Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mh, a 45mm-es Marzocchidat nem nagyon akarják megvenni (németben már 50x elvitték volna, sajnos)... de találkoztunk mi már... Veszprémben!
Egyébként örülök hogy érted az ironiát.
2009 4. hetében érkeznek.

persze hogy terepre.

amugy ha valakit érdekelne:

Ha esetleg valakit érdekel:

TE 400 2002, származási helye németország (bele lehet kötni, szivesen mesélek erröl a motorrol) 7000km 600.000Ft

a többi mocit nem firtatom itt!
No már megint! Nem én értekeztem a Husqvarnákról! Mivel nem volt Husqvarnám és szerelni is csak párat szereltem, ezért nem is mondok róla semmit, mivel nem ismerem igazán. Csak arról szeretek nyilatkozni, amiről konkrét tapasztalataim vannak, mert borsódzik a hátam a "a haver mondta akinek a sógorának a tökömtudjakijének volt egy ilyenje na és az milyen szar volt" jellegű dumáktól és én nem szeretnék ebbe a szarba lépni!
Egyébként egy csónakban evezünk ebből a szempontból mivel a Husqvarna a Husaberg és a KTM is pont ugyanezzel küszködik itt Mo-on! De meg lehet nézni, hogy pl. a németeknél micsoda respektje van ezeknek a motoroknak! A KickTausendMal meg a KeineTausendMeter okosságokat meg az a fajta német pöcs találta ki, aki pont olyan fikázós mint a fent említett magyar kölök! Nem nemzeti kérdés ez ha egy ember hülye, akkor hülye!
Végül pedig nem seggnyalásképp, de már csak abból amiket ide beírsz látszik, hogy valami indul a Husqvarnával Mo-on! Én ennek nagyon örülök és sok szerencsét meg kitartást kívánok hozzá! No meg sikert! Csak így tovább!
Azért sztem nem az az igazi eleme a gépezetnek...szóval én inkább maradnék valami aszfaltmentes résznél ha lehet...
Hát 1,7-ért nem is csodálom hogy viszik mint a cukrot...amúgy mikor jönnek az elsők? Vagy már itt vannak
Nem baj, az nagyon is jó!
Akár, ha addigra rajta a rendszám! Az a gond egyébként, hogy az összes 1. ütembe rendlet 300as WRnek megvan a gazdája.
És a városban lehet majd próbálni?
mind két értelmetlen esetben Husqvarnara gondoltam, ugye Zsoolti!
a 300as csak 2T
Mert csodákat várnak töle, ezért idegesit! Az egyik hasonlitás a 610es lc4 kategoria és nem 625smc. Másik pedig, hogy leharcolt lomis olasz pénc nem számit 610 ne hasonlitsunk egy magyarországi gondosan ápolt mocihoz.

ezért én semilyen 610est vennék meg ami bármelyik használt keresön van 2004 elötti. De nyugtasson meg mindenkit, "arany" áron van hozzá minden!
2T-t is lehet?
Király
De miért idegesít?
Az is husky, teljesen mindegy honnan van és mikori!
Csörögj és gyere kiprobálni. Ennyi... egyelöre
Akkor nézegess
Valami konkrétabb info
Ilyen nyelven sajnos csak alapszinten értek...
Nem neked szolt, csak könnyü volt kimásolni a tiedböl. Nem szándékom bárkit is meggyözni... ennek idö kell, ilyenkor mindig eszembe jut hogy 6-8 éve mi volt a KTM-el itthon.

