Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kuplung dorzstarcsa szett: Tourmax CDF-359
Asszem fektarcsat gyart az EBC hozza, a kerdes, hogy csak elso kell-e, illetve hogy mi az evjarat? Utana tudok nezni. Cikkszamra keresve konnyebb dolgod lenne.

Kuplung cuccot pl az M0moto.hu arul es emesztheto aron.
Üdv mindenkinek. GV 650-hez keresek kuplung szettet és féktárcsákat. Tud valaki segíteni, hogy hól tudom megvenni? A gyári oldalt leszámítva. Előre is köszi
Sztender kapcsoló esetleg?
GV650 friss vásárlásu,de használt. Nem indul, pontosabban 100-ból 2 szer igen egyébként nem. Akksifeltöltve, gyertyák OK, uj a motorvezérlő. Tudna vki sugni merre mozduljak ?
Szevasz. Ali expressz, wish. Jó áron, jó minőség. Ajánlom.
Sziasztok! Valakinek van tapasztalata hyosung gv 125-el? Kezdő motornak venném, azon szeretnék megtanulni. Fenntartása, esetleges karbantartása mennyire költséges? Emellett yamaha xv 125 viragoval és Honda shadow 125-el szemezgetek, de azokról találtam véleményt, erről nem-
Sziasztok!

Egy gt650R -hez keresek óra csoportot vagy valakit, aki rá tudna jönni a hibára ! Egyik napról a másikra se kép se hang! 2007-es és EFI. Köszönöm!
(tudom, nem friss, de ha valaki egy ilyen jellegű hibára keresi a - magyar nyelvű neten - megoldást, nem baj ha itt lesz egy válasz)

Igen, a szűrő a tűszelep házában van. A GT650 robbantott ábráján nem láttam külön cikkszámon, ellenben a kis Comet-el, ahol a 69 számú biszbasz. Mivel a 650-es Hyosungok Mikuni (talán BS36?) karbikkal vannak szerelve, más, ilyen keverékképzéssel bíró motoroknál is előjöhet ez az érdekes hiba.
Helló,

