Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ehhh... épp tegnap ugrottam át nagykátára, gondolkoztam hogy jászberénybe menjek inkább vagy kátára... bocs hogy még nem válaszoltam a többi kérdésedre fogok, csak most kivételesen tanulni is kéne..
A motor jó és megbízható!
Bővebben itt!
Andyka. majd tavaszzal, majd ha kész lessz a mocim meg a lábam egyszer elugrok megnézni a Gt-det! Jászberényi vagyok nincs messze!
Én arra lennék kíváncsi, hogy van-e folytás a GT 125-ben
Bevallom őszintén, hogy a Hyosungal, előszőr idén az InterWheelen találkoztam. Kűlsőre követi a divatot, de műszakilag mennyire megbízható egy ilyen vas? Na nem mint ha vásárolni szeretnék egyet, csak pusztán a kíváncsiskodom.
a kipuffnak az árát nemtudom. 30ért ajánlották akciosan (moci mellé), de többet kérnek érte amugy. ezt most passzolom...
a gyári csövel se volt csunya hangja de az halkabb volt. amit küldtem hangot az a gpr hangja.
nsr után nagyonfurcsa lesz... kevesebbet eszik, meg ugye nemkell olajat venni, de nem is megy ugy mint egy nsr.. igaz, nemkell várni a powernyitásra, nemdadog le... hidegen nem szenved, de akkoris. teljesen más. türelemjáték de én szeretem
városban szépen dinamikusan lehet vele elözgetni. igy használom, meg városon kivül amit bir, de hát mindig 3.5 liter...
Ha tudtok valamit az Orsiról (kawás lány )
Akkor Írjatok
jobbulást a kiscsajnak.
itt az utcánk elején is esett a srác, kihozta 1 körre, azt elfelejtette hogy nem úgy tapad gumi mint kéne.
így most egy kicsit karcos a gixer oldala+a gyerek lába.
Köszi a képeket
T
Basz...............s
jobbulást neki
T
hhú, basszus... jobbulást neki!! szegény

az ilyen kivilágítatlan szarháziakat fel kellen gyújtani, h legalább látsszanak, ha más hasznuk nincs!!
bakker.

Reméljük semmi baja nincs. Jobbulást!
Szegény! Az a szerencse hogy nem lett komoly baja!
Nem sokat tudok, de valami kivilágítatlan autóba ment bele, után csúszott sokat (traktornak, meg autónak)!
hogy történt az eset ?
A mai Euroringes képek itt vannak!
Euroring 2005.10.23.
Sajnos hazafelé menet Kecskemét előtt volt egy baleset is, a Kawasakis lány (Orsi) volt a szenvedő alany a motor csúnyán összettört, de Ő szerencsére talán egy agyrázkódással megúszta a mentősök ezt mondták, de elvitték megröntgenezni!
Reméljük nem lett nagyobb baja!
Most nincs de majd valamikor csinálok!
Viktor, nincs képed hogy hogy néz ki most az NSR?
Meg érdekelnek a részletei a Hyosung-nak
Nem szándékozom eladni csak forog az agyam!
viktor, el ne add az NSR-t vaze !!!
ha eladod az NSR-t...lehet tudnék rá vevőt..
Nah még jutottak eszembe kérdések: mennyire szervízigényes , milyen az alkatrészellátottsága , alkatrészek mennyire drágák hozzá, neked volt -e már vele valami bajod , milyenek a fékei , mekkorák a gumilyai , hátulra max mekkora gumi fér fel ?
Most egyenlőre enyi kérdés jutott eszembe de ha valami még eszembesjut akkor írok!

És remélem nem terhellek le a kérdéseimmel!
Köszi a kielégítő választ!
Mennyiért vetted rá a kipuff dobot?

Azon gondolkozom hogy lehet eladom az NSR-t és befizetek egy ilyenre mert nem mindegy hogy 7-8 lityóval , vagy 3-4 el járok el ebben a mai világban!
És mostanában egyre többet nézegetem és egyre jobban tetszik!

Jah és még valami: a hangot amit küldtél a mocidról az már sportdobos hang vagy gyári?
de jobb lett volna,
ha van rá jogsim ... de igy jo lesz ez, mert most 16évesen letettem 125re, utána két év mulva majd korlátlan, és akkor nemlesz gáz a ccmvel... de én motorozni akartam, nem robogozni, és ha már adott a lehetöség hogy ne 50 ccms motorral menjek (legálisan) ... beneveztem A1re, igy nemkell majd várnom 21éves koromig hogy letehessem az A-t...