Megjegyzem hogy a 610es 2009 év végére örökre megszünik!

a dupla vez. tengelyesekhez meg semmi köze 610husky blokk, de gondolom nemis erre gondoltál. Idegesit ez az eszemcsere a lomis olasz (vagy német stb.) K.O. gépekröl, mind1 hogy husky vagy KickTausendMal.
Probáld ki január végén!
Bár ezzel engem szólítottál meg, de nem érzem jogosnak. Én semmit (szó szerint! ) nem csinálok/csináltam a Husqvarnával!
Anno 99-ben mikor összejött a zsetonom egy komolyabb motorra, egy 610-es Husqvarnát akartam venni, teljesen szerelmese voltam, hisz az volt az übersupermoto akkor Chambonékkal majd vdBosch-sal! Akkor az országban még csak pár darab volt, pénzem meg csak egy öregebb példányra lett volna. Egyet találtam is Miskolcon. Elmentem megnéztem, kipróbáltam és összeszartam magam. Csak az volt a baj, hogy még 2 hónapot kellett várnom mire meglett rá a pénz és addigra elvitték. Másikat pedig nem találtam és kénytelen voltam egy KTM-et venni. Azóta KTM fanatikus vagyok! Talán Husky mániás lennék ha anno másképp alakul...
Viszont még mindig hihetetlenül tetszenek a Husqvarnák, szinte minden évben majdnem elcsábulok, hogy beleugorjak egybe, csak már öreg vagyok ahhoz, hogy csak az érzelmeim vezéreljenek és esetemben semmi ész érv nem szól a Husky mellett (a KTM-mel szemben!).
No csak azért, hogy nem engem kell meggyőznöd a Husqvarna mögötti tartalomról, varázsáról, hangulatáról, stb...
A svédek nagy ajándékot adtak a világnak anno amikor megtervezték azt a bizonyos Husqvarna versenyblokkot ami még a mai blokkoknak is az alapja!
Husqvarna-Husaberg-KTM! Imádom mindhármat. Úgyhogy BÉKE!
"Sok esetben ez a helyzet és a kerókirály hülyegyerek meg köpködi a KTM-et és rossz hírét kelti! Mint régen a Dellortos Husabergekét, hogy szarul indulnak, pedig csak a karbit kellett volna beállítani..."

nem ugyan ezt csináljátok a Husqvarnaval? Érdekelne engem hogy a dupla vezérmütengelyesekröl miért nem beszéltek? a rég 610est boncolgatjátok... röhely!
A főtengelycsapágy korábban is lett cserélve mint a hajtókar, olyan 50e körül! Aztán 20e km-rel később megint
Elég OFF a forum!
Sziasztok!
palcsee, szívemből szóltál sokmindenben! Ha Te a Bencsik Pali vagy, akkor várom majd a jelentkezésed a Husa km-óra+Beringer féktárcsa ügyében!
A lenti eszmecseréhez én is hozzászólnék, a saját KTM-es tapasztalataimmal. A palcsee által említett KTM problémák (szabadonfutó, hajtókar de a himbagörgőt vagy a fos hengertalp tömítést is idevehetjük) szinte kivétel nélkül az újabb (2003-) szürke blokkos, High Flow hengerfejes modellekre jellemző. Mondják, hogy a KTM már akkor elkezdte fejlesztgetni az új LC4 blokkot és szart a régire. Fene tudja de az biztos, hogy több ilyen jellegű (típushiba) probléma van a szürke blokkokkal mint a régiekkel. Ebből ki is találhattátok, hogy én személy szerint fekete blokk párti vagyok. Ebben ki kell cserélni a kuplungcsapágyat hengergörgősre és hajrá, megy sokáig! Addig azért szerintem nem, mint Danié, sőt Dani én nem is hiszem, hogy a Tiéd valóban annyit ment szétbontás nélkül mint amit mondtak Neked. Több SC-m is volt és ha hajtókar el is megy 40ekm körül, a főtengelycsapágy biztosan nem (SC!). Az hal be a leghamarabb. Persze ha az ember gyertyában egykerekezik kilómétereket, akkor akár párszáz km alatt is kifekszik a hajtókar. Sok esetben ez a helyzet és a kerókirály hülyegyerek meg köpködi a KTM-et és rossz hírét kelti! Mint régen a Dellortos Husabergekét, hogy szarul indulnak, pedig csak a karbit kellett volna beállítani...