Nekem GV650 ugyanez a hiba. Azok a szűrők a tüszelep házban vannak?
Lehet használni a motort csak gáz ha előzés közben jön a hiba.
Igen másnál én is csak veszek vitonos O gyűrűt és csoda, de ez a tömítés 3 karikából, 1 nagy és 2 kicsi egymás melletti lukból áll, így ez bukó ötlet.
Végül kapott bőrből az öreg tömítés mellé egy réteget, eddig jó :O.
Csapágyboltban veszel 2mm-es "O"gyűrűt szálban /nem tudom mi a hivatalos neve/,méretre vágod,2 végét összeragasztod és motorozol tovább!
Uraim, van valakinek ötlete arra, hogy gt250r-hez karburátor úszóház gumi tömítést honnan lehetne beszerezni? hyosung.hu nem tudott rendelni. :/
Hello! Nem vacakol a sztender kapcsolód? Az már sokaknak 2-3 évesen is vacakolt. Pláne akkor gyanús, ha csak sebességben csinálja. Mondjuk ez akkor téma volt,, nekem van benn 69e km, sose vacakolt. Próbáld meg ideiglenesen kikötni.
Hasonló gonddal küzdöttem. Tartósan nagyobb sebességnél/terhelésnél leürült az úszóház és egy henger leállt, a gép elgyengült, rángatott. Elég parajelenség, mert sem a gázreakcióra sem az indításra nincs hatással, "véletlenszerűen" jött elő. A közös a nagy teljesítményigény volt, először két személlyel tartós 120-130 körül jelentkezett. Egyedül meg 160 felett. Szóval az átlagmotorozást még nem is nagyon zavarta, különösen hogy nyáron mikor átöblítette a friss benzin ritkábban jelentkezett. De a végén a tavaszi első motorozáskor már nagyon durván csinálta, 110-120 körül is rángatni kezdett, ha behúztam a tengelykapcsolót az egész motor, leállt, viszont amikor ráengedtem újraindult. Cseréltem gyertyákat (hátha elektromos hiba...) benzinszűrőt, szétszedtem a benzincsapot, a vákuumos benzinpumpát, teszteltem... jó volt. Motoroztam nyitott tanksapkával, hátha szellőzésgond. Nem az volt. Kapott tisztítóadalékot, prémiumbenzint. Javított a helyzeten, de nem szűnt meg teljesen. Nem volt lelki erőm szétszedni a karburátorokat is (mert akkor egy ilyen korú gépen illik pár tömítést is cserélni, különben kezdődik az itt csöpög-ott szivárog...) , bár az előző Hyo-m (egy 250-es) már adott rutint a témában. Emlékeim szerint abban volt egy utolsó finomszűrő a karburátorban, gondoltam - már csak - annak a részleges dugulása (áteresztőképesség csökkenése) lehet az ok. Elég kontár módon ezért a helyükön kaptak egy tisztítást.. Leürítettem a benzint belőlük, hogy a tűszelepek nyitva legyenek, a benzincsőbe küldtem egy kevés féktisztítót, majd átfújtam sűrített levegővel. Alaposan, ne maradjon benne amikor indítom. Most jó a gép, és ez a tisztítás-átfújás a tavaszi olajcsere mellé felkerült a rutinba...
benzin csap nem nyit ki rendesen, vagy keveset nyom a benzinpumpa!
Sziasztok! Gt650 r-em kilóméter órája sajnos kinullázódott és vinnem kellene műszakira, hogy áttudjam iratni! Vissza lehet valahogy varázsolni az eredeti adatokat?
Nekem volt hasonló problémám teljesen másféle motornál.
Én úgy találtam meg a hibát, hogy multiméterre két krokodilcsipeszt raktam, azzal a vezetékkötegben egyenként, szín szerint a kábelköteg elemi vezetékeit egyenként elkezdtem kisípoltatni úgy, hogy közben cibáltam a kábeleket. Ezt megcsinálhatod a kábel és a test között is.
Ha kábelhiba, így tutira megtalálod.
Köszönöm szépen!
Háát...szétbontottam a nyaknál a kábelköteget,de semmi gyanúsat nem találtam!Lazábra húztam,forgatom a kormányt és szépen ketyeg,nem áll le!Elindulok vele,majd az első kanyarnál ismét megáll!Megmozgatom a kábelköteget,ismét jó!Elindulok,megy szépen!Ház előtt visszarakom 2-be és megáll!
Ötlet esetleg valakinek?Vagy inkább vigyem szerelőhöz? :)
Köszi!!
Szia, http://hyosung.hu/download/pdf... . Innen elég sok infó letölthető, nekem is innen van azt hiszem service manualom. Amúgy gratulálok a vashoz,
Sziasztok, GT650 N-em van, karbis. Ha jobban meghajtom, akkor megáll az egyik henger, majd később, egy idő után megint elindul.
Találkozott már valaki hasonlóval?
Sziasztok! Friss Hyosung tulajként keresnék 2005-ös Gt650r-hez service manualt! Ha esetleg valaki tudna segíteni azt megköszönném
Sziasztok! Esetleg ismeri valaki ezt a motort? Előre is köszönöm
Valószínű,hogy a vezeték a kormánynyaknál kidörzsölődött.
Sziasztok!Segítség kellene!Van egy gt 650 naked-em!Ráadom a gyújtást,világítanak a lámpák,minden ok!Mihelyst megmozdítom a kormányt,kapcsol valamelyik relé és elmegy az áram!Ahogy fordítom jobbra-balra a kormányt visszajön,elmegy az áram!Valakinek lenne tippje mi lehet a probléma?
Motorozás közben elég rossz!Mikor kanyarodom,leáll a motor! :(
Köszi a segítséget!