Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

250-es nem lett volna jobb ?
most olyan 3700 körül van benne, ha jolrémlik. lassan 2 és fél honapja van meg
egy honapja volt benne ennyi:
hány km van már benne ?
elötte egy robogom volt... szoval ez az elsö motorom
ez az első motorod ?
üléspozicio, meg a gt
streetfighter89...
hogy megkönnyitsem kicsit a saját dolgomat, meg a tiédet is összehasonlitásszerüen irom a választ...

a végsebesség: 118-120 kmh, egyenesen ülve stabilan 110kmh. (varadero125 110-115kmh körül mehet, cbr125 talán 145-150et megpiszkálva, de ezt nemtudom pontosan)
a gyorsulás? nemtudom, számadatot nemtudok rá mondani, de most egyel nagyobb lánckerékkel is (elöl) egész szépen gyorsul. mondták már hogy jol halad (olyan, akinek rs125 van) - cbr szerintem otthagyná gyorsulásban, ha másért nem is, de a sulyelönye miatt biztos. de még nemprobáltam (cbr:115kg, gt:151kg) használhato fordulatszámtartomány 5000töl 11000ig, ezenbelül 7000-10000 között a legjobb
fogyasztás: 2.9-3.5 liter között volt szérián, most, hogy kapott egy kis kaját is 3.5-3.8nál megáll. a tankja 17 literes, hatotávolsága végtelen
utazoja: 100al szoktam vele közlekedni általában, mondhatom rá hogy az az utazoja? , de elég sokszor inkább koppon. nem forogja szét magát ugyse... (9500rpm 110 kmhnál) max fordulat valahol 12-13ezer környékén. (cbr utazoját passzolom)
üléspozicio: én nagyon odavagyok érte, iszonyatosan kényelmes. a kormány széles, a láb kicsit összehajtogatva magasan van, igy fülig lehet dönteni, a lábtarto nemfog egyhamar leérni. (varaderon leér elég hamar, azon joval lentebb van) lényegében egyenesen ülsz, csuklon szinte nincs terhelés. a tank széles, nem kényelmetlen (nem nyom semmit...) kényelmesen neki lehet támaszkodni. az ülés nem kemény, 300km után se ültem el magam nagyon. aki hátul ül az se panaszkodhat, igaz elég magasan van a helye, de a tankot kényelemsen eléri, és az ülése se kemény.

összegezve: nem gyorsulásra valo, és nem száguldozásra. ugyis kivagy feszitve nem akkora mint egy átlag 125ös, anyag van benne rendesen. ugyanakkora mint a 650es, és a 250essel gyakorlatilag mindene megegyezik, kivéve a villa, elsösárvédö, blokk, meg pár aproság, de a váz pl ugyan az. ez ugye egy kis sullyal is jár, amit menet közben nem is lehet érezni, csak annyiban hogy nemlöki fel egy kamion menetszele - gyakolatilag észre se venni. képeket lehet hogy mellékelek, egy kis illusztrácionak...
ha gyári alkatrészel javitják akkor nem sok az a 387
én egy ignisbe csináltam 373 e és a kamionba 420e kárt, mikor koccantam
a motoromba max 40 e kár lett, de még anyi se.
vissza kell huzatni a segédvázat, meg hátsó sárvédőt kell venni.
ahoz képest hogy a kamionról az egész lökhárítót + fellépőt letépte a motor, a suzukinak +még a hátfal is pehorpadt és huzatópadra kellet tenni a motoron alig lett kár.

ezért jó a krossz, kevés az idom rajta, és az a kevés ami van az is hajlik.
képes leszel 387ezret rákölteni?majdnem ennyié vetted bazze...én az eldőlésemet 30ból kioztam, profi festő, szerencsére haver, plusz egy megint haver műa. hegesztő meg matricások és kész gyári állapot lett...lényeg h neked nincs bajod!de ha a biztosítóó fizet akkor meg legyen 387...a suzuki rendszámát nem jegyeted meg?csak hogy ha netán meglátnám tudjam hogy ezt kell megrugni...motoron az úgyse nehéz...
Mentem a bercsényi utón az út szélén álló suzuki svift kikanyarodott elém az iskolától és fel lökött!
A motron nem sérült semmi csak az idomok + index+ tükör+lábtartó!
A szolnoki Hondánál 387ezer Ft-ért teljesen meg tudják csinálni!Nekem meg eltört a bokám , de szerencsére nem mozdult el ezért nem kellet műteni!
A rendőr helyszínen megállapította hogy a suzukis volt a hibás!
addig azért egy rövid leírás a motorról, Rólad, baleset kimeneteléről, ha megoldható..
Majd valamikor csinálak aztán fellököm ide!
Viktor NSR-rel mi van?nincs róla képed?
streetfighter-nek tökéletes

5-6 liter közötti a fogyi
Jah és mégvalami: a fogyasztása is érdekelne!
andyka! Mennyit megy a motorod végre, mennyi a gyorsulása , mennyi az utazója , milyen az üléspozitciója ?

Mostanában nézegettem és egyre jobban megtetszik!
láttam már

tuti lecserélném egy egyenes kormányra
Hát ezen aképen valóban kissé furcsának tűnik, nézd meg élőben, egyébként Andykának igaza van, nagyon kényelmes.
mi nem jo rajta? az a lényeg hogy nagyon kényelmes
a naked kormány nem tetszik :
Na igen. Ha gurulok, tiszta para vagyok amíg ki nem érek a városból... Annyi marha van errefelé. Pedig városban tényleg csak max. 60-al szoktam menni és refivel, mégis sok a necces eset, amikor durván kell fékezni vagy hirtelen kikerülni.
Hát mondjuk Nyíregyen nem egy életbiztosítás motorozni, vizsgán is majdnem elütöttek, és csak nézek, hogy szzinte minden nap van valami kétkerekűs baleset Nyíregyen. Én egyelőre nem is akarok nagy köbcentis, esetleg tuning gépet, mert amíg nem tudok motorozni profin, addig életveszély egy nagy gép, főleg Nyíregyen
Az is jó , legalább szokod a közlekedési "morált" . Mire meglessz a nagyobb gép, legalább megvan a közlekedési rutinod.
Egyenlőre kis mákdarálóval. Sajnos korom még nem enged nagy motort, 14 éves vagyok, de Honda Dioval már motorozgatok, de két év mulva irány 125ccc.