milyen reakció?
ha érdekel írj egy mailt(adatlapom) aztán elküldöm a számát
egy gépműhelyben dolgozik főállásban, szóval nincs olyan amit nem tudna megcsinálni
nem lesz gyors eléggé tele van melóval, de nem pénzéhes
Sajnos nem vagyok jártas az ilyen dolgokban, nem ismerem az eljárás folyamatát, de ha elmagyaráznád azt megköszönném!
A mai motorozásnál, kis fordulaton érces, beverődő hangra lettem figyelmes, és hát mit mondjak elég csúnya volt..
Amikor utoljára megragadt elszállt a kompresszió is, na akkor megijedtem rendesen 20 km-re a hazától.
Egyébként gondoltam még az olajpumpára is, mint a melegedés és megragadás okozójára, dehát én csak tippelgetni tudok mert egyáltalán nem értek hozzá.
Nem hagyom annyiban az hótziher, nem kevés pénzem ment el rá, és szinte rosszabb már most 3 hónappal a szervíz után mint amikor begurultam vele a műhelybe...
Érdekelne a dolog, nincs is olyan messze!
A következő dugattyú nekem se prox lesz, elég volt belőle ennyi bőven.
Ma mentem egy 10 km-es kört vele, most már meleg motornál is enyhén hallani, a tököm eldurran...
Ez már csak rosszabb lesz...
én nem láttam náluk, de ha igen akkor gratulálok hozzá...egyébként ez angliából származik, a gerecse motornál meg tudtommal inkább az olasz import megy...a lényegen nem sokat változtat
nekem xr250r van, tehát olyan mint az xr4 csak hűtő nélkül..érdekes hogy ugyan az a blokk hány változatban jött ki.
amúgy a kipufogó vége nektek mindig tiszta? nem köpi össze semmivel sem?
mondjuk nekem karburálási gondjaim is akadnak jócskán...
Nem egyszerű dolog ez a távgyógyítás,de nagy esély van rá hogy a kopogó hang és a "megragadás" szoros összefüggésben van. Amikor "megragadt",akkor egyből át tudtad forgatni a motort,vagy csak egy kis idő elteltével? Én a helyedben nagyon gyorsan visszavinném annak aki csinálta,mert az egy nagy baromság hogy a szegény keverék miatt megragad egy 4T. A szegény keverék miatt max beégnek a szelepek,de nem ragadhat meg a dugattyú(megfelelő illesztésnél)....ez nem 2T,itt az olaj adja a kenést,nem a benzin/levegő keverék.
Rossz illesztés,és rossz minőségű dugattyú (amit Pista bá önt a fészerben alu kanalakból),és a kenés hiánya miatt megragadhat,de a szegény keverék miatt nem.
Amúgy egy nagy hőmérséklettől megragadt dugattyú simán adhat kopogó hangot hidegen,ami a melegedéssel csöndesedik,vagy elmúlik. Ettől függetlenül számtalan oka lehet a kopogó hangnak,ezt csak szétszedés után lehet feltárni.
Én a helyedben már rég visszavittem volna,ez nem fog bekopni
Mindezt úgy írtam neked,hogy feltételezem van normális kenése a motornak. Ha nem lenne,akkor az is okozója lehet az egésznek!
Az esetleg nem lehet hogy a vezérmű tengelyed szorult meg?Mert az magyarázná a zörgést attól nagyon hamar megnyúlik a lánc és pár kilométer alatt felmelegszik és megragassza a motort utána kicsit hűl és ujra megy de ezt meg csinálja 2x 3x és annyi a vezláncnak.Azért irom ezt mert én már jártam igy dr 600-assal
havernak is meg volt nyúlva a vezérműlánc az kopogott
eleinte elmúlt kissé melegedés után utána már nem
ezekben a prox dugókban meg nagyot csalódtam, amikor még a dt-t raktam össze akkor még egész jók voltak(kiscsávó nyírta még utánam 3-4 évadot vele)
szerelő meg szerintem vizes hengerekhez csinálhatta aztán túl feszes volt az illesztés
kiskőrösön tudok rendes szerelőt ha érdekel, az fúr, farag, rendel szóval komplett generál, csak a blokkot kell vinni hozzá
Igen , ott fenn a kormánynyaknál , mint a 400-ason , de kisebb a hűtő , és a vázban nincs olaj . Ezek a Japán belpiacos járművek , elég érdekes megoldásokat használnak , autóknál , motoroknál egyaránt .
már előszedtem a pufajka gyatyámat...... alig férek el benne
le kell adnom pár kilót