Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok!Ez év tavaszán szeretnék vásárolni egy sm 610 98-00 évjáratut! Tud valaki mondani erröl atipusrol valamit!szervizigénye?alkatrészelátottsága?elönyök
,hátrányok? Minden érdekel erröl atipusrol!30 ezer km sok egy ilyen motornak ?Elöre is köszi!
Ui.:esetleg valakinek eladó
Ez a gyári 2009es, csak más kerekeket raktunk bele. Gyárilag dupla kipufal jönn!
Ez az SMR 510 így két kipuffal nagyon királyan néz ki,de a gyári se semmi,már várom h jövőre birtokolhassak 1et !
SM/TE 610 2006-08 GPR kipuffal
Már picit modosítottunk rajt! 2009 SMR 510
SuperMoto-s barátaim, aki hajthatatlan vágyat érez, az iránt, hogy a RoofTop racing első, supermoto témájú pólóját magának tudja, írjon az adatlapomon lévő e-mail címre. ára 3900Ft + posta költség.
Szeva! www.husqvarna-racing.hu Ő a mággyár impótőr! A fórumon is fent van. Foxinredsox néven. Ő tud Néked segíteni! Asszem Pápa, Veszprém meg még valahol van boltja. Csőőőőőőőőő
Sziasztok!
Várnék némi véleményt, hogy érdemes-e hétvégi hobbi endúrózásra venni Husqvarna TE 410-et?
(kb. 1995-98 körülit)
illetve mennyire zsebbenyúlós gépek ezek a szerelésnél?
Akkor is sokat kell rájuk költeni ha gondos gazdája vagyok?
Mennyire elérhető a Husqvarnákhoz alkatrész beszerzés?
Én Budapest közelében lakom, gondolom BP-en csak van valami bolt, esetleg márkakereskedő?

Bocsi a sok kérdésért, csak környezetemben senkinek nincs Husqvarnája és így nem sokat tudok ezekről a motorokról.
Japánok meg 400ccm körüli 4T komolyabb endúrókat meg csak nemrég kezdték el gyártani és azok még nekem drágák, ezért kezdtem el nézelődni a Husqvarna motorpalettáján.

palcsee-nak ha jól sejtem van egy TE 410-es mocija, ha még megvan, arról mondanál egy pár szót az is jó lenne, tudom a komoly érdeklődők általában telefonálnak, és is fogok, csak most még nem érek rá, de amúgy elmennék megnézni azt a gépet ha még megvan.

Üdv. mindenkinek!
Egyébként tényleg hülye vagyok, ahelyett hogy értelmesebb dolgokon gondolkoznék, folyamatosan azon agyalok hogyan tehetném használhatóbbá, tartósabbá és megbízhatóbbá (magyarán eladhatóbbá) ezeket a gépeket, márkától függetlenül. Egyetlen dolog szomorú ebben csupán. Nem az én dolgom lenne, hanem azoknak akik tervezték, előállították, forgalmazták őket. Mondjuk a 610 "reklám" túl őszintére sikerült, de mint személyes véleményt vállalom pedig nekem is van belőle jónéhány és lesz is.
2009 pedig legyen az áttörés éve, ehhez a tavalyi VB cím is jól jött, a többi a marketingen és a vásárlók pénztárcájának vastagságán múlik.
Sajnos egyvalamit nem szabad elfelejteni. Nem mindenki van abban a helyzetben, hogy minimálisat futott, esetleg új gépet tudjon vásárolni, és ezzel most nem néptömegek motorizálásáról szóló szociális érzékenységemnek akarok hangot adni. Ugyanakkor az az árérzékenység, ami a használt piacra jellemző jelen pillanatban mindent felülmúl, és gyakorlatilag teljesen mindegy hogy mi van a motor oldalára írva. Az meg hogy a pénzéért bárki is a legoptimálisabbat próbálja megvenni, szerintem kézenfekvő. Lassan-lassan egyébként kihull a használt kínálatból a alja, mert eladhatatlan, és olyan pénzeket lehet mondani alkatrészekre, hogy ne érje meg feléleszteni. Én ezt sejtem jelen pillanatban több márkánál is, valamilyen szinten igazat adva a gyártóknak, akik nyilván ÚJ motorokat szeretnének eladni.
A Husqvarna fikázáshoz annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy csupán egyetlen egy régebbi fejlesztésű, bár mai napig futó modell gyengéiről esett szó, és én ugyanúgy nevetek a 60 e km-es KTM LC 4-es hajtókaron, mint azon hogy a kinti K.O gépet itthon annyiért tudod felújítva, felgumizva rendbe téve garanciát vállalva rá eladni, mint amennyiért megvetted.

"A Husqvarna használt árak sztem európában itt vannak mélyponton a Husaberggel együtt, amihez a sok agyonszegelt összeokádott szemét állapotú kotvány mocsok által telített használtpiac is hozzájárul. Kinnt egy jó állapotú Dual 2500 Euro. Mert van elismert neve, múltja, és a tulaj büszke rá hogy birtokolja. Magyarországon a japán mánia az uralkodó."

Új motort kell venni, ezt én is aláírom.
hát ez azért annyira nem gond!
Ok, akkor bocsi, csak nem rég beszélgettem valakivel, eladta felétek a 450est mondta hogy valakinek akinek milleje is van.
550-es, és nem VP megyéből van.
Csak kérdem... a 450 sxv nem VP megyéböl származik?
Hát ha KTM (WP), akkor tuttttti!
Na jó tényleg lelövöm magam! DANIII!
ja ok
Vigyázzuk itt a KTM kérdésekkel!
Másik topicban adom a választ Oksi?
48?
Már megint ez a megalománia!
Jobb az 50? Nem érzéketlen? Bár az újak biztosan jók!
Lenne egy hülye kérdésem.

Mondtad hogy fekete blokk párti vagy, nekem pedig feltűnt hogy minden fekete blokkos LC4-be bele van irva jobboldalra a gyujtásdeklibe hogy LC4 a bal oldali kuplungdeklibe pedig hogy KTM nekem meg nincs. Cserélve lehetet vagy csak simán abba az évjáratba még nem volt....?
Nem, nem sérült.
Miért?
Szio hat szivesen ki probalnam de akkor en mar Sivatagban vagyok
gy meg van egy listám, ezen azok szerepelnek akik használt huski alkatrészeket árulnak az országban, a vevöket oda szoktuk irányitani a régebbi tipusok miatt! hátha... na és ezen szerepel a haverod! a 45el.

Zsoolti, a mille eleje sérült per pill.?
Aha, mindenki 50re utazik, egy 45 vadi uj, nekem is van még!
Sajnos mi még nem találkoztunk, a tolnai cimborámé volt ez a Marzocchi, szerintem vele találkoztál talán amikor Tőled hozta nekem az Akront hátsó kereket?
A Marzocchi meg útban volt neki, hát átvettem tőle ha nem is megy el, hátha jó lesz valamibe még!
Azért örülök és gratula, hogy fejben tartod!