A turbó a leggyengébb láncszem
A mostani ótókák gyenge pontjai a magasnyomású szivattyú a közös nyomó cső szelepei a diesel injector és a kettős tömegű lendkerék
ez mind mind zsebbenyúlós, ha valaki új alkatrésszel javít. Nekem a masternél 142 ezer lett volna darabja 4-et kellett volna vennem
asszem még nem is a piezós. ezek bossal
szerelik a tojimba densó van
, aztán megnyugodtam, mert csak a szokásos matiné vetítés
olajcsere, tankolás ennyi volt a ráfordítás. Amiket itt belinkeltél egy szaros 80 ezer forintból megoldható hiba
Nem fogom visszakeresni amikor a fórumomon az egyik kollega linkelt egy hasonlót mint te, legalább 30 autótípusnak az előforduló jellemző hibáiról. Szépen sorban kronológiába szedve és elképesztő betegágy vw, mercédesek főleg bmw-k audik
opelek és sorolhatnám olasztól a franciáig. Asszem egy japó egy avenszisz volt a listába egy valami pisztlicsáré hibával.
Ezt a totálkárt meg egyébként is utálom a szakértő pancser álladék winkler robikával együtt
Ő szerinte a tojota a világ legszarabb autója de a golf 7-esnél nem baszott még jobbat az isten
A fasza golf 7-esében 12000-nél cserélt a sógorom egr szelepet 140-ért
És ne aggódj ki fog rohadni alólad