajcsere, legyen benne jó akksi, a kopó-fogyó alkatrészek időben legyenek cserélve és akkor nem lesz vele gond.
A vezérlése fogaskerekes, lapkázni sem nagyon kell 60-70e km előtt. Innen le tudod tölteni a szervízkönyvet, ebben igazából minden benne van:
Ebben a témában pont én is benne voltam. A régi CB1000-remen is volt TPS a karbin. Aztán sokat olvasgattam, h mi lehet az.
Olvasd el te is a Hondának a meghatározását róla:
www.honda.co.jp%2Ffactbook%2Fm..." target="_blank">ITT
Amikor nekem eltört a csatlakozója, akkor alacsony és közép fordulaton éreztem egy kis teljesítmény lyukat, de felső fordulatszám tartományban ugyan olyan maradt a motor. Aztán kicseréltem a CDI-t egy CBR1000F-ére, amin nem volt ilyen szenzor, és eltűntek a teljesítmény lyukak...